XXL Nutrition

Ik mis iets..

niet vergeten dat die al op ze 14 is begonnen he!

dus gewoon veel eten goed trainen komt alles van zelf wel

maak een goed voedings-schema, je zult versteld staan hoe snel je resultaat boekt.

je mist gewoon massa, meer eten dus :)

good luck!

Zo denk je dat je na 4 jaar trainen veel hebt bereikt, en het op volgende moment krijg je (zo'n) reacties

Lol het is altijd zo grappig dan dat je buikspieren scheef zitten.

tsja...Je mist iets.... MASSA!

mASSA

• Topic Starter Topic Starter
ik heb al gezegt - ik heb eigenlijk pas het laatste half jaartje echt pas getraint (2x in de week max).. die 3 en een half jaar daarvoor was gewoon voor de lol en erg licht.. nu wil ik eigenlijk beginnen met vaker heen gaan enzo.. maar jullie zeggen allemaal: ETENETENETENETENETEN... maar bedoel je daarmee van; ga naar de mc donalds elke dag en vreet je helemaal vol totdat je allemaal vet hebt en ga dan trainen of wat? ???

Greets ;)

PS: Thanks voor de reactie's zover ;)

ik heb al gezegt - ik heb eigenlijk pas het laatste half jaartje echt pas getraint (2x in de week max).. die 3 en een half jaar daarvoor was gewoon voor de lol en erg licht.. nu wil ik eigenlijk beginnen met vaker heen gaan enzo.. maar jullie zeggen allemaal: ETENETENETENETENETEN... maar bedoel je daarmee van; ga naar de mc donalds elke dag en vreet je helemaal vol totdat je allemaal vet hebt en ga dan trainen of wat? ???

Greets ;)

PS: Thanks voor de reactie's zover ;)

Nee!

Je blijft gewoon hard trainen, liefst ongeveer 3 keer in de week een uurtje. Wat je moet veranderen zijn je eetgewoonten. Begin al met smorgens veel meer te eten. Een voorbeeld van een degelijk ontbijt is brinta of havermout. Je moet ook heel de dag door eten. Geen McDo of andere rotzooi, gewoon kip, tonijn, noten, rijst, pasta enz. Eitwitrijke voeding, langzame koolhydraten en gezonde vetten. Maak er ook een gewoonte van om voor het slapen 500g kwark te eten.

Zo, door het weer ben ik in een goeie bui, eigenlijk kun je dit gewoon lezen in de voedingssectie.

De andere posters hebben het al gezegd, maar toch: EET!

En nu we toch bezig zijn, post misschien eens je trainingsschema...

Eet gewoon voldoende kcal maar wel van voedingsproducten waar je lichaam wat aan heeft! Geen rotzooi dus, heus niet erg een keer... maar ga het niet overdrijven. Je zegt het nu goed aan te willen pakken... dat betekent dus:

- hard trainen
- genoeg eten (goede verhouding kh/eiwitten/vetten)
- rust

LEES DE STICKIES!!!

Je mist;

-Massa.
-Poseerskills

Maar ik vind dat je wel mooie schouders hebt, goed eten en je zal veel kunnen bereiken. :thumbup: succes

Eten jij, want je dieet lijkt nergens op. En stickies lezen.

Zwaar beginnen te squatten en deadliften

Veel meer eten + zware compounds

Je voeding is op dit moment een lachertje. Denk dat ik m'n eerste 4 maanden meer progressie geboekt heb dan jij in die 4 jaar alleen door GOED en VEEL eten.

Je brachioradialis lijken groter dan je biceps, als je ook je onderarmen traint zou ik daar ff mee ophouden en je biceps meer aandacht geven.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Okee, ik ben nu al veel meer aan het eten en kan het ook allemaal wel op, zo'n 4 boterhammen met pindakaas als ontbijt etc, ik eet nu veel meer...

mocht dit allemaal niet helpen is het dan slim om 'Mammoth' te nemen? ik hoorde dat dit wel een goed product is om 'spier'massa aan te komen..? iemand ervaringen mee?

Greets ;)

Hou eerst het flink eten eens een x aantal maanden vol, voordat je al andere dingen wilt doen. ;)

ripped

Terug
Naar boven