AndroidHealthClinic

Terug aan het knallen

nice fysiek ;)

wel vind ik beetje raar dat je steeds half jaar stopt en dan binnen 3 a 4 maanden 2x zo groot en droog bent dan dat je was?

als je kuurt be honest about it verdien je meer respect mee dan erover liegen.

Verder goodluck with ur goals ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik word nooit echt 2x zo groot of droog maar oké ;p meestal train en eet ik ook elke keer beter na een break ik ben consistent beter op men voeding en manier van trainen gaan letten na elke pauze misschien ligt het daar aan, ik wil nu gewoon blijven trainen zonder pauzes om zo te zien hoe ver ik echt kan raken als ik me er volledig op toeleg..

Ik kuur trouwens niet en heb dit nooit gedaan kheb ook nog nooit een thread gehad ofzo in AAS sectie zou niet weten hoe ik eraan moet beginnen.. maar merk wel dat ik laatste tijd meer van deze beschuldigingen naar me toegegooid krijg... zal het maar opnemen als een compliment en het aanzien als een teken dat ik goed bezig ben :D

2x zo groot was bij wijze van spreken omdat je na elke update van fotos stukken beter eruit zag ;)

of het natty is of niet kan je alleen maar zelf het beste weten denk ik
anyway props voor je fysiek.
keep on going ;)

ja weet ik wel, maar zo'n gigantisch verschil vind ik het gewoon zelf niet.. then again ik heb vast bigorexia want kvind mezelf nog steeds een zwak fysiek hebben ;P maar tegenwoordig hoor ik uit men omgeving toch vaak heel positieve commentaar dus is vast niet zo

wat ik nog wou vragen heeft iemand een idee van men vetpercentage? wil men details bijwerken onder men avatar daarmee =)

bump niemand een idee op welk % vet ik zit ? wil details bijwerken :P en ik heb er zelf geen idee van? denk 10 of minder ofzo?

vind je start ook wel aardig hoor, en gezien je progressie en vp momenteel ben je absoluut niet 100% ecto. Dat is bijna niemand trouwens..

Goede progressie!

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 13:08 ----------

edit: nieuwste foto op je profiel gezien, nice man!
11-12% schat ik

Netjes. Op basis van die laatste foto ong 10% schat ik. VP meten is een kunst opzich :)

ben gelukkig weer thuis, maar mag een week niet trainen of werken bah... njah goed eten en het zal wel meevallen zeker!

Deze dinsdag getrokken :D niet echt bodybuild foto of pose ofzo maar kvond em wel lekker haha
ben momenteel wel slecht bezig door examens maarja :cool:

28vrcev.png

Terug
Naar boven