Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergeet niet meer te squatten!Dan word het maar nog meer eten. Dus elke 3 uur een maaltijd? Want heb gehoord dat het invloed heeft als je elk uur een beetje eet ipv om de zoveel uur veel in 1 keer. Heeft mijn snelle stofwisseling ook invloed op mijn manier van eten als ik meer ga eten?
Elk uur een beetje is niet goed. Een flinke maaltijd zorgt ook voor de uitstoot van stoffen die belangrijk zijn voor groei. Vandaar elke 2,5 a 3 uur eten.Dan word het maar nog meer eten. Dus elke 3 uur een maaltijd? Want heb gehoord dat het invloed heeft als je elk uur een beetje eet ipv om de zoveel uur veel in 1 keer. Heeft mijn snelle stofwisseling ook invloed op mijn manier van eten als ik meer ga eten?
Haha, ik ben 1.86
Maar ik train de laatste tijd wel vaker mijn benen, ook gewoon omdat ik zwaarder wil worden.
Ik moet wel toegeven dat als ik een creatine kuurtje gebruik, dat ik dan 4 kilo aankwam ( met vasthoudend vocht ). Dus dan weeg ik ongeveer iets over de 70 kilo. Als mijn kuurtje dan over is ben ik ongeveer 1,5 kilo vast aangekomen. Het probleem is gewoon dat ik onwijs droog ben, denk dat ik iets van 4 tot 5 % vetpercentage heb. Nadeel daarbij is natuurlijk dat ik met slecht en koud weer buiten snel ziek word als ik een paar keer hard heb getraint.
Maar meer eten dus is jullie advies? En valt jullie nog iets op aan mijn lichaam wat niet in proporsie is?
waarom?
zou gewoon paar sets squatten, dan nog wat extensions en leg curls of lunges doen.
overigens vind ik het wel raar dat je er zo uit ziet bij 1,86 en 68 kilo. is je weegschaal kapot ofzo?

waarom?
zou gewoon paar sets squatten, dan nog wat extensions en leg curls of lunges doen.
overigens vind ik het wel raar dat je er zo uit ziet bij 1,86 en 68 kilo. is je weegschaal kapot ofzo?
Leg curl kan nog enigzins nuttig zijn voor de knieflexie maar voor hamstring ontwikkeling hoef je die dus niet te doen.
Hoe wil jij dan de korte kop van de bicep femoris aanpakken. Of ga je er van uit heupextensie ook de korte kop (die enkel het kniegewricht overspant) voldoende belast?
Wat voor mij persoonlijk zeer goed werkt als snelle massakweker is havermout. 'k Zie dat je (bijna) alleen vast voedsel eet.
Havermout met half-volle melk en eiwitten (kwark of pro85) mixen en opdrinken als tussendoortjes en (eventueel) ook voor een stevig ontbijt.
Hoeveelheid havermout stapsgewijs opdrijven...Echt krachtvoer!