XXL Nutrition

iemand ervaring met bestellen supps via internet?

g-men

Gargantuan Beast
20 jaar lid
Training 10.000 berichten
Waardering
6.992
Lengte
1m79
Massa
105kg
Ik heb vandaag even wat crea en glucosamine gehaald maar ik zat de prijzen eens te vergelijken met sommige sites op het i-net zoals bodybuilding.com en dat is toch wel bizar veel verschil hoor.

De crea heb ik 35 euries voor betaald en op verschillende sites liep de prijs een beetje uiteen van 14-17 dollar:eek:

Dat is wel even schrikken dan. Bij veel sites is boven 50 dollar verzendkosten vrij. Nou dat lijkt me ook wel te doen dan.

Iemand ervaring, en hoe gaat het dan met omrekenen van de euries?

Kocht een tijd terug veel op 1fast400, en betaalde met PayPal.
Toen veel gezeik gehad met naheffingen, hoge verzendkosten en lange tijd wachten op de supplementen.

Ik weet niet hoe het met bb.com gaat, geen ervaring mee. Genoeg op dit board wel iig.

Ik heb al redelijk wat besteldt bij 1fast400 of bulknutrition.com.

Ik heb mijn producten altijd binnen 2 weken ontvangen, een dure naheffing heb je als je Fedex kiest, verzendkosten hangt af van het gewicht van je pakket.

Als je genoeg besteldt en zeker zo van die "kleinere" producten spaar je gewoon veel uit.

Grtz

heb net besteld via Engeland, daar liggen de kosten rond 10£ (=15€)
de prijzen zijn niet zo laag als in de US, maar op sommige sites scheelt het toch wel wat..
ik heb swoleN besteld voor 29.99£ (~45€, bij ons tssen de 60-75€ !)

ook kan je via bankoverschrijving werken als je uit Engeland besteld, handig voor diegene zonder CC

SSHealthFoods » Sports supplements and Health nutrition (verzending is dus £9.99 tot 30KG)

Als je bestelt via Bodybuilding.com neem dan de goedkoopste verzend manier (standard economy mail of zoiets). Ik bestelde 1 pot Whey van 2,5kg, 2 potten ZMA en 1 pot T-Bomb II en geen naheffing op gehad.
Via Fedex heb ik altijd al naheffing gehad.

Het duurt wel langer dan met Fedex (2,5 weken op mijn pakje gewacht), bij Fedex max 1 week.

Ik bestel vrijwel alle supplementen via het internet. Ik heb geen credit card en heb dus nog nooit spullen uit de USA of UK laten komen. Ik bestel mijn spulletjes meestal op een of meerdere van de volgende sites (op alphabetische volgorde):

- Body en Fit Shop
- PerfectBody - Hoogwaardige supplementen voor sport en gezondheid, alleen de beste merken: creatine, stacker, sport, vitamine, mineralen, sportvoeding, stacker3, stacker4, stacker2, voedingssupplementen, bodybuilding, gezond, antioxydanten, vetzuren,
- Power Supplements
- SPORTFOOD.NL
- XXL no nonsense nutrition

Laatst bewerkt:
had juist bij 1fast.com besteld. optie federal express gekozen (ongeveer 60$) maar alles was binnen 10 dagen geleverd en dit ook tijdens de kerstperiode.

Ik heb ook al via perfectbody.nl besteld, maar tegen de prijzen van bodybuilding.com kunnen ze niet op. + bij bodybuilding krijg je al snel een T-Shirt, DVD of shaker als extra cadeau.

Ik heb ook al via perfectbody.nl besteld, maar tegen de prijzen van bodybuilding.com kunnen ze niet op. + bij bodybuilding krijg je al snel een T-Shirt, DVD of shaker als extra cadeau.

Mischien moet ik toch maar eens een creditcard gaan nemen... ;) :D

ik koop zo min mogelijk via internet en ga meestal gewoon naar de winkel zelf.
ik ga danm altijd afdingen en dan krijg je het spul voor een mooi aannemelijk prijsje.
en dat gaat via internet niet ;)

Terug
Naar boven