MuscleMeat

Ik ben zo dom he...

• Topic Starter Topic Starter
SlettieBettie zei:
Ik snap het even niet: je wilt er 3 a 4 uur voor uittrekken om te leren, maar het tijdstip van het tentamen is eerder dan je verwachtte. Je hebt nog steeds 3 a 4 uur om te leren (gezien het tijdstip van je post), maar je besluit dat het niet de moeite waard is, omdat de stof te veel is voor de tijd die je er voor vrij wilde maken. Had je dat niet eerder moeten zien? ???
Ik had donderdag al een tentamen waar ik meer mijn best voor had gedaan. Het tentamen wat ik eigenlijk vandaag had, daar zou ik dus maar een tijdje voor leren.. ik wist van te voren al dat ik het niet zou halen. Maar als ik om 14:00 dat tentamen had dan kon ik tenminste nog om 3 uur gaan slapen en nog redelijk normaal opstaan.

Toen ik erachter kwam dat ik het om 9:00 had(dan moet ik dus om half 7 eruit) toen dacht ik dat komt toch niet meer goed.

Ik ben niet zo'n iemand die naar het tentamen gaat en dan niks opschrijft en een leeg blaadje inlevert.. of wat ik nog erger vind is ergens niks van af weten en dan de meest domme antwoorden opschrijven... dan sla ik het tentamen liever over. Beetje raar huh? :D

Terug
Naar boven