XXL Nutrition

IJS van klein naar BEESCHT!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je traint samen met dave?

Waarom is er in m'n gym niemand die een beetje in de buurt van mijn leeftijd komt :roflol:

Succes met jullie doelen :banana:

• Topic Starter Topic Starter
jaja ik train met dave ;) moet toch met iemand trainen he..

je hoeft toch niet persee met leeftijdsgenootjes te trainen? Zolang jij geen kinderachtig mongooltje ben ;) wat ik niet aanneem

en thanks :D

trainen met meerdere kaN JE ER OOK FLINKER TEGENAAN

Nee gelukkig niet t*ring.

Maar 'k heb een jeugd abonnement zeg maar, kan van 2 - 6 trainen en hele zaterdag. Ben een van de weinige die squat en deadlift etc, als 'k samen wil trainen wil 'k toch wel met iemand trainen die een beetje normaal traint :roflol:

Heb wel paar vrienden naar de gym gekregen, maar dat noem 'k fitness :p

trainen met meerdere kaN JE ER OOK FLINKER TEGENAAN
mee eens! wat vond je van mn doelen :D ?

Nee gelukkig niet t*ring.

Maar 'k heb een jeugd abonnement zeg maar, kan van 2 - 6 trainen en hele zaterdag. Ben een van de weinige die squat en deadlift etc, als 'k samen wil trainen wil 'k toch wel met iemand trainen die een beetje normaal traint :roflol:

Heb wel paar vrienden naar de gym gekregen, maar dat noem 'k fitness :p
ja bij ons zijn er ook niet veel die sowieso normaal trainen, wij zijn toevallig zelfde leeftijd, maar dan moet je voor de rest ook niet zeiken :D alleen trainen ken ook hartstikke goed!

haha, zit ff met dave op msn wat doelen te stellen :D, lijkt me wel zo leuk om te kijken of het echt lukt! Ik ga zeker weten 300% mijn best doen! hier zijn ze:

- binnen 2maanden 6*40 dumbbell rows
- binnen 1maand meerdere setjes met 24kg Seated dumbbell press
- binnen 2maanden 4*8*70 benchpress
- binnen 2maanden 4*8*80 fullsquats
- binnen 1maand 5*85 BOR
- binnen 2maanden 85kg wegen

Mooie doelen. Ik hoop dat je het haalt, behalve die squat. Na jk:). En in je eentje trainen heeft ook zo zijn voordelen overigens.

In je eentje trainen heeft ook voordelen ja, je hoeft gewoon geen rekening te houden met de ander. Een spotter of zo is er altijd wel, gewoon iemand vragen en de meeste spotten wel ff voor je :p

Was op donderdag zo droog, tijdens 't squatten vroeg iemand wat k aan het doen was. Dus ff uitleggen, gaan er daarna ineens drie op rij squatten terwijl k nog niemand dat ooit heb zien doen :roflol:

In je eentje trainen heeft ook voordelen ja, je hoeft gewoon geen rekening te houden met de ander. Een spotter of zo is er altijd wel, gewoon iemand vragen en de meeste spotten wel ff voor je :p

Was op donderdag zo droog, tijdens 't squatten vroeg iemand wat k aan het doen was. Dus ff uitleggen, gaan er daarna ineens drie op rij squatten terwijl k nog niemand dat ooit heb zien doen :roflol:

Respect

ub - 21mei

Flat Dumbbell Press
opwarmen
12*24
10*28
8*30
2*6*32

Incline Flyes
3*10*16
10*18

BOR
15*60
8*70
8*80
5*85PR
12*60

Close grip Lat pulldown
3*8*135
8*150

Military press
10*34
2*8*40
8*42,5

Reverse close grip bp
2*8*45
10*50

Incline curls

4sets

niet echt voldaan gevoel..

toch geen slechte training vind ik. Waarom doe je trouwens die reverse grip?

deed hem voor t eerst.. ff uitproberen ;)

Brute BOR man:eek: Off topic: kom je ook nog eens naar de PL kant:p.

Nette gewichten hoor dikkiedik

haha thanks gill.. helemaal strict zijn ze niet he ;) Of ik nog eens naar de pl kant kom.. zeker weten :D

o lol, ik snap het :o Zal ik je logje dan maar gaan volgen?

Die latt pull down, zijn geen kilo's toch? :eek:

Ziet er goed uit man

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven