AndroidHealthClinic

IJS van klein naar BEESCHT!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk mis ik wel de koolhydraten voor de training ja. een uur ervoor eet ik meestal een paar broodjes ei,pindakaas of een beetje brinta. Dextrose neem ik ook al gelijk na de training. Maar dextrose is een goed dikmakertje niet? nouja er klopt allemaal geen reet van, het is tijd voor een goed uitgebalanceerd voedingsschema!

oja bedankt luuc ;)

Eigenlijk mis ik wel de koolhydraten voor de training ja. een uur ervoor eet ik meestal een paar broodjes ei,pindakaas of een beetje brinta. Dextrose neem ik ook al gelijk na de training. Maar dextrose is een goed dikmakertje niet? nouja er klopt allemaal geen reet van, het is tijd voor een goed uitgebalanceerd voedingsschema!

oja bedankt luuc ;)

Toen ik nog het Russian Bear schema volgde (erg intensief) hield ik het wel redelijk uit met een aantal borden pasta, voor mij is dat essentieel om goed en langdurig te kunnen trainen.
Dextrose heb ik nog nooit genomen, maar ik hoor er aardig wat verhalen van.

En een voedingsschema is overrated!
Gewoon letten op je hoeveelheid eiwitten, en zorgen dat je nooit honger hebt. :)

jep dextrose en rozijnen zijn daarvoor ook een goed bulpmiddel je zou zelfs wat in je water kunnen doen tijdens het trainen:thumbup:

ik zal een kh-rijke maaltijd voor de volgende training eten, en neem wel flesje met dextrose mee :) ff kijken hoe het dan gaat.

23 april - ub

Benchpress
opwarmen
12x60
8x65
6x70
5x75(laatste reps met hulp)

T-bar row
12x25
12x35
8x45
8x55

Dumbbell rows
8x26
8x30
8x32

Military press
8x28
3x8x34

Bench dips (1e keer!)
10x20
8x25
8x35
10x40

alternate dumbbell curls
3x8x14

No comment :D

4cia6ty.jpg

Dude, ik vind je wel een vage verhouding kracht/massa hebben.

Kwa massa en vet% verschilt je fysiek niet zo gek veel van mij maar ik own je wel hard op vlak van kracht.

tis ook geen powerlifter he

oftewel hij ownt je dik op fysiek:roflol:

Die fysiek als je 15 bent vind ik best goed, maar op je 18e is het nou niet bepaald bijzonder. Dat je dan sterker bent is dan niet zo raar:p.

lol leuke discussie hier :D . Ik vind dat we snel klaar zijn: -fysiek is k*t -kracht is k*t

ben ziek vandaag gvd, alles wat erin gaat, gaat er ook weer uit. En nee niet door het kontje maar door het mondje :mad: :mad: ik heb me nog nooit zo brak gevoelt.

man ik kan nu niet eens lucht pressen

:bang:

Hoe kan je nou ziek zijn met dit prachtige weer ???

het broertje van mn vriendin is de dader! eerst was hij ziek, toen haar ouders, toen zei, tja en nu ik.. gvd :mad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven