MuscleMeat

IJS van klein naar BEESCHT!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ntte training bro

die bb curls doe ik altijd naar men voorhoofd geeft mij het gevoel dat ze optimaal getraint worden. ronnie doet ze bijv vaak voor de helft

• Topic Starter Topic Starter
ja ja bedankt, lekker zo he op die manier jimi

jep thats the shit

Haha.. dat met die DB presses had ik ook, dat 28 vet makkelijk 8x gaat en dan 30 geen 1 x :D

Nette training verder.

haha ja raar he :P en bedankt!

suc6

vandaag uitgegaan met mn vriendin, ik was zo gek op dr! ze is vreemdgegaan :( ik ben kapot man!

Zoiets is heel erg k*t man, maar je moet het zo zien: nou heb je meer vrije tijd voor jezelf, dus meer tijd om te trainen, meer tijd om te eten, meer tijd om te groeien! En later als je echt groot bent maak je iedereen jaloers! Geloof me, er lopen nog genoeg leuke dames rond! Single of bezet, maakt niet uit, ze kijken toch allemaal naar je. Het harde werk wordt uiteindelijk beloond met een nog mooiere meid! ;)

ja nouja ik zie het allemaal wel, ik kan er gewoon niet van slapen :( Training vandaag zal ook wel k*t zijn, misschien dat ik het gewoon oversla..

K*t man voor je

Is k*t, maar maak je er niet te druk om. Je bent pas 15, dus er komt wel weer iemand anders en waarschijnlijk overkomt dit je nog wel vaker:o.

Kijk, ik weet natuurlijk niet wat voor relatie je met die meid hebt gehad, maar feit blijft natuurlijk dat ze je heeft bedrogen! En dan snap ik je onbegegrip wel, hoe kan ze je nou zoiets flikken? Het zou voor mij een goede reden zijn om alleen maar harder te gaan trainen! Ik bedoel, je kunt er wel bij de pakken neer gaan zitten, maar daar schiet je toch ook niks mee op?

Anyway, succes ermee man!

klote man

Is k*t, maar maak je er niet te druk om. Je bent pas 15, dus er komt wel weer iemand anders en waarschijnlijk overkomt dit je nog wel vaker:o.

precies, maar ik kan wel begrijpen hoe het voeld, jah jah ik heb ook gevoelens. sins dien nog steeds vrijgezel bijna 3 jaar nu, pak nu het voordeel van trainen;)

t*ring hey luc, echt klote man:mad: tieves wijf

Laat je niet kisten kerel! :windup:

Het is nou eenmaal zo...
Maar vergeet niet dat het leven gewoon doorgaat!

Geen hand vol maar een land vol! ;)

Veel succes nog verder!:)

wordt een BEESCHT!

Oh god.. een meisje die op haar 14de/15de al vreemdgaat moet je echt NOOIT meer terugnemen.. Die is voor de rest van haar leven verloren. En verder gewoon gaan trainen!!!.. ga voor wat PR's.. dit zijn de momenten waarin je al die woede kan gebruiken om even dikke records te zetten.

Echt k*t. Veel sterkte er mee, en onthoudt de wijze woorden van Katastroof:
Toen Adam was geschapen, zonder zorgen aan zijn been.
Riep hem naar God de Vader: " Pa, Ik lig hier zo alleen !"
Potverdomme sprak toen God, allez vooruit maar opgepast.
Achteraf nie komen bleiten, met de wijven niks as last.

bedankt gasten, gvd wist niet dat ik me zo k*t kon voelen :(

9 mei - upperbody ( weer)

Benchpress
opwarmen
10*60
2*8*65 :(

Incline Bench press
12*50
7*55
10*50 met hulp

Incline flyes
8*11
10*11
12*14

BOR
4*10*60

Seated Dumbbell press
12*16
10*22 PR
8*22 laatste met hulp

Side raises

8*6
10*6
8*6

Dumbbell extension met twee armen
12*16
10*20
8*18

Dumbbell preacher curls

15*8
2*8*14

Commentaar: zwakjes, toch een pr

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven