AndroidHealthClinic

IJS van klein naar BEESCHT!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
vandaag waren mn schoudertjes aan de beurt, ik heb een beetje stijve traps van de kou ofzo maar dat maakt niet uit.. thuis lekker opgefokt en op naar mn nieuwe trainingshok! Eindelijk squatrek en goeie mentaliteit ;)

Pushpress
10*50
8*60
6*65PR
5*70PR
3*75PR
1*80PR
1*85PR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Military press

2*6*50PR
2*60PR, 1*60Pushpress

Seated Db Press
2*12*20
10*22
8*22

de rest vd training wat zitte lulle en wat front raises en shrugs gedaan :o..

al met al ben blij dat ik hier nu train en blij met de resultaten van vandaag! :D

Laatst bewerkt:
goede pushpress :thumbs:

lekkere training, bij welke gym zit je nu?

thx gasten! Het is niet echt een gym, het is een ruimte onder een flat met allemaal oud spul:D en er lopen een stuk of 5gaste rond die zo 160 benchen.. dat is goed voor je motivatie ;)

Nice dude. Gaat de goede kant op:D

Goede PP en MP!

Sterke Push Press.

Bedankt beesten!

Vandaag ook nog getraind! Viel wel tegen zeg! Ik ging voor een pr op de bench, maar ik heb al 3-4weken niet gebencht en vandaag niet echt optimaal gegeten.. nouja genoeg excusen, tis niet gelukt en dat is k*t!

Benchpress
10*50
5*70
1*90oude pr, very easy
0*100f ging tot de helft:(
0*95f same..
2*9*70

Incline db press
10*26
8*30
10*26

Incline flyes
3*12*18

Flat db press

2*12*26

Commentaar: Ik baal echt zwaar van die bench. Schaam me dood:o! Die gasten daar die zeiden dat de 90kg omhoog vloog en dat ik 100 moest doen, dus ik vol goeie moed de 100kg proberen maar dat was te hoog gegrepe en zo'n beetje op de helft moest m'n spotter helpen :( Het leek wel of daarna al mn kracht weg was:(. De rest vd training heb ik niet te gek gemaakt. Morgen weer knallen met rug! :D

Ja ik ken het, failen is zo k*t:(. Maar, zoals je ook tegen mij zei, beter het wel proberen en dat het niet lukt, dan het gewoon helemaal niet proberen:).

een spotter is nooit weg kerel heb hem altijd nodig bij bankdrukken vanwege de veiligheid.bankdrukken is niet om stoer te doen kerel je kan je heel raar bezeren.

susses

Better luck next time volgende keer heb je hem, gewoon goed uitrusten en goed volvreten!!

Jep, gaat goed komen hoor! ;)

3-4 weken niet gebencht kan een hoop verklaren he, als je 1rm 90 is dan is na 3-4 weken niet benchen je kracht wel minder, dat moet je dan weer rustig opbouwen en dan na tijdje weer benchen je 1rm opnieuw proberen.
jammer maar succes! :)

Ik heb in die tijd wel db press gedaan he ;) Maar ik wou gewoon teveel denk.. maar hij gaat er aan komen!

dat komt wel goed kerel!!!

jep sancamans!

Net weer ff getraind, ik had er zin in :D! beginnen met de gebruikelijke chins, dan deads, en de rest zou ik wel zien..

Chin-ups
10*3*bw+8 PR

Deadlifts
2*12*60
8*100
2*120
1*140 evenaring pr.
1*150 PR!!!!!
12*110

BOR
12*60 strict
12*70 bijna strict
6*80
6*90 PR!! (oerkracht within :o)

Db rows
6*44
2*15*32

zo en nu is het wel genoeg geweest :D

Commentaar: Ik ben dik tevreden man! Ik ging al naar de sportschool met het idee dat ik PR's moest gaan zetten, en dat is ook dik gelukt :D Morgen als het goed is knallen met die beentjes en pr op de squat;) laterr

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven