AndroidHealthClinic

Terug aan het knallen

• Topic Starter Topic Starter
van bijna al men uitslag op men rug en borstkas vanaf, sunshine ftw :cool: :D

Kleine update wegens verveling tijdens het blokken :D
Geen idee van men gewicht momenteel.. krachtstats zijn iig flink vooruit gegaan :)

Vorige keer dat ik poste was max benchpress 85 kg +- momenteel 1x110kg BP

Deadlift iets van een 150kg ongeveer en squat rond de 110kg.. ja weet dat dat niet zo goed is maar ben al geruime tijd men benen aan het proberen bij te trekken, lukt gewoon niet erg goed voor 1 of andere reden :mad: men buikspieren heb ik ook aan proberen te werken en dat is tamelijk goed gelukt vind ik zelf :)

Sorry voor de slechtere kwaliteit trouwens, was met webcam.. men ouders zijn thuis daarmee :D

2na91ls.jpg

2rqczfq.jpg

359iszm.jpg

i72x6a.jpg

f4fur8.jpg

so362s.jpg

Wat is dat toch met die onzin dat die boxershort moet zichtbaar zijn , kan niemand zich meer deftig hun broek aantrekken .

Maakt je toch echt belachelijk , vooral als je pics plaatst voor je fysiek te laten te beoordelen en die bjorn borg dan zichtbaar is ...

@ on topic : vooruitgang duidelijk zichtbaar , doe zo voort

Wat is dat toch met die onzin dat die boxershort moet zichtbaar zijn , kan niemand zich meer deftig hun broek aantrekken .

Maakt je toch echt belachelijk , vooral als je pics plaatst voor je fysiek te laten te beoordelen en die bjorn borg dan zichtbaar is ...

had ik ni eens bij nagedacht, draag men boxers al heel men leven zo :o

Toch bedankt voor de commentaar ;)

wow die ader op biceps man sicckkk

wow lijkt wel alsof ik in de spiegel kijk, je fysiek lijkt echt griezelig veel op die van mij haha, alleen ik ben maar 1,70 lang. armen, traps, borst, rug, schouders... hmmm wordt er beetje bang van haha.

kan niets meer zeggen dan dat het er goed uit ziet haha

Wat is je probleem precies? Wat maakt het in godsnaam uit hoe hij zijn onderbroek draagt :roflol:

Ga zo door man, nette progressie ;)

wow die ader op biceps man sicckkk

Bedankt :D vind ik zelf ook geweldig en heb ik eigenlijk altijd al gehad, biceps zit me kwestie van genen goed mee :cool:

wow lijkt wel alsof ik in de spiegel kijk, je fysiek lijkt echt griezelig veel op die van mij haha, alleen ik ben maar 1,70 lang. armen, traps, borst, rug, schouders... hmmm wordt er beetje bang van haha.

kan niets meer zeggen dan dat het er goed uit ziet haha

Haha lachen, ik ben wel 1m91! post maar eens foto's dan zou ik zeggen, ben wel benieuwd :)

Wat is je probleem precies? Wat maakt het in godsnaam uit hoe hij zijn onderbroek draagt :roflol:

Ga zo door man, nette progressie ;)

Bedankt! ;)

Goed fysiek man, je armen springen er duidelijk uit vooral met die aders.

Ik heb het gevoel dat de positie en de lichtinval een vertekend beeld geven? Trek eens gewoon een foto met natuurlijk licht, vanop een afstandje..

Ziet er wel ok uit natuurlijk, maar objectief valt het niet te beoordelen imo

Ik heb het gevoel dat de positie en de lichtinval een vertekend beeld geven? Trek eens gewoon een foto met natuurlijk licht, vanop een afstandje..

Ziet er wel ok uit natuurlijk, maar objectief valt het niet te beoordelen imo

mja weet het niet, zoveel verstand heb ik er niet van, zo ziet het er in de spiegel ook uit dus had nu zelf niet echt dat idee. Maar het zou kunnen, zoals ik zei..de foto's zijn niet echt topkwaliteit deze keer :)
Het licht was gewoon van buiten en zo dicht sta ik nu ook weer niet moet ik zeggen :p maar zoals ik zei, het zou kunnen :)

nette fysiek en mooie vooruitgang! wat is je lengte?

Goed bezig :thumb:

Goede progressie!
Wat is je gewicht en op hoeveel kcal zit je per dag?

nette fysiek en mooie vooruitgang! wat is je lengte?

1m90 ongeveer =)

:)

Goede progressie!
Wat is je gewicht en op hoeveel kcal zit je per dag?

Geen idee, weegschaal stuk... >.< maar het maakt me eig ook ni veel meer uit, heb me lang blindgestaard op men gewicht..beoordeel mezelf gewoon volgens de spiegel.

Heb men exacte kcal inname ook nooit echt bijgehouden, ik eet gewoon zoveel ik kan :D junk ook wel redelijk wat, maar ik verbrand alles zo snel dat ik me dat ook wel kan permitteren :p

oke heb je ook recente benen pic?

nope, en ik vind ze momenteel ook niet echt de moeite om te posten, eerst nog wat aan werken voor ik benen pics upload :) zou wel eens pics moeten nemen zodat ik kan vergelijken binnen een half jaar ofzo :p

Nogmaals eens een update... op mijn laatste foto's (met de shitty webcam kwaliteit) was ik steeds minder gemotiveerd; ik trainde daar ook al vaak niet meer in de week etc was toen ook examens, gedaan met de vriendin... ben toen dus stilgevallen en bijna halfjaar niet meer getraind, nu terug bezig sinds half april ofzo.. ben in die tijd van 75kg (was weer veel kwijt) voorbij men oude gewicht gegaan, woog de laatste keer dat ik op de weegschaal ging 89kg... onze weegschaal is momenteel stuk dus kan geen gewicht geven nu al heb ik de indruk dat ik sinds toen nog zwaarder ben geworden.

Hierbij dus twee update foto's ik lijk wel stukken smaller dan ik in real life ben maar oh well (vooral men schouders / traps en frame in algemeen lijken veel smaller op eerste foto dan irl)

oh er lag vorige keer een meetlint in de fitness men maat heeft toen armomtrek gepakt en kwam op 45 cm uit met kleine pomp denk ik, ik was schouders en benen aan het trainen :D

4zvw46.jpg

eg1ob7.jpg

Terug
Naar boven