Fitness Seller

IJS van klein naar BEESCHT!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Chin-ups
10*3*bw+10PR moeizaam!

Deadlifts
2*20*60
2*6*110
2*8*100

BOR
2*12*60
2*12*65

Db rows
2*15*28
12*30
12*28

Commentaar: K*ttraining, alleen chins vind ik wel ok. Rows waren strict.

Laatst bewerkt:
Zelfs je 'k*ttrainingen' zijn bruut man :eek:

Laatst bewerkt:
Was ik maar zo fanatiek op jou leeftijd ;) en ach ja soms heb je van die dagen.

yo mas je bent ook nog jong! niet zeuren ;)! btw die dips volgende keer weer gewoon weighted :)

yo mas je bent ook nog jong! niet zeuren ;)! btw die dips volgende keer weer gewoon weighted :)

Ik word alweer 23 binnenkort ;)

Dips vind ik zelf ook weighted fijner, gewoon voor de 8 herhalingen gaan en
misschien om de dips af te ronden zoveel mogelijk bw dips eruit halen.

pff was alweer motivatie kwijt, gezeur met ex, weinig eten etc.. maarja kan wel blijve zeiken.. Vanavond ga ik maar weer ff een lekkere training neerzetten! Wel rustig aan want ik heb wat last van mn rechterhamstring:( Iemand nog iets lekkers voor goeie motivatie:D?

Ik ben altijd genoeg gemotiveerd dus kan je niet echt veel tips geven

Probeer mss een doel te stellen voor de training die komt, bijvoorbeeld: op die en die oefening wil ik een PR maken...?

Motivatie:

1
2
3
4

En niet zeiken sl*t, gewoon trainen!

pff was alweer motivatie kwijt, gezeur met ex, weinig eten etc.. maarja kan wel blijve zeiken.. Vanavond ga ik maar weer ff een lekkere training neerzetten! Wel rustig aan want ik heb wat last van mn rechterhamstring:( Iemand nog iets lekkers voor goeie motivatie:D?

Pomp je ex op of in haar bek terwijl je een bak kwark naar binnen werkt onderweg naar de sportschool! En die hamstring moet je je ook niet druk om maken want daar heb je er toch twee van! :D (helpt het al?)

niet zeiken sl*t, gewoon trainen! weet niet wanneer je laatste keer rust is geweest maar 2 weken rust doet wonderen.

Nog mensen ownen dan op Kattuk Beach Beescht??!?!
Zag vandaag nog een paar breezahs paraderen heb ze even een side chest cadeau gegeven Grrrrr
Denk dat jij wel de blits maakt als jonge gladde en strakke tienerbuilder. Harder dan hard trainen nu IJS!! Je moet een monster creeren... :verneder:

Nog mensen ownen dan op Kattuk Beach Beescht??!?!
Zag vandaag nog een paar breezahs paraderen heb ze even een side chest cadeau gegeven Grrrrr
Denk dat jij wel de blits maakt als jonge gladde en strakke tienerbuilder. Harder dan hard trainen nu IJS!! Je moet een monster creeren... :verneder:

Kattuk beach is niets zonder beachbeast a1s!

ik hoorde van een paar fitness mannetjes dat je geen side chest gaf maar een MOST MOSCULAAR met een bijbehorende "grrr" daarna kriebelde je nog aan je reet ala "side triceps" ???

vrouw begluurd @ kattuk beach

Theo.. zegt:
een geile milf
Theo.. zegt:
denk 35 jaar
Theo.. zegt:
en ultiem strak
Theo.. zegt:
ik zogenaamd alsmaar over haar heen kijken
Theo.. zegt:
maar zat de hele tijd der kont en t**ten te bestuderen

maarja vanavond dan maar ff monster creeren niet?

Dit motiveerd mij altijd wel ;)

Jaja beeschten! Het ging wel lekker! Geen benen deze week jammer genoeg door die kk pijn grr! wel schouders + traps:D

Seated db press
10*22
8*24
2*6*26PR! ;)
9*22

Side raises
3*12*7
wwwoow, voelde hem voor 't eerst! en goed ook! :D dikke pomp

Front raises
12*10
2*12*7

Incline db press

2*12*24

Cable upright rows
12*20
12*30
12*20

Face pulls
3*12*? + 1*12*5:o bent over raises

Db shrugs
3*15*30

Barbell shrugs
12*60
12*85PR
12*60

+nog wat buikshit :o

Commentaar: Schouders voelde lekker aan deze keer! Voorheen vond ik alleen presses lekker voor de schouders, nu weet ik wel beter :D En tja die incline db presses die voel ik altijd het meest in me schouders dus die deed ik ff voor de gein erbij :) Beetje té veel oefeningen gedaan vandaag.. maarja..

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit , en profi met dat PR :D :D

thanks maat, ben er zelf ook wel blij mee :cool:

Zie nu pas je log maar je ziet er inderdaad al goed uit zeg, en dat op jouw leeftijd!!

Welkom in mijn log flowergrrl! Altijd gezellig een dame erbij ;) Bedankt hé :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven