Kipfilet kopen, schoonmaken van vieze stukjes, (Snijden dus) Blokjes snijden, rijst koken, kip erdoorheen..
Groente/Extras erbij verzinnen voor afwisseling (Boontjes, doperwten, noten etc..) Er doorheen gooien als een mix en opvreten, hele dag door.
En wat nou 2 boterhammen? Je zegt veel eten? Dan begin je zoiezo met 6 boterhammen, een dikke shake (Neem je geen shakes dan neem je iets anders) Melk kan helpen, een bord brinta bijvoorbeeld is goed etc. etc.
(Op brood is Honing, Pindakaas en Appelstroop erg goed

Met name de laatste 2!
2 boterhammen is niets, 1 scheet laten en het is weer verbrand, meer eten dus!
Rijst met kip eet ik zelf bijvoorbeeld de hele dag door elk moment dat ik kan een paar happen.
Dat is eten
En de vis? Koop een makreel in de winkel Appie heijn of wat dan ook, ontgraat dat ding en eet de helft op, verdelen over 2 dagen elk de helft.
Tilapia/Pangasius filet en opbakken in de pan en opeten.
Zo simpel is het
DOEN! En daarna pas vragen als je geen resultaat hebt..
Zie je over 8 weken!
Note: Neem in overweging dat we nu bij pagina 6 zitten en jij nog steeds vragen stelt. Als je niets probeert en daadwerkelijk vooruitgang boekt probeer je iets anders.. Blijven vragen omdat je iets niet snapt werkt niet, lees wat voeding met jouw lichaam doet, lees over eiwitten, koolhydraten etc. EN ga daar eens iets mee doen! PRoberen en uitvogelen! Bij de een werkt pasta eten heel goed bij de ander rijst met kip (Ik bijvoorbeeld reageer beter op rijst met kip) Jij hebt nergens ervaring mee op dit gebied omdat je niets uit jezelf probeerd! Eet gezond, en eet er veel van en zorg dat je genoeg binnenkrijgt.. JIj moet jouw lichaam kennen, niet wij