XXL Nutrition

Ik kom niet aan, wat/hoe meer eten?

whipe

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben ong. 1.80 en ik ben 62 kilogram. Ik sport best veel. Ik doe aan boksen, af en toe hardlopen en ik doe zelf thuis krachttraining en cardiooefeningen als touwtje springen ed. de standaard oefeningen dus. Ik wil graag in eerste instantie aankomen in spieren omdat ik al erg vaak heb geprobeerd om vet te krijgen. Omdat dit niet lukt en mijn spieren wel wat groter worden (niet erg veel, maargoed) dacht ik dat ik alleen in spieren aan kon komen. Nu zag ik laatst dit topic http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/veel-eten-maar-niet-veel-aankomen-218010/ en toen bedacht ik me dat ik gewoon flink moet aankomen! Oftewel in spier, maar ook in vet.

Ik zal even een lijstje geven van wat ik normaal eet wat ik al op internet had gevonden om in spieren aan te komen.

Kwark met hageslag,
Eieren,
Eiersalade op brood (met flink wat mayo)
Kipfilet op brood
Standaard beleg als salami, kaas ed.

Ik probeer zoveel mogelijk te eten, maar het wel een beetje gezond en nog wel redelijk binnen de perken te houden wat kosten betreft.

Wat ik vandaag op heb.

6 boterhammen met salami
een reep chocolade
een glas karnemelk
een bakje kwark met suiker en hagelslag
6 boterhammen met pindakaas + hagelslag
Vanavond eet ik friet met een snack (omdat het zondag is :') )
En normaal eet ik voor het slapen gaan nog 3/4 boterhammen
Ik heb een ton met whey staan, maar gebruik die het liefste na het trainen omdat dat flink in de kosten loopt anders.

Ik ga trouwens binnenkort chocolademelk drinken.

Wie heeft er tips wat ik als een dag als vandaag nog meer naar binnen moet werken?

Ik zag in het topic iemand zeggen dat als je 5000 to 6000 calorieën per dag tot je neemt je zeker wel aan moet komen. Wat moet ik ongeveer nog eten om daar vandaag aan te komen?

Voordat je begint: ga eens tellen (qua kcal) wat je normaal eet op een dag. Als je daar eenmaal inzicht in hebt kun je verder.

Rijst, pasta, kip, roodvlees, vis (tonijn/zalm), kwark voor het slapen, noten etc. etc.

Er zijn 100topics over dit onderwerp te vinden

Terug
Naar boven