- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
niet echt nee, hoezo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
men buikspieren heb ik ook aan proberen te werken en dat is tamelijk goed gelukt vind ik zelf 

Wat is dat toch met die onzin dat die boxershort moet zichtbaar zijn , kan niemand zich meer deftig hun broek aantrekken .
Maakt je toch echt belachelijk , vooral als je pics plaatst voor je fysiek te laten te beoordelen en die bjorn borg dan zichtbaar is ...
@ on topic : vooruitgang duidelijk zichtbaar , doe zo voort

Wat is dat toch met die onzin dat die boxershort moet zichtbaar zijn , kan niemand zich meer deftig hun broek aantrekken .
Maakt je toch echt belachelijk , vooral als je pics plaatst voor je fysiek te laten te beoordelen en die bjorn borg dan zichtbaar is ...
@ on topic : vooruitgang duidelijk zichtbaar , doe zo voort

vind ik zelf ook geweldig en heb ik eigenlijk altijd al gehad, biceps zit me kwestie van genen goed mee 
wow lijkt wel alsof ik in de spiegel kijk, je fysiek lijkt echt griezelig veel op die van mij haha, alleen ik ben maar 1,70 lang. armen, traps, borst, rug, schouders... hmmm wordt er beetje bang van haha.
kan niets meer zeggen dan dat het er goed uit ziet haha

Wat is je probleem precies? Wat maakt het in godsnaam uit hoe hij zijn onderbroek draagt
Ga zo door man, nette progressie![]()

Ik heb het gevoel dat de positie en de lichtinval een vertekend beeld geven? Trek eens gewoon een foto met natuurlijk licht, vanop een afstandje..
Ziet er wel ok uit natuurlijk, maar objectief valt het niet te beoordelen imo
maar zoals ik zei, het zou kunnen 
nette fysiek en mooie vooruitgang! wat is je lengte?

Goede progressie!
Wat is je gewicht en op hoeveel kcal zit je per dag?
junk ook wel redelijk wat, maar ik verbrand alles zo snel dat ik me dat ook wel kan permitteren 
zou wel eens pics moeten nemen zodat ik kan vergelijken binnen een half jaar ofzo