MuscleMeat

Ik irriteer me aan andere gasten in sportschool

Van die gasten die iets te dicht op je blijven staan om even gezellig te babbelen over niets. Soms zijn ze ook een beetje verlegen of hoe je het ook moet noemen, gaan ze opzichtelijk te dicht bij je in de buurt staan en dan zo geforceerd een beetje dingen mompelen als "hmm brr mmompel weinig zin vandaag", zo van s.v.p. praat even met me. Meestal kunnen ze het na genegeerd te worden alsnog niet laten om je dan aan te spreken met openingszinnen die bijna net zo tenenkrommend zijn als die van een 15 jarige hormonenpuber in de discotheek.

Jij bent echt raar af en toe, gewoon de manier waarop jij dit allemaal typt, je lijkt net een seriemoordenaar ???

Heb jij verder pics, of stats die je kan geven? Want blijkbaar heb jij zo'n geweldig fysiek, dat iedereen er verlegen van wordt...

Ik train op zo'n bejaarden health gebeuren wat ook veel aftrek vindt onder de lokale superdudes zie je.

sommige van jullie hebben echt problemen :p

ik irriteer me nergens aan :D behalven als ik moet moet wachten op iets

Dat er gasten zijn die recht voor je gaan staan en je aan gaan staren terwijl je net je laatste squat reps eruit aan het persen bent..

Hoe meer mensen falen in hun trainen hoe meer jij eruit springt met je goede fysiek. ;)

Ah joh, boeien Laat hun lekker als hun dat leuk vinden en als je er aan ergert doe je er wat aan want om er nou een topic over te beginnen schiet je volgends mij niet echt veel mee op tog? Ik zou ze gewoon erop aanspreken en helpen miss komen ze de volgende keer weer naar je toe voor hulp. :D

Wat een gemekker om niks, als je wilt dat andere mensen dezelfde normen hanteren als jou ga je echt geen gelukkig leven leiden.

Jij bent echt raar af en toe, gewoon de manier waarop jij dit allemaal typt, je lijkt net een seriemoordenaar ???

Heb jij verder pics, of stats die je kan geven? Want blijkbaar heb jij zo'n geweldig fysiek, dat iedereen er verlegen van wordt...

Domme harige k*t die je bent. Snap je nou echt de context niet?

Ik denk dat jij dan weer iets te veel zoekt in mijn gelul, "a1s"..

Lekker belangrijk wat een ander doet, en wat JIJ goed vindt. Ik zie ook veel mensen van alles op een rare manier doen enzo, of verkeerd (zelf zal ik ook nog wel dingen kunnen verbeteren aan mijn vorm enzo). Ik kom daar om te trainen. En tja, wat andere mensen hun vrienden laten doen.. ook LB. Mijn maatjes als beginner wilden mee doen, ik gaf ze mijn ub/lb schema. Vooral vrije gewichten, niks apparaat. Beter dat ze t meteen goed leren dan dat ze later slechte dingen af moeten leren.

ik erger me dood aan die gasten die je ongevraagd advies komen brengen omdat ze het allemaal zo goed weten. Helemaal als ze na een half jaartje trainen de handdoek al weer in de ring gooien :)

Kan aan mij liggen maar volgens mij er heel veel mensen hier op dit forum ooit wel zo begonnen in de gym. En door middel van lezen, vragen stellen, afkijken van andere EN hulp van andere (gevraagd/ongevraagd) is er veel kennis bijgekomen.

Ik stel het juist op prijs als iemand mij corrigeerd wanneer ik een bepaalde oefening niet helemaal goed uitvoer.

Als ik train ben ik aleen met het staal verders let ik op niks focus je op jezelf sluit je af van de rest als Ze zo willen trainen doen ze het toch als je je daar aan aan moet iriteren weet ik het niet meer.

Als ik train ben ik aleen met het staal verders let ik op niks focus je op jezelf sluit je af van de rest als Ze zo willen trainen doen ze het toch als je je daar aan aan moet iriteren weet ik het niet meer.

Ik weet het dan ook niet meer.

Ik irriteer me aan mensen die je aan gaan staren en dan denken je doet je oefeningen verkeerd en soms er wat gaan van zeggen. News flash, tyf op. Het interesseerd mij niet wat jij over mij denkt, jij haalt mij uit mijn concentratie en voor een praatje ga ik wel naar een café.

Haha, ik irriteer me vrijwel niet veel aan lui van sportschool. Respect voor de dudes die het goed doen.

Maar toen ik gisteren ging fitnessen zag ik een gast, die was wat later in de gym gekomen ook was het vrijwel rustig in de gym. Enige wat hij deed was 1 borst en 1 bicep oefening oid. Wat die toen deed? Zat halfuur zichzelf in de spiegel op te geilen. Ook was er een of andere behaarde aap, die zat zo hard te grommen tijdens lateral raise dat het leek of die kwam. Ondertussen schuin kijkend naar mij hoe ik zat te trainen, looool.

Ik vind het wel altijd lame als van die gastjes een oefening niet goed doen omdat ze willen laten zien hoeveel gewicht ze wel niet kunnen pakken

Van die gasten die iets te dicht op je blijven staan om even gezellig te babbelen over niets. Soms zijn ze ook een beetje verlegen of hoe je het ook moet noemen, gaan ze opzichtelijk te dicht bij je in de buurt staan en dan zo geforceerd een beetje dingen mompelen als "hmm brr mmompel weinig zin vandaag", zo van s.v.p. praat even met me. Meestal kunnen ze het na genegeerd te worden alsnog niet laten om je dan aan te spreken met openingszinnen die bijna net zo tenenkrommend zijn als die van een 15 jarige hormonenpuber in de discotheek.
Eens... ik ken ze, ik zie ze, ik negeer ze.

"hehe pff vandaag zwaar gewerkt.. haha....hahahaha"
"zoheee nog even een deadliftje en dan heb ik het gehad hoor..."

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Ik heb ook wel eens andere gasten proberen te helpen, van die botjes die met een kromme rug even een zwaar gewicht willen liften.. ik heb dat meerdere malen gezien, en in het begin er wel eens wat van gezegd, maar daar ben ik snel mee gestopt.
Ze negeren de hulp, en dan hoop ik echt dat ik ze later met een kapotte rug tegenkom, oh wat zal ik dan lachen, schateren van plezier.

Ook met vechtsport, geef ik ze tips hoe ze bepaalde klemmen kunnen uitvoeren, maar allemaal stuk voor stuk negeren omdat ze het beter denken te weten, dan gaan we sparren en dan ga ik ook goed los op die stumpers.

Moet je maar luisteren... en ik zeg het dan op een vriendelijke en niet opvallende manier, zodat niet anderen van de gym of dojo dat horen, maar toch eigenwijs blijven.

Laatst bewerkt:
Haha, ik irriteer me vrijwel niet veel aan lui van sportschool. Respect voor de dudes die het goed doen.

Maar toen ik gisteren ging fitnessen zag ik een gast, die was wat later in de gym gekomen ook was het vrijwel rustig in de gym. Enige wat hij deed was 1 borst en 1 bicep oefening oid. Wat die toen deed? Zat halfuur zichzelf in de spiegel op te geilen. Ook was er een of andere behaarde aap, die zat zo hard te grommen tijdens lateral raise dat het leek of die kwam. Ondertussen schuin kijkend naar mij hoe ik zat te trainen, looool.
hier word ook wel eens de raad gegeven aan nieuwelingen om te kijken hoe de grote beesten in de zaal het doen. En dan lees je hier dat ze dat irritant vinden...moeten we toch eens afspraken over maken met zun alle ;)

Terug
Naar boven