MuscleMeat

IGF-1 kinderschoenen

Nee ik geloof niet in dat sprookje want heb al genoeg gezeur aan den lijve ondervonden met HGH en nee...mij zie je HGH niet meer toevoegen.

Om 2 belangrijke redenen:
Ik hield er waanzinnig veel vocht van vast en ik begon er dikke slaap-apneus van te ontwikkelen.

Oftopic: Jij 100% HARAM, dat kan toch niet, jij bent toch 100% Halal.

Nee ik geloof niet in dat sprookje want heb al genoeg gezeur aan den lijve ondervonden met HGH en nee...mij zie je HGH niet meer toevoegen.

Ik hield er waanzinnig veel vocht van vast en ik begon er dikke slaap-apneus van te ontwikkelen.

Best gek he met een gram deca en test ernaast...............;) Vaag spul ja, dat HGH

Laatst bewerkt:
Best gek he met een gram deca en test ernaast...............;) Vaag spul ja, dat HGH

Komt onze allesweter aan zonder ervaring.

Ik leg het je even uit: Ben weken eerder begonnen met de HGH en kreeg toen meteen al een enorme boost in kio's. Was dus allemaal vocht.
En voordat je HGH gaat gebruiken mag je wel eerst gewend zijn aan redelijke hoeveelheden AAS want HGH zonder een dikke AAS kuur ernaast is als zeilen met een zeilschip met een vaatdoek als zeil.

Ik heb mijn kinderschoen gezet voor Sinterklaas...,

Groot was mijn teleurstelling toen er de volgende morgen
geen IGF in dat schoentje zat.

:janken: :kerst:

Sjzus jongens, zo simpel is het he:

'IGF-1 in de kinderschoenen' komt van 'in de kinderschoenen staan', dat is een 100% Nederlandse uitdrukking die zoveel wil zeggen als 'de kennis en ontwikkeling van dit product is nog erg pril'.

Duidelijk? ;)

Wat leren ze tegenwoordig nog op school???

oww ik ging er eerst vanuit dat het een gekke belgische uitdrukking was...maar blijkt dus een zeer oude nederlandse uitdrukking te zijn, die alleen te begrijpen is door old timers..:D

heb je ook niet een verbeterde kwaliteit vna je spieren tijdens je hgh/as kuurtje gemerkt?...en makkelijker vasthouden van je mass na je kuur.,...en dat het allemaal wat ronder/voller is?!..dats tenminste mijn ervaring met hgh..

Wie de kinderschoen past trekke hem aan?

Nou breekt mn klomp

nergens last van gehad...25-26 weken 8iu per dag gezet..nu ff 4 weken off ivm me vakantie maar strax gewoon weer beginnen. qua massa merk ik niet veel, maar droogheid wel:D en het zorgt voor nieuwe spiercellen aanmaak, wat altijd mooi is meegenomen

Terug
Naar boven