Fitness Seller

Iforce Tropinol

BRIAN DE VE

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
51
Lengte
1m98
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
Het is nieuw bij body&fitshop dus ik denk niet dat er al iemand ervaring mee heeft maar vraag het toch maar even. Voor het geld is het opzich wel eens te proberen maar als ik het onderstaande lees weet ik eigenlijk al genoeg, een hype product.

""Gebruikers van Tropinol kunnen de meest spannende en heftige kuur van hun leven verwachten! Explosieve toename in kracht, spiermassa en libido zal zich zeer snel na het begin van gebruik manifesteren en dit effect zal elke dag toenemen. Bodybuilders kunnen een toename in spiermassa van 3-4.5 kg (!) verwachten alsmede een ongekende toename in libido""

Klinkt als gebakken lucht, is er ook bewijs? Wat zit er in?

Heb hier en daar gekeken en 't schijnt idd de Test niveau te verhogen.

Hier zijn de bloed resultaten van mensen die het hebben gebruikt:

Blood resultaten van iemand die zijn log heel nauwkeurig heeft bij gehouden:

Before Total Test: 196
After: 354

Range 250-1100

Before Free: 33.5
After: 67

Range 35-155

[Link niet meer beschikbaar]

Maar ook hier:

------
Edit: lijkt het proberen waard maar is het hier in NL?

Ja gevonden: http://www.bodyenfitshop.nl/testosteron-stimulerend/iforce-nutrition/tropinol

Vanaf morgen ga ik ook met een kuurtje beginnen.
Ik ben uiteraard benieuwd wat de Tropinol gaat doen. :)

Heb hier en daar gekeken en 't schijnt idd de Test niveau te verhogen.

Hier zijn de bloed resultaten van mensen die het hebben gebruikt:

Blood resultaten van iemand die zijn log heel nauwkeurig heeft bij gehouden:

Before Total Test: 196
After: 354

Range 250-1100

Before Free: 33.5
After: 67

Range 35-155

Maar ook hier:

------
Edit: lijkt het proberen waard maar is het hier in NL?

Ja gevonden: http://www.bodyenfitshop.nl/testosteron-stimulerend/iforce-nutrition/tropinol

Bij deze waren bij beide proefpersonen de T waardes ONDER de normaalwaarden, met andere woorden: ze hebben waarschijnlijk gewoon T-levels onderdrukt voor de eerste test.

Bij de andere zie ik geen bewijs.

Bij deze waren bij beide proefpersonen de T waardes ONDER de normaalwaarden, met andere woorden: ze hebben waarschijnlijk gewoon T-levels onderdrukt voor de eerste test.

Bij de andere zie ik geen bewijs.

Of deze tests waar zijn of niet, dat kan je nooit weten alleen als de tests voor jezelf doet. :scratch:

Ook heb ik deze gevonden:

Werkende ingredient is: Bulbine natalensis
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18710410
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20645801

Edit: voor correctie.

misschien beetje offtopic maar wat is testo precies eigelijk? denk dat het voor mij nog niet nodig is maar klinkt echt als een superproduct

Het is niet mijn bedoeling om enig boardsponsor te schaden m.b.t. inkomsten maar gezien de potentieel negatieve gezondheidseffecten van bulbine natalensis, zou ik heel terughoudend zijn om dit product te gebruiken. Op de eerste plaats is het natuurlijk de vraag of testboosters uberhaupt hun geld waard zijn, maar belangrijker nog zijn de mogelijke schadelijke neveneffecten.

Voor bulbine natalensis geldt dat er alleen rattenstudies beschikbaar zijn. Op basis daarvan zijn een paar twijfelachtige menselijke bloedtesten door de fabrikant getoond en wordt het supplement natuurlijk de hemel in geprezen. Tot zover niks vreemds in supplementenland.

Maar terwijl de rattenstudies van de daken worden geschreeuwd, verbergen de fabrikanten twee studies die nogal ernstige neveneffecten laten zien van bulbine natalensis. Een van de studies is al beschreven door Ergogenics (http://www.ergogenics.org/369.html onderste gedeelte), maar er is nog een andere die vooral schadelijke effecten laat zien op lever-, maar ook niermarkers.*

Op een Engelstalig board heb ik een nogal nutteloze discussie gevoerd met de distributeur van het spul(Prolensis). Hij verzekerde me dat er menselijke bloedtesten waren afgenomen na het gebruik van het goedje en dat alle markers tiptop in orde waren. Omdat het nooit slim is een argument van een persoon met financiele vooringenomenheid zomaar op waarheid in te schatten bleef ik doorvragen om het bloedwerk dan ook te posten.
Na vele smoezen poste hij dan eindelijk een uittreksel dat uiteindelijk totaal waardeloos bleek.
Hij claimde dat het een momentopname post-'cycle' was, maar;
a. Het is nooit te controleren of de persoon uberhaupt het supplement gebruikt heeft.
b. Hij wilde de dosis en lengte van gebruik niet specificeren.
c. Hij gaf aan GEEN pre-'cycle' bloedwerk te hebben gedaan.

Omdat de markers nog binnen de referentiewaarden bleven claimde hij dat het gebruik veilig was. Dus ondanks n=1 en geen specificaties van de dosis en lengte. En pre-'cycle' bloedwerk was niet nodig omdat de waarden toch binnen de referentie waren gebleven. Dit is natuurlijk de grootste onzin en zou hetzelfde zijn als claimen dat stanozolol niet levertoxisch is omdat bij een vriend van jou de bloedwaarden na 100mg/10 weken nog in orde waren.

*Effect of Bulbine natalensis Baker Stem Extract on the Functional Indices and Histology of the Liver and Kidney of Male Wistar Rats

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Voor zover ik weet, is dit de nieuwere variant, dus niet de variant waarvoor iForce die boete heeft gekregen.

http://www.leestrainer.nl/Begrijpend lezen/groep3 en/4 Oefeningen.htm

Of deze tests waar zijn of niet, dat kan je nooit weten alleen als de tests voor jezelf doet. :scratch:

Ook heb ik deze gevonden:

Werkende ingredient is: Bulbine natalensis
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18710410
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20645801

Edit: voor correctie.

Het is niet normaal dat iemand T levels ruim onder normaalwaardes heeft, dat ze dan toevallig allebei T levels onder normaalwaarde hebben vind ik dus verdacht. Vandaar dat ik denk dat ze de boel gefaked hebben.

Daarom zou ik ook graag FSH/LH waarden willen zien VOOR én NA, en raad eens, die posten ze niet!

Daarnaast is de waarde waar zij hun claims op baseren 100mg/kg bij ratten. Als je dat direct extrapoleert (dat mag niet, maar OK) betekent dat voor een normale man 80*100mg = 8 gram van het extract. Hoeveel zit er in deze booster? De prop. blend is 395mg en dat is dus niet eens puur het extract?

Laatst bewerkt:
Toch ga ik morgen met volle moed mijn kuur starten. ;)

Er zijn op internet ook veel positieve log/posts te vinden, dus ik wil dit product zeker een kans geven.

Laatst bewerkt:
Het is niet normaal dat iemand T levels ruim onder normaalwaardes heeft, dat ze dan toevallig allebei T levels onder normaalwaarde hebben vind ik dus verdacht. Vandaar dat ik denk dat ze de boel gefaked hebben.

Daarom zou ik ook graag FSH/LH waarden willen zien VOOR én NA, en raad eens, die posten ze niet!

Daarnaast is de waarde waar zij hun claims op baseren 100mg/kg bij ratten. Als je dat direct extrapoleert (dat mag niet, maar OK) betekent dat voor een normale man 80*100mg = 8 gram van het extract. Hoeveel zit er in deze booster? De prop. blend is 395mg en dat is dus niet eens puur het extract?

over die 8 gram zou ik niet kijken.
Alhoewel ik denk dat die 100mg/kg voor ratten heel ruim zullen gerekend zijn, hoeveel ratten zouden er niet bij doodgevallen zijn bij de proeven :D?

Ik denk dat het product sowieso iets zal doen, anders wordt het nooit toegelaten voor verkoop, maar wat het doet zal een raadsel blijven.

Ze claimen hun dosis op basis van 25-50mg/kg. De dosis die jij omschrijft deed het testosterongehalte juist dalen.

Daarnaast kun je de dosis van ratten niet 1 op 1 extrapoleren naar die van mensen. Zoek eens op 'human equivalent dose'. Het product is zeker niet ondergedoseerd, maar wel potentieel waardeloos en gevaarlijk.

over die 8 gram zou ik niet kijken.
Alhoewel ik denk dat die 100mg/kg voor ratten heel ruim zullen gerekend zijn, hoeveel ratten zouden er niet bij doodgevallen zijn bij de proeven :D?

Ik denk dat het product sowieso iets zal doen, anders wordt het nooit toegelaten voor verkoop, maar wat het doet zal een raadsel blijven.

Daar zou ik niet zo zeker van zijn hoor. Ik denk gewoon dat je geld beter besteed is aan een goede basis set supplementen.

Daar zou ik niet zo zeker van zijn hoor. Ik denk gewoon dat je geld beter besteed is aan een goede basis set supplementen.

ik heb mij verkeerd verwoord, het moet een veilig product zijn. En wel degelijk iets doen. Geloof dit is zo in de voedingssupplementen-industrie :).

ik heb mij verkeerd verwoord, het moet een veilig product zijn. En wel degelijk iets doen. Geloof dit is zo in de voedingssupplementen-industrie :).

NotSureIfSerious.jpg

Yw, je moet ergens beginnen :D

Sinds je toch de gok lijkt te wagen, enige kans dat je bloedwerk kunt laten uitvoeren?

Voor mij is het geen gok, gewoon een kwestie van niet altijd meteen alles geloven/aannemen wat er op internet gezegd word. :)

Ik ben van mening dat Body en Fitshop haar huiswerk gedaan heeft alvorens dit product naar Nederland te halen.
Vandaar dat ik dit product dan ook zonder twijfel ga gebruiken.

Ik snap dat er ook tegenstanders zullen zijn, en ik respecteer dan ook de meningen van iedereen over dit product. :)

Wat betreft je vraag over bloedwerk, geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken. ;)

Terug
Naar boven