MuscleMeat

IJS van klein naar BEESCHT!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dude je wordt al sterk man :eek:
Jij vindt misschien van niet, maar vergelijk eens met mij...

• Topic Starter Topic Starter
thanks dude :D wat zijn jou stats dan? trouwens jij was toch powerlifter :rolleyes: ???
:roflol: haha nee bijlange niet, ik heb thuis een slecht bankje die maar tot 100 kg aankan + een 30 mm stang, that's it.
bench 76, squat 86 en dl 110 :o
Dit even terzijde, vanaf nu zal ik mijn leven niet meer in jouw log posten

Je zit nog precies op dezelfde stats als 2 maanden geleden ercadema? waarom ga je niet eens kanker hard bulken?

:stupid:

idd erca dat kan beter! trouwens je stats vind ik toch wel aardig voor 15jaar, alleen een tijdje geleden posten je een foto en dat viel wel tegen :(..

doen! ben benieuwd ;)

Je zit nog precies op dezelfde stats als 2 maanden geleden ercadema?
true, qua 1RM toch, m'n 5 RM is bij alle 3 de lifts al wat omhoog, ik max gewoon niet veel omdat ik geen spotter en vangers heb, squat is trouwens attg.

...alleen een tijdje geleden posten je een foto en dat viel wel tegen :(..
ecto powah

waarom ga je niet eens kanker hard bulken?
Zal m'n best doen, lieve schatten

5 mei - lowerbody

Squats
opwarmen
10*60
2*8*80
12*60

Barbell lunges
6*40
3*8*34

Leg press
10*120
2*15*160

Leg curl
10*63
8*70
8*77

Standing calve raises

20*79
4*15*79

Leg extension
12*63
12*70
10*70, 3*52

Commentaar: Lekkere training! niet eens hoge gewichten ofzo, maar het voelde goed. de lunges waren ook lekker.

netjes jonge volgende keer weer knalle

Brute gewichten man :eek: En je traint niet eens op kracht ofzo toch? Haha als ik naar die gewichten krijg heb ik gelijk weer zin om te trainen ook al ben ik nog helemaal dood van me training net :P

Suc6 nog :thumbs:

hoe ziet je ub schema eruit voor vandaag ? ik ga namelijk met je mee knallen haha

Brute gewichten man :eek: En je traint niet eens op kracht ofzo toch? Haha als ik naar die gewichten krijg heb ik gelijk weer zin om te trainen ook al ben ik nog helemaal dood van me training net :P

Suc6 nog :thumbs:
bruut? haha thanks gozer! ik vind et wel meevallen :( En ik train niet op kracht nee ;) Enne trainse alvast he! vind het leuk dat ik je motiveer :)

hoe ziet je ub schema eruit voor vandaag ? ik ga namelijk met je mee knallen haha
euhm ik had zoiets in gedachten:

Incline dumbbell presses, 4sets!
flat dumbbell presses, 3sets!
t-bar rows :fire: , 3sets!
dumbbell rows, 2sets
oh dumbbell press, 3-4sets
bench dips, 4sets
barbell/alternate dumbbell curls, 3-4sets

:wl::wl:

aardig wat oefeningen :D

net schema voor vandaag !!, maar geen chins of latpully

dumbbell rows moeten eigenlijk chins zijn, maarja misschien dat ik die ga doen, ben namelijk niet echt sterk in optrekken! maar weetje, schijt! ik doe ze gewoon.. zorg dat ik in totaal 30 heb ofzo?

dumbbell rows moeten eigenlijk chins zijn, maarja misschien dat ik die ga doen, ben namelijk niet echt sterk in optrekken! maar weetje, schijt! ik doe ze gewoon.. zorg dat ik in totaal 30 heb ofzo?

train je in de gym zo jah kun je ook latpully front proberen

nah latpully is gay, heb ik vorige ub training gedaan.. niks voor mij

7 mei - upperboddy

Incline dumbbell press
opwarmen
12*22
10*26PR
8*28PR
0*30f ??? 6*28

Flat dumbbell press
2*12*28
10*28
12*26

T-bar rows
12*40
12*55
2*15*40

Dumbbell rows
8*32
15*28

Seated Dumbbell press
10*16
8*18
8*20PR laatste 2reps btje hulp
8*18

Bench dips
12*bw+40
10*bw+30
2*12*bw+20

Barbell curls(ellebogen iets naar voren, curlen naar gezicht, langzaam naar beneden, boven ff vasthouden, HEERLIJK )
2*10*22
2*10*18 :o maar wel dikke pomp

Commentaar: Heerlijke training gek! helemaal opgepompt, en voelde me erna echt lekker! super!

netjes hoor dikkerd:)

Barbell curls(ellebogen iets naar voren, curlen naar gezicht, langzaam naar beneden, boven ff vasthouden, HEERLIJK )

My gay alarm is ringing! :roflol:

:jk: Nice training:).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven