XXL Nutrition

Ik irriteer me aan andere gasten in sportschool

EctoMeso

Dutch Bodybuilder
Waardering
18
Hallo,

Ik train nu alweer een aantal jaren en sommige periodes wat vaker en andere weer wat minder vaak. Maar goed daar gaat dit niet over.

Heel vaak als ik aan het trainen ben dan zie ik andere mensen de oefening uitvoeren als een zak aardappelen. Het lijkt nergens naar en het zal ze eerder blessures opleveren dan spieren, ik kan me hier mateloos aan irriteren, ook al is het niet mijn probleem. Ik zie het en stoor me er aan. Eigenlijk stoort het mij nog meer dat ik me er aan stoor en denk ik, ach ik kan me beter richten op mezelf.

Wat ook mateloos irritant is zijn die gasten die vrienden meenemen en het ze dan gaan leren. Ze beginnen dan met oefeningen die nog helemaal niet goed zijn voor een beginner omdat hij zich beter eerst op de basis oefeningen kan richten. Maar goed, die gast traint al jaren dus die vriend doet die oefeningen ook, hij weet niet beter... Dit is ook weer zoiets waar ik me mateloos aan irriteer.

Ik train bij Basicfit waar geen begeleiding is, dus niemand zegt er iets van. Aangezien ik zelf al wat jaren train en veel lees op internet weet ik waar ik op moet letten, maar veel doen maar wat.

Eigenlijk niet mijn zorg, maar kan het soms toch niet laten er wat van te zeggen, als weer de tranen in mijn ogen springen.

Laatst bewerkt:
spreek ze er op aan zou ik zegge

je zou naar een andere fitness kunnen gaan waar er wel begeleiding is en dan kan je je irriteren aan de instructeurs die zeggen dat de oefeningen die je doet niet goed voor je zijn.Geloof me dit is dan ook niet het ideaal.Wat ik eigenlijk wil zeggen is: negeer die gasten toch gewoon en geniet van je eigen training. Er zullen altijd negatieve elementen zijn maar probeer die uit de weg te gaan of er iets goed van te maken.

Als je je al aan zo'n onbenulligheden gaat storen, damn man???