XXL Nutrition

IJS van klein naar BEESCHT!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die latt pull down, zijn geen kilo's toch? :eek:

Ziet er goed uit man

Sommige machines zijn anders dan andere...wij hebben 2 legextension machines bij ons in de gym...en je moet bij beide hele andere gewichten gebruiken omdat de machine anders gebouwd is... bij de een is 65kg redelijk zwaar... bij de ander is 95 nog niet eens echt super zwaar...

goed bezig

telkens als k denk dat k iets snap snap k het toch niet
wel vaker last van :p

• Topic Starter Topic Starter
zit nu mn xpand energized naar binnen te werken. en een nieuw pr.. 13reps(slokjes)

potverdomme wat is dat spul vies :(

edit: 15reps PR

Godver je gaat hard luuc!! wacht maar... kzal het eens in 3 slokken doen!
Low reps owns baby!

:roflol: Waarom gebruiken jullie ook die troep. Gewoon goed eten dan heb je dat niet nodig.

op aandringen van luuc gekocht gvd :P

ja weet ik veel we hadde et gekocht.. trouwens 17reps PR.. moet bijna kotsen

Schaam je luuc! Koop in het vervolg een paar liter melk, paar bakken kwark en kip filet ofzo.

Kijk uit dat het niet je aars in spetterd, dat geeft nare situaties. Voor de rest wil ik je graag bijstaan homey :heart:

lb - 22mei

Squats
15*30
12*60
8*80
6*85
5*90PR

Deadlift

15*60
12*80
8*100
2*6*110

Leg extension
20*56
15*70
10*77
12*63

Leg curls

4sets.. ???

Standing calve raises
15*88
18*88
15*88

Seated calve raises
2*15*40
10*50

Crunches en nog een machine

5sets bij elkaar

ik neem geen xpand meer, krijg er koppijn van en buikpijn bij innemen.. kan ook makkelijk zonder man, gewoon goed eten :D

Gewoon goed eten! That's the spirit! Maar die squats man... Doe je dat express om te tergen!? Nice b*ch:D

tuurlijk doe ik dat expres! :cool: Ik heb zon gevoel dat ik elke week verder weg ga van klein en dichter bij beescht kom :cool: ik zie nu al dikke vooruitgang in dit log

Nouuuuu BEESCHT status is nog een long way to go hoor.. Maar je bent zeker goed op weg:)

je zal altijd een mietje blijven luuc, face it.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven