Fitness Seller

Ik ben het zat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet bijna weg helaas.. Wil zo graag blijven :(

De host is em gepeerd :(

34o31hj.jpg

Je hebt gelijk. Nu eerst even een nieuwe joint draaien. :wiet: :D

Ik heb nu pas echt je verhaal gelezen en ben tot de volgende conclusie gekomen: je problemen stellen geen **** voor man. Zelfs mijn cavia heeft nog meer problemen en die hoor ik ook niet klagen. Deal with it man.

Ik heb nu pas echt je verhaal gelezen en ben tot de volgende conclusie gekomen: je problemen stellen geen **** voor man. Zelfs mijn cavia heeft nog meer problemen en die hoor ik ook niet klagen. Deal with it man.

+1 , probeer eens een dag zoals kaas is groen te leven , met zijn speciale mentale toestand :D

Ten eerste dat over je school. Ga even met je decaan over praten. Want mocht het zo ver komen dat je het jaar niet gaat halen ofzo dan maken ze een uitzondering voor je.

Verder ja hoe oud ben je eigenlijk 15-16? Iedereen rond die leeftijd zit met zulke dingen aan zijn hoofd. De een erger dan de ander. Een en al drama om niets eigenlijk. Ga even paar dagen even wat onspannen en met je maten uithangen of wat dan ook waar jij je lekker bij voelt tot je wat gekalmeerd bent en logisch kan denken en de situatie gaat accepteren zoals die nu is.

Je ouders hebben zelf ook een hele gespannen periode dus voor hun is dit allemaal ook niet makkelijk. Zij hebben ook tijd nodig tot alles weer een beetje overwaait. Maar dat komt wel joh. Iedereen heeft wel eens een periode waar zijn hele wereld instort. Dat hoort bij het leven.

En dat wijf, joh **** it! ik wou dat ik nog 16 was dan had ik elke week een ander gehad :D ga genieten van je leven man. Je hebt nog zo veeeeel te doen en te ontdekken.

TS je bent 15 je leven begint net , dus niet al te druk maken over je vriendinnetje , komen er nog genoeg. Iedereen heeft zijn problemen en daar moet je gewoon mee omgaan het is niet anders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven