AndroidHealthClinic

Iets wat je leven verkloot, jezelf identificeren met jezelf

dat houd wetenschappelijk gezien als nog geen stand hoor "een beginnende theorie".

Ja dat is mogelijk bedoel ik, en kind kan zijn natuurlijk zelf behouden als hij in een omgeving komt waar niks negatief is.
ik kan net hetzelfde zeggen: een kind's natuurlijke zelf is chaotisch en onzeker. Enkel door een omgeving waar hij positieve dingen ervaart kan hij zelfzeker worden.

Het is niet in strijd met de wetenschap, proof me wrong (met woorden die ik begrijp aub)
Het bewijs daar voor is astral projection, iets wat je zelf kunt doen. Voor die bewering is nog geen bewijs, er is wel een beginnende theorie
http://www.youtube.com/watch?v=axaH4HFzA24
haal je kop uit je aars en herlees dit en dat astraal projectietopic en dan zie je al minstens 4 tegenbewijzen tegen de claims die je allemaal hebt gemaakt;)

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 16:57 ----------

klassiek gevalletje cognitive dissonance hier:eyes:

• Topic Starter Topic Starter
ik kan net hetzelfde zeggen: een kind's natuurlijke zelf is chaotisch en onzeker. Enkel door een omgeving waar hij positieve dingen ervaart kan hij zelfzeker worden.

haal je kop uit je aars en herlees dit en dat astraal projectietopic en dan zie je al minstens 4 tegenbewijzen tegen de claims die je allemaal hebt gemaakt;)
Jij kan dat inderdaad zeggen alleen daar ben ik het niet mee eens.

Ik ben niet bekend met die 4 tegen'bewijzen'.
Ik heb zelf geen bewijs, dat heb ik ook niet nodig aangezien je het zelf kan testen.

Jij kan dat inderdaad zeggen alleen daar ben ik het niet mee eens.
het gaat er niet om of je het wel of niet met me eens bent. Het gaat erom dat we beiden mong*len zijn welk standpunt we ook innemen als we zulke dingen verkondigen, maar het niet kunnen bewijzen;)
dan is het een kwestie van WILLEN dat iets waar is omdat je te zwak bent om om te gaan met de realiteit, ipv de realiteit te accepteren zoals ze is.

Ik ben niet bekend met die 4 tegen'bewijzen'.
Ik heb zelf geen bewijs, dat heb ik ook niet nodig aangezien je het zelf kan testen.

je "kan" het zogezegd testen, maar je weigert het te testen en neemt het zo voor waarheid aan. dat is wat er zo achterlijk aan deze hele zaak is:eyes:

het gaat er niet om of je het wel of niet met me eens bent. Het gaat erom dat we beiden mong*len zijn welk standpunt we ook innemen als we zulke dingen verkondigen, maar het niet kunnen bewijzen;)
dan is het een kwestie van WILLEN dat iets waar is omdat je te zwak bent om om te gaan met de realiteit, ipv de realiteit te accepteren zoals ze is.

je "kan" het zogezegd testen, maar je weigert het te testen en neemt het zo voor waarheid aan. dat is wat er zo achterlijk aan deze hele zaak is:eyes:
Ik heb niet bewijs nodig, ik kijk of ik het logisch vind dat het kan, ik vind het logisch dat dat kan door mijn eigen ervaring door mijn vertrouwen in anderen die zeggen dat ze dat kunnen

Heb je daar test voor nodig?
Voor astral projection heb je geen test nodig. Je hebt wel een test nodig als je zeker wilt weten dat je op die 'plek' rond zweeft ipv. dat je brein het simuleert.

net zo achterlijk als een gelovige

Ik heb niet bewijs nodig, ik kijk of ik het logisch vind dat het kan, ik vind het logisch dat dat kan door mijn eigen ervaring door mijn vertrouwen in anderen die zeggen dat ze dat kunnen

Voor astral projection heb je geen test nodig. Je hebt wel een test nodig als je zeker wilt weten dat je op die 'plek' rond zweeft ipv. dat je brein het simuleert.

Dat kan je testen met een tol. Als hij blijft draaien ben je in wonderland.

als je gelooft in aliens en in een 'priest king of atlantis' dan ben je zelfs nog een tikkeltje achterlijker dan een gelovige. Je zit dan op niveau scientology;)

doelde expliciet op het feit dat hij iets voor waar aan neemt omdat hij er enkel in gelooft en andere verhalen hoort. als je zo zeker van je zaak bent wil je het vast en zeker wel bewijzen, maar denk dat pasta deep down inside ook wel snapt dat het allemaal zever is

doelde expliciet op het feit dat hij iets voor waar aan neemt omdat hij er enkel in gelooft
Dit is met alles zo. Het komt allemaal neer op geloof.
en andere verhalen hoort. als je zo zeker van je zaak bent wil je het vast en zeker wel bewijzen,
Het valt wetenschappelijk wel te bewijzen maar dat is een hoop gedoe en overbodig want je kan het zelf mee maken
maar denk dat pasta deep down inside ook wel snapt dat het allemaal zever is
//

doelde expliciet op het feit dat hij iets voor waar aan neemt omdat hij er enkel in gelooft en andere verhalen hoort. als je zo zeker van je zaak bent wil je het vast en zeker wel bewijzen, maar denk dat pasta deep down inside ook wel snapt dat het allemaal zever is

ik denk het eerlijk gezegd niet.

Net voor hij zn andere account liet bannen vertoonde hij zwaar tekenen van een psychose/schizofrenie. Nu komt hij terug en beweert hij dat aliens hem uit zn psychose geholpen hebben, maw hij heeft nu gewoon psychotypische persoonlijkheidsstroonis.

Ook fascinerend overigens dat zulke mensen zelf niet merken dat er iets mis met hen is. Ik waarschuw hem dat hij zulke tekenen vertoont, hij wimpelt het af. Vervolgens wordt hij "gered door aliens" (iets wat zijn vroegere zelf absurd zou hebben gevonden) en ipv de link te leggen: "ik heb mss schizofrenie, mijn 1sthand experience kan minder betrouwbaar zijn" accepteert hij gewoon wat hij ziet, aanvaardt die nieuwe "werkelijkheid" en leeft vrolijk verder in de waan.

Je bent niet een nette jongen, je bent niet een alfa man, je bent niet een gespierde dude, je bent niet je haar, je bent niet je jas, je bent niet je schoenen, je bent niet je neus, je bent niet je intellect

Je bent bewustzijn. Pure bewustzijn. Trek je dus ook niet zo veel aan wat andere van je denken.

Dit is iets wat mij helpt, bye bye

Scherp hoor

Vriend van me zit ook in een psychose, zieke overeenkomsten met deze man hiero :roflol:

Ook een beetje zo uit de hoogte doen van, ik snap het allemaal en jullie niet. En ondertussen denkt iedereen die kerel is ****ed up

Troll.

30uy99y.jpg

Vriend van me zit ook in een psychose, zieke overeenkomsten met deze man hiero :roflol:

Ook een beetje zo uit de hoogte doen van, ik snap het allemaal en jullie niet. En ondertussen denkt iedereen die kerel is ****ed up
mensen met psychoses hebben een kern van waarheid ergens in gevonden en gaan dan de rest proberen op te vullen, wat je ****ing gestoord maakt dat is echt ****ed hoor.

Op de een of andere manier geloof ik niet pasta saus.

mensen met psychoses hebben een kern van waarheid ergens in gevonden en gaan dan de rest proberen op te vullen, wat je ****ing gestoord maakt dat is echt ****ed hoor.

nee, mensen met een psychose zijn ziek in hun kop en komen daardoor over als gestoorde idioten.

Verder bestaat er nieteens zoiets als een waarheid, want er bestaat niet zoiets als absolute zekerheid.

Terug
Naar boven