Fitness Seller

Gestopt Where there's a will, there's a way!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren beschaafd gehouden. Buiten bovenstaande foto 1400 kcals op over de gehele dag. Ik heb 80% van bovenstaande op, zal op zijn max. 2000 kcal zijn (grove schatting: naan brood: 400 kcal; rijst: 400 kcal; tandoori chicken (bovenaan, voorgerecht): 400 kcal; curry: 800 kcal). Weet niet of dit reëel is; mijn onderhoud is zo'n 3500 kcal aangezien ik gisteren 70 minuten krachttraining heb gedaan (benen) + 5 km hardlopen. Vanochtend zat ik iets boven de 90 kg, niet zwaarder dan gisteren, zit wel goed :D. Zo meteen pull-training, even kijken of DL er nog in zit (gisteren benen), denk het wel. Daarna door naar de sauna.
 
Indiaas is zoooooo lekker!
Denk dat je het wel wat ruim hebt geschat. Maar het was gewoon een goede lekkere cheatmeal! :D

Train ze zo! India- gainzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Stimulerend logje.... lang geen indiaans eten op. Ik ga straks een dahl maken (bonen staan in de week) en zelf ook die naans proberen te maken :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dat heb ik nog nooit afgehaald, maar ziet er IMO zeer smakelijk uit!
Was zeer lekker. De Indiase keuken is geweldig, zoveel keus, van zoet tot pittig, van vegetarische gerechten (met spinazie en kaas) tot de heerlijkste curry's met kip of garnalen.

Indiaas is zoooooo lekker!
Denk dat je het wel wat ruim hebt geschat. Maar het was gewoon een goede lekkere cheatmeal! :D

Train ze zo! India- gainzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Was echt lekker, en paste binnen mijn macro's! :D

Stimulerend logje.... lang geen indiaans eten op. Ik ga straks een dahl maken (bonen staan in de week) en zelf ook die naans proberen te maken :)
Mmm, lekker! Zelf naan maken is best wat moeite, maar zelfgemaakt is wel het beste, uiteraard! Succes

In de sauna, na de training flinke trek. Geen pics (mag niet in sauna :P), maar ik had op:
- Thaise Tom Yam soep met garnalen, champignons/paddenstoelen, tauge, groenten en diverse kruiden, smaakte zalig (en redelijk gezond);
- Salade gerookte kip (met veel kip, sla, tomaatjes, komkommer, ei, sinaasappel en een klein broodje, heel gezond dus en lekker :D).

Net pizza gehaald bij de AH. In de aanbieding waren de volgende pizza's (2 voor € 4,-):
 
IMG_20170730_192358.jpg
Ik kon niet kiezen welke te eten, dus heb 50-50 gedaan:
IMG_20170730_194750.jpg

Aangezien de pizza's nooit rijkelijk zijn belegd, zelf e.e.a. toegevoegd (macro's worden er alleen maar beter op, extra tonijn en vis en veel groenten):
IMG_20170730_195532.jpg


Macro's zonder toevoegingen: 740 kcal (22,5 gram vet / 90 gram kh / 37 gram eiwit)
Macro's met toevoegingen: 990 kcal (29 gram vet / 99 gram kh / 73 gram eiwit)

Klinkt alsof ik vandaag veel heb gecheat, maar verder weinig op. Met de lunch geschat (soep max. 300 kcal en salade max. 600 kcal, ik denk nog minder) zit ik vandaag totaal op 2900 kcal, dus heb nog ruimte.

Vanochtend trouwens lekker Pull gedaan. DL's gingen minder dan normaal (2 reps op 160 kg slechts), daarna kwam ik wel weer in het ritme en de rest van de training ging goed. Toch bijna 2 uur getraind (17 minuten crosstrainer, de rest kracht), wel lang gedaan over de DL's, redelijk wat rust gepakt.
 
Zo te horen een lekker dagje geweest! :D

Hoe is die speltpizza? Zit er trouwens geen gluten en lactose is? Was even benieuwd... :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Hey ben nu terug van vakantie en lees het nu pas
Dat je een fotograaf moest zoeken was totaal niet zo bedoeld om je te pushen man.
Sorry daarvoor.

On topic. Je bent wel lekker aan het eten de hele tijd.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Hey ben nu terug van vakantie en lees het nu pas
Dat je een fotograaf moest zoeken was totaal niet zo bedoeld om je te pushen man.
Sorry daarvoor.

On topic. Je bent wel lekker aan het eten de hele tijd.
Ja, geen probleem, ik denk ook dat je eingelijk wel gelijk had.

Eigenlijk eet ik pas sinds gisteren zo hoor (do en vr waren carbs laden); afgelopen woensdag zat ik nog op 1400 kcal. Maarre: ik heb wel alles getracked en geen AYCE ofzo gedaan. De lekkere maaltijden heb ik gepast binnen mijn macro's en eigenlijk nog geen dag boven onderhoud gezeten sinds einde van de cut. Als ik 's avonds pizza eet of afhaal, eet ik overdag minder en clean. Overigens valt een pizza wel mee, dit zijn goeie pizza's, geen New York Pizza vette hap ofzo. Mijn lekkere meals waren ook allemaal met kip of vis en geen toetjes e.d. Gewicht is nu ook gelijk aan 1 week geleden, dus prima. Morgen nog een vrije dag, misschien een ijsje of McFlurry halen ofzo, dat is echt lang geleden. Vanaf dinsdag weer netjes en ik denk 1 dag in de week beetje cheaten :D.
 
Zo te horen een lekker dagje geweest! :D

Hoe is die speltpizza? Zit er trouwens geen gluten en lactose is? Was even benieuwd... :)
Pizza's waren allebei erg lekker, althans, vond ik. Veel mensen hier zie ik New York pizza e.d. eten; dit is wel anders. Dit is meer een authentieke steenovenpizza met een dunne bodem, niet zo eentje die druipt van het vet of waar dikke kaasslierten van af komen (zo'n kaaspizza is ook wel lekker trouwens). Helaas zit er wel lactose in en ook speltgluten. In principe bevat speltbloem toch ook gewoon gluten? Ik ben bang dat voor een glutenvrije pizza je zelf deze zal moeten maken. Ik heb weleens recepten zien staan voor een bodem van bijvoorbeeld bloemkool. Ik weet dat Schär volgens mij glutenvrije pizzabodems verkoopt, maar die zijn wel duur en weet niet of ze lekker zijn (of veel suikers bevatten).
 
Zo te horen een lekker dagje geweest! :D

Hoe is die speltpizza? Zit er trouwens geen gluten en lactose is? Was even benieuwd... :)
Spelt is gewoon een tarwe variant. Het is een misvatting dat daar geen gluten in zou zitten.
 
Pizza's waren allebei erg lekker, althans, vond ik. Veel mensen hier zie ik New York pizza e.d. eten; dit is wel anders. Dit is meer een authentieke steenovenpizza met een dunne bodem, niet zo eentje die druipt van het vet of waar dikke kaasslierten van af komen (zo'n kaaspizza is ook wel lekker trouwens). Helaas zit er wel lactose in en ook speltgluten. In principe bevat speltbloem toch ook gewoon gluten? Ik ben bang dat voor een glutenvrije pizza je zelf deze zal moeten maken. Ik heb weleens recepten zien staan voor een bodem van bijvoorbeeld bloemkool. Ik weet dat Schär volgens mij glutenvrije pizzabodems verkoopt, maar die zijn wel duur en weet niet of ze lekker zijn (of veel suikers bevatten).
Die excellent pizza's zijn best prima!
De zelfgemaakte naan viel een beetje tegen, ik snap niet wat de truuk is van die zijdezachte indiaanse broden. De pistache noten erin zijn wel weer erg lekker :)
 
Spelt is gewoon een tarwe variant. Het is een misvatting dat daar geen gluten in zou zitten.
Dat weet ik. In heel beperkte mate kan ik wat spelt hebben. Maar dit zit er niet in.

BB_ ... die bodems van Schar zijn niet te eten ...:o dus wordt t zoals altijd gewoon zelf maken :)
 
Bekijk bijlage 378303 Ik kon niet kiezen welke te eten, dus heb 50-50 gedaan:
Bekijk bijlage 378304
Aangezien de pizza's nooit rijkelijk zijn belegd, zelf e.e.a. toegevoegd (macro's worden er alleen maar beter op, extra tonijn en vis en veel groenten):
Bekijk bijlage 378305

Macro's zonder toevoegingen: 740 kcal (22,5 gram vet / 90 gram kh / 37 gram eiwit)
Macro's met toevoegingen: 990 kcal (29 gram vet / 99 gram kh / 73 gram eiwit)

Klinkt alsof ik vandaag veel heb gecheat, maar verder weinig op. Met de lunch geschat (soep max. 300 kcal en salade max. 600 kcal, ik denk nog minder) zit ik vandaag totaal op 2900 kcal, dus heb nog ruimte.

Vanochtend trouwens lekker Pull gedaan. DL's gingen minder dan normaal (2 reps op 160 kg slechts), daarna kwam ik wel weer in het ritme en de rest van de training ging goed. Toch bijna 2 uur getraind (17 minuten crosstrainer, de rest kracht), wel lang gedaan over de DL's, redelijk wat rust gepakt.
Dude! Jij weet zelfs een pizza te verknallen:eek!: Zoveel groente...:sad:
 
Ik vind het wel erg knap dat je nog zo dedicated doorgaat zeg, ik heb toch echt wel wat meer gecheat haha!

Ben het wel een beeeeetje eens met Skatermarvin, een goedgevulde pizza is wel echt superlekker.. maar dan wel met HEEL VEEL VLEES :P
 
Vanochtend uitgeslapen (vrije dag). Na opstaan 1 schep whey + 1 scoop Jack3d (oude formule) en gaan trainen (zonder echt ontbijt dus).

Push:

2,5 km hardlopen heen

Incline Bench Press:
50 x 20 kg
?? x 40 kg (tussen 30 en 40 ergens)
22 x 60 kg
12 x 80 kg, valt erg tegen
10 x 80 kg (laatste 2 met hulp van spotter)
9 x 80 kg (laatste 2 met hulp van spotter), drop 10 x 60 kg

Dumbbell Press:
15 x 30 kg (kracht is niet meer wat het geweest is)
12, 11, 10 x 34 kg (pfff)
9, 7 x 38 kg, drop stuk of 10 x 26 kg

Dumbbell Flyes (flat):
21 x 18 kg
13, 13 x 20 kg
11, ?? x 22 kg

OHP:
30 x 20 kg
12, 10, 11 x 40 kg
6, 6 x 50 kg, drop ?? x 40 kg

Seated DB Front Raise (alternating) ss Seated DB Side Raise (strikt, armen gestrekt)
4 x 12 x 12 kg - 12 x 8 kg (halverwege naar 6 kg overgegaan)
2 dropsets, lekker tot failure

Triceps Dips (tussen 2 bankjes)
4 dropsets als volgt:
BW + 60 kg - BW + 20 kg - BW (ca. 4 x 12 - 6 - 6 gehaald, iedere keer tot failure en dan deloaden, langzaam en strikt)

Cable Rope Overhead Triceps Extension ss Cable Rope Triceps Pushdown:
4 x 12 x 50 kg - 12 x 41 kg (ongeveer), 2 dropsets

2,5 km hardlopen terug

Ben ruim 2 uur bezig geweest, ondanks dat het aantal oefeningen wel meevalt. Na afloop blikje tonijn en 1 scoop whey + stukje chocola.

Nu megatrek, heb nog pannenkoeken liggen (over van het laden); ik denk met Nutella en baan. Ik denk dat ik een McFlurry of ijsje ga halen, verder toch nog niet gegeten vandaag :D. Vanaf morgen weer clean 2800-3000 kcal.
 
Ik vind het wel erg knap dat je nog zo dedicated doorgaat zeg, ik heb toch echt wel wat meer gecheat haha!

Ben het wel een beeeeetje eens met Skatermarvin, een goedgevulde pizza is wel echt superlekker.. maar dan wel met HEEL VEEL VLEES :P
Oke, die ene pizza was een groentepizza en die ander een vispizza. Ik vind vlees ook wel lekker, maar eet eigenlijk geen/nauwelijks varkensvlees. Ik heb het niet zo op de bio-industrie, eet nu enkel kip voor de eiwitten en af en toe een biefstukje.
 
Nu:
100 gram zilvervliesrijst;
400 gram Japanse wokgroenten kastanjechampignons & peulen, AH;
165 gram Zuid-Amerikaanse biefstuk, AH Excellent, zelf gekruid.
Lekker kruiden doorheen gedaan + madame jeanette (= hete peper) + beetje ketjap.

647 kcal, 2 gram vet / 86 gram kh / 53 gram eiwit
:D

Heb de McFlurry in de vriezer nog liggen, dus nog wat tegoed dadelijk. Overdag ik heb redelijk ge'fast', maar 1200 kcal op tot avondeten nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven