XXL Nutrition

Ik irriteer me aan andere gasten in sportschool

EctoMeso

Dutch Bodybuilder
Waardering
18
Hallo,

Ik train nu alweer een aantal jaren en sommige periodes wat vaker en andere weer wat minder vaak. Maar goed daar gaat dit niet over.

Heel vaak als ik aan het trainen ben dan zie ik andere mensen de oefening uitvoeren als een zak aardappelen. Het lijkt nergens naar en het zal ze eerder blessures opleveren dan spieren, ik kan me hier mateloos aan irriteren, ook al is het niet mijn probleem. Ik zie het en stoor me er aan. Eigenlijk stoort het mij nog meer dat ik me er aan stoor en denk ik, ach ik kan me beter richten op mezelf.

Wat ook mateloos irritant is zijn die gasten die vrienden meenemen en het ze dan gaan leren. Ze beginnen dan met oefeningen die nog helemaal niet goed zijn voor een beginner omdat hij zich beter eerst op de basis oefeningen kan richten. Maar goed, die gast traint al jaren dus die vriend doet die oefeningen ook, hij weet niet beter... Dit is ook weer zoiets waar ik me mateloos aan irriteer.

Ik train bij Basicfit waar geen begeleiding is, dus niemand zegt er iets van. Aangezien ik zelf al wat jaren train en veel lees op internet weet ik waar ik op moet letten, maar veel doen maar wat.

Eigenlijk niet mijn zorg, maar kan het soms toch niet laten er wat van te zeggen, als weer de tranen in mijn ogen springen.

Laatst bewerkt:
spreek ze er op aan zou ik zegge

je zou naar een andere fitness kunnen gaan waar er wel begeleiding is en dan kan je je irriteren aan de instructeurs die zeggen dat de oefeningen die je doet niet goed voor je zijn.Geloof me dit is dan ook niet het ideaal.Wat ik eigenlijk wil zeggen is: negeer die gasten toch gewoon en geniet van je eigen training. Er zullen altijd negatieve elementen zijn maar probeer die uit de weg te gaan of er iets goed van te maken.

Als je je al aan zo'n onbenulligheden gaat storen, damn man???

Focus je op je eigen training, en laat andere mensen zich amuseren op de manier dat zij dat willen.

(Zomaar een vraagje, wat zijn je stats? Ben daar wel eens benieuwd naar. Iemand die al jaren traint, veel leest, alles perfect uitvoert, en zich echt ergert aan anderen die het minder serieus doen zal wel een topfysiek hebben veronderstel ik)

crybaby.png

lol, ik lach alleen maar om dat soort gasten.
Je zou hetzelfde moeten doen.

Ook ken ik genoeg gasten die best aardig trainen,
maar echt geen ruk eten op een dag..en denken ook echt te gaan groeien.

• Topic Starter Topic Starter
Als je je al aan zo'n onbenulligheden gaat storen, damn man???

Focus je op je eigen training, en laat andere mensen zich amuseren op de manier dat zij dat willen.

(Zomaar een vraagje, wat zijn je stats? Ben daar wel eens benieuwd naar. Iemand die al jaren traint, veel leest, alles perfect uitvoert, en zich echt ergert aan anderen die het minder serieus doen zal wel een topfysiek hebben veronderstel ik)

Haha dat zal je inderdaad wel verwachten, echter heb ik altijd getraind met poses dat ik helemaal niet trainden (half jaar tot een jaar er tussen). Ik ben nu sinds enkele maanden weer bezig en het werpt zijn vruchten af, echter zal ik nu door moeten zetten. Mensen zien wel aan me dat ik KT doe. Sta goed droog en heb goede V-shape. Heb eerder een beachboy look (haha) dan een bodybuilder maar dat is ook niet mijn doel. Dit gaat er echter over dat ik het belangrijk vindt hoe de oefeningen uitgevoerd worden en dat de manier van hoe de oefening wordt uitgevoerd belangrijker is dan het gewicht. Ik weet dus ook nooit precies hoeveel kg ik bij x oefening doe, ik pak wat ik die dag aan kan. De ene week is dat 20kg en de andere keer is dat 18kg.

Hoe kan je nou irriteren aan iemand die de oefening verkeerd uitvoert?

Oke jongens ik ben gay. topic kan wel dicht.:D

Mensen die de oefeningen verkeerd uitvoeren zijn tenminste nog aan het trainen.. Ik erger me meer aan mensen die denken alles te kunnen doen en laten in de sportschool of uren ouwehoeren met elkaar alsof het een thee kransje is om vervolgens weer naar huis te gaan.

Het irriteert me/erger me aan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind het altijd wel grappig als ze een oefening helemaal verkeerd uitvoeren.
Ik voel mezelf ook niet echt verplicht om er wat van te zeggen.

Irriteren aan iemands anders trainingsmethoden zonder dat ze je daadwerkelijk lastig vallen wijst er op dat je een eigen leven moet gaan zoeken dude. Get a ****ing life.

Irriteren aan iemands anders trainingsmethoden zonder dat ze je daadwerkelijk lastig vallen wijst er op dat je een eigen leven moet gaan zoeken dude. Get a ****ing life.

Uiteraard heb je verschillende trainingsmethoden, daar zul je me niet over horen. Maar wanneer iemand bij de triceps oefening meer de schouders en de rug pakt doet hij toch iets niet helemaal goed.

Terug
Naar boven