AndroidHealthClinic

Ik ben zo dom he...

SageFrancis

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Ik dacht dat ik om 14:00 een toets heb morgen(vrijdag.. vandaag dus eigenlijk)

blijkt het 09:00 te zijn. Ik dacht hmm nog even tot 3 uur of 4 uur leren en dan slapen en dan alles op de gok doen..
Maar nu ik om 09:00 moet beginnen(dus half 7 eruit) ben ik van gedachten veranderd.

Ik ga die toets echt niet halen morgen, dus sla ik hem maar over.. k*t PLANNING. Ik moet mijn leven weer ordenen.

Nu ik mijn propedeuse heb gehaald is alles weer een dikke chaos. Daarvoor was alles netjes, en geordend. Mijn leven klopte als een bus. Alles ging optijd...

Nu is het net een olifant die aan het schilderen is. Kan je dus niks mee..

Zo!!!

Komt wel in orde broeder

Gewoon ff doorleren man, je hebt nog ruim acht uur.

Gewoon leren tot 8 uur, naar school, toets maken, naar huis, ff rukken en dan slapen.

flexibel blijven kerel, als je elke keer verkrampt als je schematje niet klopt dan ga het echt nooit halen hoor kerel, slaag gewoon wat efedrine of wat koffie in je muil, pak die boeken en doe een nachtje door. Het is daarna weer weekend en heb je genoef tijd om uit te slapen en je schema weer op nieuw in te richten.
succes kerel en blijf niet bij de pakken zitten, voor je het weet us het 9u ;)

:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
hahahaha de nacht doortrekken is geen probleem.. het probleem is dat ik het dan toch niet haal

het zijn 5 onderdelen, het gaat over belastingen.. ehm.. stakingswinst berekenen, aanmerkelijk belang en nog 3 andere dingen..
never gonna happen... maar, in de 4de periode haal ik het wel. Onder druk presteer ik het best.. maar wat een beetje "doel bereiken" wel niet kan doe met m'n instelling. Na deze toetsweek gelijk even omslaan en een nieuw doel stellen.

Oh dit topic moet niet dramatisch overkomen hoor! Was eigenlijk meer als zelfspot bedoelt... met een humoristische draai...op het eind.:D

Eigenlijk is het wel beter dat ik deze toetsen zomaar kan overslaan,.. als ik dit deed in het 1ste jaar.. shiit daar gaat je toekomst. Nu kan ik iig nog wat dingen overslaan zonder problemen(alleen uitstel van executie)

Nu zie ik pas dat er Sage Francis op je avatar staat

je moet die instrumentale conditionering zien te vinden.. want blijkbaar heb je die klassieke niet. nu kan ik hier een fundamentele attributie fout maken of de impliciete persoonlijkheidstheorie hebben toegepast.. but eehr.. you gotta get yo shit together mate.

ofzoiets :D

akiraC zei:
Nu zie ik pas dat er Sage Francis op je avatar staat
ahahahhaha goed lezen y0!

Blackadder zei:
wat studeer je sage, en welk jaar?
Ik studeer Accountancy 2de jaar op de Hoge School van Arnhem en Nijmegen. Ik wil nu geen studie vertraging oplopen. Ik heb mijn propedeuse gehaald in anderhalf jaar, vorige periode ging echt zo rete hard en goed. Had ik niet verwacht.

Nu is het weggezakt, maar nu begin ik met m'n 4de periode, tevens laatste periode van dit jaar dus nu kan ikw eer alles op alles zetten om geen studievertraging op te lopen.

Die vertraging heb ik gekregen doordat ik nog 1ste jaarsvakken deels had gevolgd in het eerste halfjaar van dit jaar.

Peppino zei:
je moet die instrumentale conditionering zien te vinden.. want blijkbaar heb je die klassieke niet. nu kan ik hier een fundamentele attributie fout maken of de impliciete persoonlijkheidstheorie hebben toegepast.. but eehr.. you gotta get yo shit together mate.

ofzoiets :D
Jij hebt kwaliteiten, maar je kan ook doorschieten in je kwaliteiten... hahahaha OPM gezwans.
Doen we dit jaar samen, haal jij ook even nog een half jaar in? ;)

haha ik zit in een soort gelijke situatie. Ik heb morgen natuurkunde examen, om 11:05 (4 vwo, alle resultaten hiervan komen op m'n diploma te staan), dus ik denk ook nog ff leren en dan morgen ochtend van 7 tot 10 ook leren. Nu zie ik ineens dat ik om 9:10 nog een spaans mondeling examen heb, niet alleen moet ik dit nog voorbereiden, maar het neemt ook studietijd voor natuurkunde weg. Nu heb ik voor beide vakken de afgelope paar maanden helemaal niets gedaan, dus ik heb maar gewoon heel wat koffie en cola achterover gegoten om de hele nacht op te blijven om te leren:o... Zijn wel de laatste exames die ik nog moet afleggen deze week (krijg 4x per jaar zo'n week waarin je dr een stuk of 10 doet) dus ik kan daarna meteen een hele dag slapen:)

AlexT zei:
haha ik zit in een soort gelijke situatie. Ik heb morgen natuurkunde examen, om 11:05 (4 vwo, alle resultaten hiervan komen op m'n diploma te staan), dus ik denk ook nog ff leren en dan morgen ochtend van 7 tot 10 ook leren. Nu zie ik ineens dat ik om 9:10 nog een spaans mondeling examen heb, niet alleen moet ik dit nog voorbereiden, maar het neemt ook studietijd voor natuurkunde weg. Nu heb ik voor beide vakken de afgelope paar maanden helemaal niets gedaan, dus ik heb maar gewoon heel wat koffie en cola achterover gegoten om de hele nacht op te blijven om te leren:o... Zijn wel de laatste exames die ik nog moet afleggen deze week (krijg 4x per jaar zo'n week waarin je dr een stuk of 10 doet) dus ik kan daarna meteen een hele dag slapen:)

Oh kerel! en jij bent 14? Petje af man... 4 vwo is idd een ander verhaal. Doe j best.. zulke nachten/dagen heb ik ook meegemaakt. Leuk om aan terug te denken, wat een tijd :D SUCCES! karma on the way.

AlexT zei:

en dan nog... je bent niet de eerste die t 4e jaar over doet :D

haha ja dat wel, maar zou wel zonde zijn, eerst een jaar gewonnen om die vervolgens weer op te geven vanwege gebrek aan disipline om een nachtje op te blijven en te leren:D

ik gebruik efedrine 200mg per pil voor drukke studieperiodes
maar ik merk dagt het minder effectief is geworden.
kan iemand iets aanbevelen? ritalin?

ik zou het niet aanraden, in elk geval als je zeker geen ADHD hebt, je concentratie kan verkeerde vormen aannemen en je kan vaak geen mooi globaal overzicht meer maken over je leerstof: te grote fixatie op details, tevens kruip je na afloop als een zwetende otter in je nest.

probeer eens een lijntje sos :)

Dan de ultieme tip:

Spreek het boek in op een bandje, mp3speler or whatever en speel deze af terwijl je slaapt. Liefst op autoreverse dus, maar of een mp3 speler dat heeft weet ik niet. Wanneer je wakker wordt, herinner je je veel van wat je moest leren.

Dus.

Yzord zei:
Dan de ultieme tip:

Spreek het boek in op een bandje, mp3speler or whatever en speel deze af terwijl je slaapt. Liefst op autoreverse dus, maar of een mp3 speler dat heeft weet ik niet. Wanneer je wakker wordt, herinner je je veel van wat je moest leren.

Dus.

omg dat is dus de grootste onzin die ik ooit al heb gehoord :roflol:

Terug
Naar boven