Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik doe gewoon halve doseringDan moet je echt niet meer dan halve dosering nemen. Ik zou zelfs overwegen maar een kwart te nemen. Het is echt mega sterk spul.
lekker trippenthanks dudeDude je wordt al sterk man
Jij vindt misschien van niet, maar vergelijk eens met mij...
wat zijn jou stats dan? trouwens jij was toch powerlifter

thanks dudewat zijn jou stats dan? trouwens jij was toch powerlifter
![]()
![]()
haha nee bijlange niet, ik heb thuis een slecht bankje die maar tot 100 kg aankan + een 30 mm stang, that's it.

..doen! ben benieuwd

true, qua 1RM toch, m'n 5 RM is bij alle 3 de lifts al wat omhoog, ik max gewoon niet veel omdat ik geen spotter en vangers heb, squat is trouwens attg.Je zit nog precies op dezelfde stats als 2 maanden geleden ercadema?
ecto powah...alleen een tijdje geleden posten je een foto en dat viel wel tegen..
Zal m'n best doen, lieve schatten
zeker weten!
bruut? haha thanks gozer! ik vind et wel meevallenBrute gewichten manEn je traint niet eens op kracht ofzo toch? Haha als ik naar die gewichten krijg heb ik gelijk weer zin om te trainen ook al ben ik nog helemaal dood van me training net
Suc6 nog![]()
En ik train niet op kracht nee
Enne trainse alvast he! vind het leuk dat ik je motiveer 
euhm ik had zoiets in gedachten:hoe ziet je ub schema eruit voor vandaag ? ik ga namelijk met je mee knallen haha
, 3sets!

dumbbell rows moeten eigenlijk chins zijn, maarja misschien dat ik die ga doen, ben namelijk niet echt sterk in optrekken! maar weetje, schijt! ik doe ze gewoon.. zorg dat ik in totaal 30 heb ofzo?
6*28
maar wel dikke pomp