- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar ik begrijp je mening. Maar een baby onthoud ook geluiden die hij hoort terwijl hij slaapt. Deze geluiden herkennen ze dan de volgende dag. Bij een volwassen persoon zou dat moeilijker gaan, maar was dus aan te leren. Want er werd inderdaad gezegd dat bij een slechte nachtrust, ook niks van het leren terecht kwam. koetje zei:

...
SageFrancis zei:Nu ik mijn propedeuse heb gehaald is alles weer een dikke chaos. Daarvoor was alles netjes, en geordend. Mijn leven klopte als een bus. Alles ging optijd...
Nu is het net een olifant die aan het schilderen is. Kan je dus niks mee..
Hahaha.. is toch algemeen bekend bij je? Heb het wel een beetje uit z'n context gerukt hoor, maar iig ik hou van dingen die op elkaar aansluiten. Als alles een bende is, dan moe tje weer ergens in het midden beginnen en de rest weer oppakken.. dat vind ik gay.Corleoné zei:![]()
![]()
![]()
Dit is net wat ik dus zoveel mogelijk tracht te vermijden...
Ja... ik leerde mijzelf vliegen en landenMarc zei:Was jij ook niet diegene die over zijn eigen poten struikelde laatst
Maar ik ken het gevoel maar al te goed ja, hard geleerd en er dan achter komen dat het tentamen helemaal niet over de hoofdstukken gaat als wat je had geleerd. Uiteindelijk zal je zien dat alles wel los loopt uiteindelijk.
Welke studie doe je eigenlijk ??
op mn bek!SageFrancis zei:... Ik dacht hmm nog even tot 3 uur of 4 uur leren en dan slapen en dan alles op de gok doen..
Maar nu ik om 09:00 moet beginnen(dus half 7 eruit) ben ik van gedachten veranderd.
Ik ga die toets echt niet halen morgen, dus sla ik hem maar over.. k*t PLANNING. Ik moet mijn leven weer ordenen.
...
Ik snap het even niet: je wilt er 3 a 4 uur voor uittrekken om te leren, maar het tijdstip van het tentamen is eerder dan je verwachtte. Je hebt nog steeds 3 a 4 uur om te leren (gezien het tijdstip van je post), maar je besluit dat het niet de moeite waard is, omdat de stof te veel is voor de tijd die je er voor vrij wilde maken. Had je dat niet eerder moeten zien?SageFrancis zei:hahahaha de nacht doortrekken is geen probleem.. het probleem is dat ik het dan toch niet haal
Ha ha ha, leuke aflevering!Peppino zei: