Tornadoo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mee eens! wat vond je van mn doelentrainen met meerdere kaN JE ER OOK FLINKER TEGENAAN
?ja bij ons zijn er ook niet veel die sowieso normaal trainen, wij zijn toevallig zelfde leeftijd, maar dan moet je voor de rest ook niet zeikenNee gelukkig niet t*ring.
Maar 'k heb een jeugd abonnement zeg maar, kan van 2 - 6 trainen en hele zaterdag. Ben een van de weinige die squat en deadlift etc, als 'k samen wil trainen wil 'k toch wel met iemand trainen die een beetje normaal traint
Heb wel paar vrienden naar de gym gekregen, maar dat noem 'k fitness![]()
alleen trainen ken ook hartstikke goed!haha, zit ff met dave op msn wat doelen te stellen, lijkt me wel zo leuk om te kijken of het echt lukt! Ik ga zeker weten 300% mijn best doen! hier zijn ze:
- binnen 2maanden 6*40 dumbbell rows
- binnen 1maand meerdere setjes met 24kg Seated dumbbell press
- binnen 2maanden 4*8*70 benchpress
- binnen 2maanden 4*8*80 fullsquats
- binnen 1maand 5*85 BOR
- binnen 2maanden 85kg wegen
. En in je eentje trainen heeft ook zo zijn voordelen overigens.

In je eentje trainen heeft ook voordelen ja, je hoeft gewoon geen rekening te houden met de ander. Een spotter of zo is er altijd wel, gewoon iemand vragen en de meeste spotten wel ff voor je
Was op donderdag zo droog, tijdens 't squatten vroeg iemand wat k aan het doen was. Dus ff uitleggen, gaan er daarna ineens drie op rij squatten terwijl k nog niemand dat ooit heb zien doen![]()
haha thanks gill.. helemaal strict zijn ze niet heOf ik nog eens naar de pl kant kom.. zeker weten
![]()
.'T was eigenlijk een stille hint.. Helemaal niemand die liefkozende woordjes spreekt na mijn "brute" *kuch* training.

Ik bedoel dat hier, in deze sectie, er allemaal mensen zijn die meteen reageren op je log. In de PL sectie lijkt het momenteel wel uitgestorven
o lol, ik snap hetZal ik je logje dan maar gaan volgen?
Ik beloof je dat ik met een maandje beesten trainingen ga posten
.