Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat allemaal nog erg goed hoor. Eten gaat met volle dedication. Ik eet elke dag genoeg aan kcals en probeer zo veel mogelijk natuurlijke producten te eten.
Als ik me nu zou wegen zou ik 88+KG wegen. Daarnaast heb ik nu de hele dag gegeten dus is m'n gewicht niet echt accuraat. Ik gok dat ik nu rond de 86KG zit als ik alles eruit heb gepist en gescheten 's ochtends
Sorry voor het onsmakelijke beeld als je aan het eten bent 

Is te overzien, zolang het maar niet meer stijgt vind ik het goed
Daarom eet ik ook erg schoon.. Om het zo veel mogelijk binnen de perken te houden. Ik doe het nu zo: ongeveer 5 dagen per week boven onderhoud (soms uitschieters) en ongeveer 2 dagen íets onder onderhoud.. Weet niet echt waarom, heb geen evidence hiervoor maar voelt goed. Het is ook wel fijn om 2 dagen per weer je niet een slag in de rondte te eten en gewoon met 6 broodjes en een havermout pannekoek de middag door te gaan 
Ach, alles op z'n tijdGoed om weer eens een gelogde training te zien!
En serious, ga eens foto's schieten man! Want wij zitten vrij close qua bw, en vp.. Ben wel benieuwd..
Misschien als Koen langs komt in de vakantie.. Maar hij wilt mij niet meer zien 
Welkom! Trouw loggen is een beetje teveel credit. Ik post zo nu en dan een trainingik zie dat je weer beetje trouw aant loggen bent dus dan ga ik ook maar weer volgen ehstaan er pics in je log trouwens?

ahyeah ghetto commandments!! laatste x dat ik nu gehoord was, was toen we naar huis liepen haha. progression is strong zoals is zei!

We kunnen wel de 1.88m crew oprichtenBen ook benieuwd naar pics, ben ongeveer even zwaar namelijk. Volgens mij zijn triceps wel een sterk punt van jou? Dikke pr-improvement op die db-bench
![]()
zit totaal geen dikte in (ik heb wel in verhouding lange armen). De focus ligt tegenwoordig ook op schouders en triceps 
Ik wil soms wel eens pics schieten maar de camera op mijn telefoon is kapot, omdat ik hem te vaak hem laten vallen.. Moet nog even langs vodafone.
Triceps zijn juist te kleinzit totaal geen dikte in (ik heb wel in verhouding lange armen). De focus ligt tegenwoordig ook op schouders en triceps
![]()

)Ben wel een machine verdommeJe bent geen machine Ice, gewoon een wat mindere dag maar toch netjes op de dumbbell press.
Ik ben met je eens als je niet fit bent dat je het snelst merkt bij de compound oefeningen, helaas
Rope pulldown? voor je rug? nice, nooit eerder van gehoord. Voel je het ook goed in je rug?
!
probeer hem maar eens.. En dan helemaal boven aan het touw vastpakken.
Ben wel een machine verdomme!
Nee je hebt gelijk, ik laat het ook hier bij. Ik ga niet sip lopen doen om zo'n training.
Rope pull down als variant van pull up aan een handdoek. Puur voor gripprobeer hem maar eens.. En dan helemaal boven aan het touw vastpakken.
Ik deed dit omdat mijn grip zo dramatisch is![]()
Mja, maar die zat er ook aan te komen.. Wat is 28kg db press nou als je 4x5x75kg kan benchpressen?
Rope pulldownshaha mr terminator :d
Hmm interedasting, mijn grip kan ook wel beter moet ik onthouden thx!

) dus ging even voor de grap zonder shirt die rows doen.. Voor het eerst dat ik zoiets had van: 'Nu begint het wat te worden
'