AndroidHealthClinic

Ik irriteer me aan andere gasten in sportschool

p*ssy start een home gym of

doe oog kleppen op en stop met zeiken.

Laatst bewerkt:
Ik begrijp jouw diepe irritatie heel goed. Heb ik namelijk ook een tijdje gehad. Maar na een tijdje is het bij mij gaan wennen.Waarschijnlijk omdat ik er niet op let. Je moet er niet op letten want dan komt de frustatie weer naar boven. Een sterke pre workout supplement kan helpen in dat opzicht.

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Irriteren aan iemands anders trainingsmethoden zonder dat ze je daadwerkelijk lastig vallen wijst er op dat je een eigen leven moet gaan zoeken dude. Get a ****ing life.

En dit ook :D .

Laat ze maar lekker aankloten kerel. Jij weet hoe het wel moet dus jij maakt gains en wordt ripped, waar zij nooit iets zullen bereiken.

Zo zie ik het.

Hallo,

Ik train nu alweer een aantal jaren en sommige periodes wat vaker en andere weer wat minder vaak. Maar goed daar gaat dit niet over.

Heel vaak als ik aan het trainen ben dan zie ik andere mensen de oefening uitvoeren als een zak aardappelen. Het lijkt nergens naar en het zal ze eerder blessures opleveren dan spieren, ik kan me hier mateloos aan irriteren, ook al is het niet mijn probleem. Ik zie het en stoor me er aan. Eigenlijk stoort het mij nog meer dat ik me er aan stoor en denk ik, ach ik kan me beter richten op mezelf.

Wat ook mateloos irritant is zijn die gasten die vrienden meenemen en het ze dan gaan leren. Ze beginnen dan met oefeningen die nog helemaal niet goed zijn voor een beginner omdat hij zich beter eerst op de basis oefeningen kan richten. Maar goed, die gast traint al jaren dus die vriend doet die oefeningen ook, hij weet niet beter... Dit is ook weer zoiets waar ik me mateloos aan irriteer.

Ik train bij Basicfit waar geen begeleiding is, dus niemand zegt er iets van. Aangezien ik zelf al wat jaren train en veel lees op internet weet ik waar ik op moet letten, maar veel doen maar wat.

Eigenlijk niet mijn zorg, maar kan het soms toch niet laten er wat van te zeggen, als weer de tranen in mijn ogen springen.

ja....en.....???

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp jouw diepe irritatie heel goed. Heb ik namelijk ook een tijdje gehad. Maar na een tijdje is het bij mij gaan wennen.Waarschijnlijk omdat ik er niet op let. Je moet er niet op letten want dan komt de frustatie weer naar boven. Een sterke pre workout supplement kan helpen in dat opzicht.

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

En dit ook :D .

Inderaad nu je het zegt, vandaag voor het eerst de Pre workout poeder van B&F shop gebruikt en heb volgens mij niemand om me heen gezien..ging als een raket. Ga dat spul maar bestellen denk ik.

Help de andere dan met oefeningen zodat ze het wel goed doen. :)

ik zweer, jij moet psychiater zijn ofzo

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

Oke jongens ik ben gay. topic kan wel dicht.:D

reactie vd dag dit. lig dubbel. prachtig kerel!

eerste topic heeft 100000 reacties, en iedereen irriteert zich mateloos. dit blijkt in het volgende topic ineens als sneeuw vooor de zon verdwenen.

hoezo bandwagon?

spreek ze er op aan zou ik zegge

Dan hou je geen tijd meer over om zelf te trainen. Het beste is gewoon te leren ze te negeren. Herhaal continu dit mantra: "NOT MY PROBLEM"

Alleen als ze echt gevaarlijk bezig zijn wil ik er nog wel eens iets van zeggen (als in dat is gevaarlijk wat je nu doet, wil je ervoor zorgen dat als je ruggenmerg explodeert het niet in MIJN ogen komt)

Lang leve mijn home gym :cool:

Irriteren is een groot woord, maar vond vooral die uitgezakte dikke oude lui vervelend die dan op alle apparaten zaten (met die blubber reet helemaal om de zitting heen) een oefening uit te voeren met 1 (!!!) schijfje van 5 kg...

snap wel dat je iets van een irritatie kan hebben maar dat dit zo'n impact op je hebt is idd gay :D Ik irriteer me er ook aan maar let er vrij weinig op, je bent er voor jezelf niet voor de rest.. mp3 in en focus je op jezelf

Wat ik wel merk is dat sommigen zich aan mij ergeren. Lullig ingetogen fluisteren in mijn nabijheid, overslaande stemmen en trillende knieën. Mijn blikken ontwijken als laffe hertjes. Zijn ze niet gewend die bouwvakkers en vmbo'ers, zowel fysiek als intellectueel geïntimideerd worden. Heerlijk, die hatende edoch onzekere blikken.

Heb jij toch geen last van als anderen een zooitje van d'r oefeningen maken? Zou daar echt niet mee zitten.

Omg, waar ik echt niet tegen kan, is van die eikels, die je te lang zitten aan te kijken in de sportschool, terwijl je je bewust terug trek om keihard te trainen. Vooral van die mutsen die denken dat ze het beter weten...

:trollface:

Van die gasten die iets te dicht op je blijven staan om even gezellig te babbelen over niets. Soms zijn ze ook een beetje verlegen of hoe je het ook moet noemen, gaan ze opzichtelijk te dicht bij je in de buurt staan en dan zo geforceerd een beetje dingen mompelen als "hmm brr mmompel weinig zin vandaag", zo van s.v.p. praat even met me. Meestal kunnen ze het na genegeerd te worden alsnog niet laten om je dan aan te spreken met openingszinnen die bijna net zo tenenkrommend zijn als die van een 15 jarige hormonenpuber in de discotheek.

Terug
Naar boven