zeror
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 286
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hey there bud
Goed topic, I'm In.
Zat hier gisteren ook nog eens over na te denken. Je wordt dus geboren en door de jaren heen begin je je te identificeren met je lichaam, naam enz.. Terwijl je echt niets van dat alles bent, je lichaam is gewoon een vorm die je hebt, gekregen hebt. Hoe kan je je dan in godsnaam druk maken om bepaalde uiterlijke zaken, intellectuele capaciteiten, zaken die je gedaan hebt en die je nog gaat doen.. Het leven zelf doet altijd alles, alles wat je doet/niet doet ligt vast en je hebt de illusie van controle maar je bent dus enkel de observeerder, toekijker. Het lichaam is ook onsterfelijk (zoals U.G. zegt), als het niet meer functioneert gaat het gewoon verder in een andere vorm. Het ego heeft ook geen toekomst.
Jij maakt je niet druk om uiterlijke zaken? Train je eigenlijk (nog) wel dan?
Ga er wel eens weer wat meer werk van maken, meer dan 20 sets per week doen.Goed topic, I'm In.
Zat hier gisteren ook nog eens over na te denken. Je wordt dus geboren en door de jaren heen begin je je te identificeren met je lichaam, naam enz.. Terwijl je echt niets van dat alles bent, je lichaam is gewoon een vorm die je hebt, gekregen hebt. Hoe kan je je dan in godsnaam druk maken om bepaalde uiterlijke zaken, intellectuele capaciteiten, zaken die je gedaan hebt en die je nog gaat doen.. Het leven zelf doet altijd alles, alles wat je doet/niet doet ligt vast en je hebt de illusie van controle maar je bent dus enkel de observeerder, toekijker. Het lichaam is ook onsterfelijk (zoals U.G. zegt), als het niet meer functioneert gaat het gewoon verder in een andere vorm. Het ego heeft ook geen toekomst.
Ik wil graag even van ziel wisselen met mijn hond zodat ik tegen het been van de visite die er nu is kan pissen. (Mijn opa)
Gewoon zo doen, swaggers.Ik wil graag even van ziel wisselen met mijn hond zodat ik tegen het been van de visite die er nu is kan pissen. (Mijn opa)

Al naar de dokter geweest? Of maakt dat mogelijke kankergezwel ook niet uit met jouw instelling?
Vraag dat maar eens aan een eenzaam gepest tienermeisje van pak 'm beet 125kg.
Heb er vandaag 1 gehaald, maar ze hadden hem open gesneden en dan gefrituurd.
Was wel erg lekker, wat zit er in?
Kan je hier nog een beetje op gainen of is de bb voedingswaarde 0,0 ?