AndroidHealthClinic

Ice leovince's Log

eindelijk weer een update! je traint gelukkig nog wel, nette presses man! ga je nog omhoog in bw?

• Topic Starter Topic Starter
Ja zekers :) Het gaat allemaal nog erg goed hoor. Eten gaat met volle dedication. Ik eet elke dag genoeg aan kcals en probeer zo veel mogelijk natuurlijke producten te eten.
Ik wilde mijn BW er nog bij zetten maar de batterij van de weegschaal is leeg :o Als ik me nu zou wegen zou ik 88+KG wegen. Daarnaast heb ik nu de hele dag gegeten dus is m'n gewicht niet echt accuraat. Ik gok dat ik nu rond de 86KG zit als ik alles eruit heb gepist en gescheten 's ochtends :D Sorry voor het onsmakelijke beeld als je aan het eten bent :trollface:

Ik heb alleen niet altijd zin/tijd om te updaten, het trainen zelf is natuurlijk belangrijker :)

aah nice je weegt bijna net zoveel als je lengte! je hebt ook aardig laag bf toch? zal er wel goed uit zien dan. pics zou wel fijn zijn, alhoewel je daar helaas nog geen zin in hebt.

haha np bro, je komt hier op dbb wel ergere dingen tegen :roflol:

Haha so true :p
Bf was inderdaad rond de 9% a 10%, zit nu op 12% :) Is te overzien, zolang het maar niet meer stijgt vind ik het goed :) Daarom eet ik ook erg schoon.. Om het zo veel mogelijk binnen de perken te houden. Ik doe het nu zo: ongeveer 5 dagen per week boven onderhoud (soms uitschieters) en ongeveer 2 dagen íets onder onderhoud.. Weet niet echt waarom, heb geen evidence hiervoor maar voelt goed. Het is ook wel fijn om 2 dagen per weer je niet een slag in de rondte te eten en gewoon met 6 broodjes en een havermout pannekoek de middag door te gaan :)

Goed om weer eens een gelogde training te zien! :P

En serious, ga eens foto's schieten man! Want wij zitten vrij close qua bw, en vp.. Ben wel benieuwd..

ik zie dat je weer beetje trouw aant loggen bent dus dan ga ik ook maar weer volgen eh :D staan er pics in je log trouwens?

Goed om weer eens een gelogde training te zien! :P

En serious, ga eens foto's schieten man! Want wij zitten vrij close qua bw, en vp.. Ben wel benieuwd..
Ach, alles op z'n tijd :) Misschien als Koen langs komt in de vakantie.. Maar hij wilt mij niet meer zien :(
ik zie dat je weer beetje trouw aant loggen bent dus dan ga ik ook maar weer volgen eh :D staan er pics in je log trouwens?
Welkom! Trouw loggen is een beetje teveel credit. Ik post zo nu en dan een training :)
Pics staan er nog op pagina 8. Training met KEUN van hier was dat. Sta onderhand iets minder droog maar ik woog daar een stuk minder ;)

Toch even gewogen net: 88.8KG. Haal daar dus maar 2,5KG vanaf..

Laatst bewerkt:
ahyeah ghetto commandments!! laatste x dat ik nu gehoord was, was toen we naar huis liepen haha. progression is strong zoals is zei!

ahyeah ghetto commandments!! laatste x dat ik nu gehoord was, was toen we naar huis liepen haha. progression is strong zoals is zei!

Ohja! Dat weekend echt pl**ris veel gelopen!Onder andere 2x 5 km om 4 uur s nachts :roflol:
Thanks man!

We kunnen wel de 1.88m crew oprichten :D Ben ook benieuwd naar pics, ben ongeveer even zwaar namelijk. Volgens mij zijn triceps wel een sterk punt van jou? Dikke pr-improvement op die db-bench :thumbs:

We kunnen wel de 1.88m crew oprichten :D Ben ook benieuwd naar pics, ben ongeveer even zwaar namelijk. Volgens mij zijn triceps wel een sterk punt van jou? Dikke pr-improvement op die db-bench :thumbs:

Ik wil soms wel eens pics schieten maar de camera op mijn telefoon is kapot, omdat ik hem te vaak hem laten vallen.. Moet nog even langs vodafone.
Triceps zijn juist te klein ;) zit totaal geen dikte in (ik heb wel in verhouding lange armen). De focus ligt tegenwoordig ook op schouders en triceps :)

Ik wil soms wel eens pics schieten maar de camera op mijn telefoon is kapot, omdat ik hem te vaak hem laten vallen.. Moet nog even langs vodafone.
Triceps zijn juist te klein ;) zit totaal geen dikte in (ik heb wel in verhouding lange armen). De focus ligt tegenwoordig ook op schouders en triceps :)

Nog meer in common, haha lange armen crew. :P

Weer een lekker uitrust en vreetweekend geweest :)
Gewicht: 86,6KG
's Ochtends na toiletbezoek en voor de eerste meal, zit dus al 1,6KG over mijn doelstelling voor eind december!

En binnekort toch eens gaan vragen of iemand even snel een keer wat front, back en leg pics wilt schieten.

Slechte training, moe ondanks de 10 uur slaap en geen honger.. Voelde ook niks van Hard! vandaag en ga het deze week dus niet meer nemen.

Flat dumbbell press:
2 W/U setjes
12x26KG
10x28KG PR
10x26KG

Overhead press:
3 W/U setjes
10x45KG
8x45KG
8x40KG + 4 push presses

Deadlift
3 W/U setjes
8x100KG
8x100KG grip faal
6x105KG grip faal
Note: bij dit soort oefeningen merk je pas echt als je niet helemaal 100% bent..
Hakte er echt in, ondanks de lichte gewichten.. Wel goede vorm!

Dumbbell pull over:
3x8-12x26KG
Note: even wat geprobeerd en ik ga deze er wel in houden.. Moet nog wel betere vorm in komen en goed die squeeze in de t**ten..

Skullcrushers:
2x12x30KG
11x30KG 12e faal

Incline dumbbell seated V curl (wat een naam :p)
2x12x12KG
7x12KG

Seated rows (wide hammer grip)
12x65KG
12x65KG VPR
8x70KG

Trainingscijfer: 5,5/10 Was totaal niet fit. Vraag me nog steeds af waarom. Ook niet gewogen en gewoon wat gegeten daarna..
Focus me alweer op de volgende training en dan maar vlammen!
Ik had voor de grap nog rope pulldowns geprobeerd maar dat is echt zwaar aan je grip!!

Je bent geen machine Ice, gewoon een wat mindere dag maar toch netjes op de dumbbell press.

Ik ben met je eens als je niet fit bent dat je het snelst merkt bij de compound oefeningen, helaas :(

Rope pulldown? voor je rug? nice, nooit eerder van gehoord. Voel je het ook goed in je rug?

Je bent geen machine Ice, gewoon een wat mindere dag maar toch netjes op de dumbbell press.

Ik ben met je eens als je niet fit bent dat je het snelst merkt bij de compound oefeningen, helaas :(

Rope pulldown? voor je rug? nice, nooit eerder van gehoord. Voel je het ook goed in je rug?
Ben wel een machine verdomme :o!
Nee je hebt gelijk, ik laat het ook hier bij. Ik ga niet sip lopen doen om zo'n training.

Rope pull down als variant van pull up aan een handdoek. Puur voor grip ;) probeer hem maar eens.. En dan helemaal boven aan het touw vastpakken.
Ik deed dit omdat mijn grip zo dramatisch is :p

wel een pr, nice!

Ben wel een machine verdomme :o!
Nee je hebt gelijk, ik laat het ook hier bij. Ik ga niet sip lopen doen om zo'n training.

Rope pull down als variant van pull up aan een handdoek. Puur voor grip ;) probeer hem maar eens.. En dan helemaal boven aan het touw vastpakken.
Ik deed dit omdat mijn grip zo dramatisch is :p

haha mr terminator :d

Hmm interedasting, mijn grip kan ook wel beter moet ik onthouden thx!

Mja, maar die zat er ook aan te komen.. Wat is 28kg db press nou als je 4x5x75kg kan benchpressen?
haha mr terminator :d

Hmm interedasting, mijn grip kan ook wel beter moet ik onthouden thx!
Rope pulldowns
Pull ups aan je handdoek
En dan nog zo'n rond houtje met een dun touwtje er omheen gewikkeld. Aan het einde van het touwtje maak je een gewicht vast en dan laat je hem langzaam zakken door steeds over te pakken (wijst zich vanzelf door de zwaartekracht) en vervolgens ook weer omhoog.
Dan kom je al een heel eind + deadlifts :)

Best een ok trainingkje, dit keer zónder Hard!

Flat dumbbell press
3 W/U setjes
12x28KG PR
10-12x28KG
10x26KG

Overhead press
2 W/U setjes
10x45KG
6x45KG pff
6x40KG + 4 push presses
note: echt vage ademhaling --> focus helemaal weg, zat geen ritme in niks..

Deadlift (pronated grip)
3 W/U setjes
5x110KG
5x110KG
4x110KG 5e grip faal

Front squats
1 W/U setje
5x60KG
8x60KG
8x60KG
Note: gewoon rustig opbouwen, veel meer core spanning nodig dus het is veel intensiever. Het lijkt ook wel of je minder gebruik kan maken van spierrek onderin.

Skullcrushers
12x30KG niet helemaal netjes, dus:
12x25KG zeer strict
12x25KG same
Note: viel tegen, stapje terug? Of niet helemaal herstelt, of de db press heeft erin gehakt.

Dumbbell pull over
3x12x26KG

Dumbbell preacher curl
12x12KG
10x12KG
8x10KG + 2 assists

Seated row (wide hammer grip)
12x65KG
12x65KG
10x65KG

Trainingscijfer: 7,5/10. Want het ging wel lekker zonder Hard!. Merkte wel heel veel verschil in pomp. Focus misschien een beetje en constantere energie valt nog niet echt te beoordelen..
BW = 88,2 KG (na het douchen)
De gym was aan het eind van de routine leeg (dacht ik :o) dus ging even voor de grap zonder shirt die rows doen.. Voor het eerst dat ik zoiets had van: 'Nu begint het wat te worden :)'

Terug
Naar boven