Fitness Seller

Terug aan het knallen

Snap alleen niet dat je kracht stats zo laag zijn man, je ziet er sterker uit.

• Topic Starter Topic Starter
kracht boeit me ook niet echt, ik doe nu 6x100's op benchpress op goede dagen, denk dat 1 rm rond de 120 zal liggen..

Het gaat erom dat je de oefening zo perfect mogenlijk uit voert. het gewicht maakt niet zoveel uit. moet natuurlijk niet te licht zijn maar de basis is dat je moet zorgen dat je altijd de oefening zo perfect mogelijk uitvoert

jij traint in bodyfit in duffel daar zeker ?
Als ik het zo kan zien ?
Ik ga er eind september ook beginne, hopelijk zie ik je daar dan, eindelijk grote buffels

jij traint in bodyfit in duffel daar zeker ?
Als ik het zo kan zien ?
Ik ga er eind september ook beginne, hopelijk zie ik je daar dan, eindelijk grote buffels

zo'n buffel vind ik mezelf nu ook weer niet ;p al zijn er wel enkele bij ons ja ^^
volgend jaar ik hopelijk ook ^^ maar de meeste echte beesten bij ons kuren dan meestal wel ook

Wat eet jij? :D

Wat voor supplementen heb je gebruikt?, als je die hebt gebruikt.

moet echt eten als een monster om bij te komen denk dat ik momenteel boven de 4000kcal per dag zit maar kan het niet echt deftig doen momenteel door vakantie werk... nog 2.5 weken en dan ga ik echt knalle :D

4000kcal okey. Maar wat voor patroon? Veel rijst/brood, kip/vis, melk/kwark, etc?

4000kcal okey. Maar wat voor patroon? Veel rijst/brood, kip/vis, melk/kwark, etc?

nou momenteel is schema beetje ****ed en gok ik elke dag zowat maar maar ik eet veel brood, vlees (paardenvlees omnomnom), melk krijg ik toch ook een liter of 2 van binnen per dag.. 's morgens ook steeds 70g brinta naar de avond toe havermout en voor de rest probeer ik gewoon zo veel mogelijk binnen te krijgen vooral wanneer men moeder 's avonds eten maakt gewoon vreten :D

Goed fysiek.. Die aders op je biceps zijn echt dodelijk!! Als je nog een jaartje dedicated blijft doorknallen ben je echt een monster!!

Wat voor supplementen heb je gebruikt?, als je die hebt gebruikt.

hmm whey perfection, creapure, serious mass nu met men vakantie werk om te kort aan voedsel beetje goed te maken tijdens men kwartier pauze, maximise intense sinds een week of 2 en dan nog van die visolie caps van kruidvat en dat is het zowat :)7

edit; pure BCAA caps ook nu, daarvoor superior amino capsules

Zelfde lengte, maar nog lang niet zelfde massa, heb wel dezelfde voeding ongeveer, hoe lang train je al? hoop er in de tijd ook zo bij te staan (:

Zelfde lengte, maar nog lang niet zelfde massa, heb wel dezelfde voeding ongeveer, hoe lang train je al? hoop er in de tijd ook zo bij te staan (:

moeilijk te zeggen kheb al vaak met ups en downs getraind verschillende pauzes waarvan de langste een pauze van 2 jaar ofzo was

moet echt eten als een monster om bij te komen denk dat ik momenteel boven de 4000kcal per dag zit maar kan het niet echt deftig doen momenteel door vakantie werk... nog 2.5 weken en dan ga ik echt knalle :D

4000 kcal valt mee idd, is niet echt eten als eeen monster toch? Wel nice fysiek+vp

4000 kcal valt mee idd, is niet echt eten als eeen monster toch? Wel nice fysiek+vp

dunno ik zat een maand geleden aan 5000 per dag maar ik kan nu niet zo goed eten met vakantie werk...

en zit nu weer met iets k*t...had een wondje op men been en nu is daar blijkbaar een bacterie in gekropen.. been ziet helemaal rood rond die wond nu ze hebben er rond gegaan met een balpen en als het tegen vanavond daar voorbij is lig ik wss in het ziekenhuis voor 10 dagen zei de dokter :mad: fuuuuuuuuuu

fakt ap!

damn! Goed bezig!
im jelly :)

Ok k*t.. Ik lig nu dus in het ziekenhuis, reageer mr effe met men blackberry ;) hopelijk niet voor 10 dagen want het eten is hier echt klote (2 sneetjes brood met een klein beetje paardenvlees) fuuuuuuuuuu :(

Minder man. Sterkte ermee!

Terug
Naar boven