- Waardering
- 447
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eerlijk, op dit punt in mijn leven zou het me geen meer **** doenMijn oma heeft een hersenbloeding gehad? Mijn oma was meer als een moeder voor me, vertel is hoe jij het zou vinden als jij je moeder ziet in het ziekenhuis. Wetend dat ze iets wil zeggen maar dat ze het niet kan omdat het scheef eruit komt.
en je oplossing is weglopen van alle bandenMijn vriendin heeft het uitgemaakt.. Heb nooit veel mensen gehad behalve mijn familie, logisch dat ik me snel bind aan personen daarbuiten..

opnieuw, big ****ing deal als je (stief)ouders uit mekaar zijn, hoe kan je daar op je 15de nog last van ondervinden?Mijn ouders waren al uit elkaar toen ik geboren was, mijn stiefvader kende ik al vanaf mn 5de en is meer vader geweest dan mn biologische vader. Desondanks dat mijn stiefvader ook altijd in de kroeg zat en vaak zat thuis kwam.

wtf?Ga niet lopen b**chen dat ik een man moet zijn, dat ik door moet gaan.. Heb niks anders gedaan jongens. Heb moeten leren lopen met een prothese been, té vaak in het ziekenhuis moeten liggen, te veel schijt moeten pikken van iedereen en alles.
Volgensmij heb je verder ook nog nooit verder zoiets meegemaakt of wel?
Klinkt verder wel heel heroic dat je het allemaal zomaar kan accepteren zoals het is![]()
Idd, wat dan? Blijven en wachten totdat het me weer pijn doet?eerlijk, op dit punt in mijn leven zou het me geen meer **** doen
en je oplossing is weglopen van alle banden![]()
Omdat ik mn vader nog geregeld zie en niks anders doet dan aan zichzelf denken.opnieuw, big ****ing deal als je (stief)ouders uit mekaar zijn, hoe kan je daar op je 15de nog last van ondervinden?![]()
Jup, ik heb een prothese been. Ik heb net mn rechter knie nog. Verder zijn er veel van mn rechter vingers ook niet helemaal compleet. Maar heb dan nog wel mn duimen.
Beter dan mij en mn emo-zieltje? Volgensmij snap je niet helemaal dat ieder individu anders is en niet iedereen even heroic als jou kan zijnMet niet accepteren schiet je geen ene t*ring op, want het is nou eenmaal zo. XD
Heb mensen gezien om mij heen die wel dit soort shit meegemaakt hebben, ( bv. eentje met moeder dood, vriendin ook uit etc. ja echt waar -_- ) en die gingen er echt wat beter mee om dan jouw emo-zieltje.
Ik ga verder niet meer in op de inhoud, ga je verder alleen nog maar vernken als de kans daar toe is.
Kusje,
Ron
banden verbreken en misschien alleen nog aan jezelf denkenIdd, wat dan? Blijven en wachten totdat het me weer pijn doet?

zie hierbovenOmdat ik mn vader nog geregeld zie en niks anders doet dan aan zichzelf denken.
Jup, ik heb een prothese been. Ik heb net mn rechter knie nog. Verder zijn er veel van mn rechter vingers ook niet helemaal compleet. Maar heb dan nog wel mn duimen.

Beter dan mij en mn emo-zieltje? Volgensmij snap je niet helemaal dat ieder individu anders is en niet iedereen even heroic als jou kan zijn
Was het maar waar hé Ronniej? Dan hadden we eindelijk een wereld vol met superoide mensen.
Ik kan wss nog steeds beter squatten dan jou en mijn hele prothese in jouw aars steken zonder er problemen mee te ondervinden. Als je nu alsjeblieft je bek dicht kan houden en alleen kan reageren met serieuze antwoorden. Graag
eerlijk, op dit punt in mijn leven zou het me geen meer **** doen
en je oplossing is weglopen van alle banden
opnieuw, big ****ing deal als je (stief)ouders uit mekaar zijn, hoe kan je daar op je 15de nog last van ondervinden?
wtf?

Ik kan wss nog steeds beter squatten dan jou en mijn hele prothese in jouw aars steken zonder er problemen mee te ondervinden. Als je nu alsjeblieft je bek dicht kan houden en alleen kan reageren met serieuze antwoorden. Graag

.....
ik ga verder niet meer in op de inhoud, ga je verder alleen nog maar vernken als de kans daar toe is.
kusje,
ron
ik kan wss nog steeds beter squatten dan jou en mijn hele prothese in jouw aars steken zonder er problemen mee te ondervinden. Als je nu alsjeblieft je bek dicht kan houden en alleen kan reageren met serieuze antwoorden. Graag
haha iedereen is anders e , mss is hij wel zeer gevoelig ?![]()

Normaal vindik ik dit soort uitlatingen niet kunnen, maar deze gozer vraagt erom.![]()
**** dan maar off.