AndroidHealthClinic

Ik mis iets..

Apocalyp

Dutch Bodybuilder
Waardering
73
Lengte
1m93
Massa
101kg
stats:
leeftijd: 19
lengte: 1.93
gewicht: 88/90
lichaamsvet: geen flauw idee...

foto's begin. (na 4 jaar k*tten in de gym, niet serieus trainen.)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Rug aangespannen.

Arm aangespannen.

Buik aangespannen.

Als ik aanspan dan vind ik het wel redelijk, maar dit is mn lichaam als ik het niet aanspan...

PS: Weet iemand toevallig mijn lichaamsvet / schatten??

Alvast hardstikke bedankt ! :o;)

UPDATE - September 2010 (Pagina 3).

ik weeg nu 82/83 kilo.

Hier zijn de foto's
scgzo7.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

157hs2v.jpg

16lcob5.jpg

UPDATE:

17-02-2011

triceps/schouder.

Meer foto's komen eraan.

Binnenkort maar een weight-gainertje nemen, aangezien er nog wel wat massa bij mag.

Je mist massa, meer eten en compounds doen.

verperecentage zal rond de 8% liggen

1 tip eet meer!

Ik mis ook wat...Massa!!

Kerel, ik denk dat je gewoon meer op je voeding moet letten. Die whey van je is hartstikke leuk en aardig, maar alleen daarmee redt je het niet. Stel een fatsoenlijk voedingsschema samen.

Daarnaast zeg je dat je dumbbells en een matje hebt. Is dat het enige waarmee je traint? Zo ja: Ga naar een sportschool waar ze alle gewichten en apparatuur (squatrek) etc nodig hebben om groot en sterk te worden.

Eten:D
En zoals Larsjaah al zegt, ongeveer 8% bf.

meer eten dan je lichaam in rust nodig heeft.

--> gewoon eten naar binnen stampen,.
je bent droog zat.
en voor 4 jaar fitnessen is dit wat aan de magere kant.
meer eten en meer dan 2x in de week trainen.

Na 4 jaar trainen is dit echt geen goed resultaat. Er zijn mensen die na 4 jaar echt breed zijn.. Eet meer

• Topic Starter Topic Starter
Wow snelle reacties :D

@ knakker - ik zit ook wel bij een sportschool en daar hebben ze alle gewichten en apparatuur wel, maar hoe krijg ik nou meer massa.. gewoon echt meer eten? want volgens mij eet ik al redelijk veel...
Ik heb de eerste 3 en een half jaar ongeveer gewoon simpel getraint , soms nog geen uur lang en dan was ik alweer klaar... maar nu ben ik actiever bezig maar ik moet dus gewoon echt NOG meer eten? :p

PS: wat is compounds :$?

Laatst bewerkt:

@ knakker - ik zit ook wel bij een sportschool en daar hebben ze alle gewichten en apparatuur wel, maar hoe krijg ik nou meer massa.. gewoon echt meer eten? want volgens mij eet ik al redelijk veel...
Ik heb de eerste 3 en een half jaar ongeveer gewoon simpel getraint , soms nog geen uur lang en dan was ik alweer klaar... maar nu ben ik actiever bezig maar ik moet dus gewoon echt NOG meer eten? :p

compound oefeningen. Dat zijn oefeningen waarbij je de meeste spiervezels aanspreekt, en ook meerdere spiergroepen gebruikt om de oefening uit te voeren

post je voedingsschemaeens dan kunnen we zien of je wel 'degelijk 'genoeg eet want de meeste denken dat ze genoeg eten;)

lose the whey get a gainer

Dat is prima, korte trainingen met hoge intensiteit.

En dit is zeer slecht voor 4 jaar trainen, zal zeker met je voeding te maken hebben. Je moet waarschijnlijk veel meer eten. Eet 6 maaltijden per dag, bereken hoeveed kcal je binnenkrijgt. Een bulkschema van 4000+ kcal per dag lijkt me prima voor jou, dan zul je eindelijk groeien.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
wat ik zo'n beetje eet per dag...

ontbijt rond 8 uur... 2 boterhammen ham&kaas meestal ligt eraan wat we in de koelkast hebben liggen;
kwart over 10 pauze op school - meestal frikandelbroodje ofzo :$
12 uur - pauze - meestal de stad in en croissantjes hamkaas halen... ligt eraan...
tot 4 uur eet ik dan niks...
als ik thuis kom meestal whey shake... en meestal pak ik dan een gevulde koek ofzo / 2 boterhammen...
rond half 6 meestal avondeten , neem ik meestal 2 tot 3 borden,

als ik ga kickboksen dan ben ik van 7 tot half 9 weg en dan eet ik dus niks, als ik dan thuis kom maak ik meestal weer 2 boterhammen ...
als ik thuis blijf dan pak ik meestal 's avonds een soepje en meestal rond 12 uur ofzo nog 2 boterhammen...

ik ga ook erg laat naar bed al zeg ik het zelf.. (meestal word 't wel half 1 / 1 uur) voordat ik naar bed ga...

je hebt amper spiermassa man. Doorsnee lichaam van een 16jarige imo...
Zwaar trainen en veel ETEN vooral.... en je zal zien dat je stukken beter vooruit gaat

want volgens mij eet ik al redelijk veel...

ontbijt rond 8 uur... 2 boterhammen ham&kaas meestal ligt eraan wat we in de koelkast hebben liggen;
12 uur - pauze - meestal de stad in en croissantjes hamkaas halen... ligt eraan...
als ik thuis kom meestal whey shake... en meestal pak ik dan een gevulde koek ofzo / 2 boterhammen...

als ik ga kickboksen dan ben ik van 7 tot half 9 weg en dan eet ik dus niks, als ik dan thuis kom maak ik meestal weer 2 boterhammen ...
als ik thuis blijf dan pak ik meestal 's avonds een soepje en meestal rond 12 uur ofzo nog 2 boterhammen...

ik ga ook erg laat naar bed al zeg ik het zelf.. (meestal word 't wel half 1 / 1 uur) voordat ik naar bed ga...

en dat noem jij "redelijk veel"? ik noem dat heel weinig :rolleyes:
Jij moet gewoon meer gaan eten, neem een bakje kwark voordat je naar bed gaat, in de middag neem jij 1 croissantje, daar kan je tog niet van leven :eek:

kon t niet laten. maak een vastgesteld voedingsschema en geen ''meestal''schema, en je eet echt te weinig. lees de stickies eens goed door over voeding

kerel als je zo weinig eet is het geen wonder dat je geen massa heb, je lichaam heb zichzelf verteerd ofzo.
eten gast!!
probeer ook betere dingen te gaan eten, voedsel met goede voedingswaarden (brinta,pindakaas,kip,rijst etc).
vergeet ook niet dat rust belangrijk is pak dus als het even kan wat meer slaap.

Maat lees de stickies!
Eten doe je zkr niet genoeg. Maak een voedingsschema en laat door je fitnessinstructeur een trainingsschema maken of kijk op dit forum bij trainingsschema's.

Laatst bewerkt:
weinig resultaat voor 4 jaar ,maar niet laten hangen. Je bent jong en hebt de lengte om echt een beest te worden. Leer/lees over bulken en begin meteen:) succes. Goed droog wel

8-9% zeker niet meer, Idd weinig resultaat na 4jaar, ETEN ETEN ETEN JIJ!

Terug
Naar boven