MuscleMeat

Ik mis iets..

Okee, vandaag heb ik dus ongezouten pinda's op gehaald (2 zakjes van 250 gram), en 4 bakjes kwark (van de AH, 65 cent).

Vandaag heb ik als ontbijt 2 boterhammen met pindakaas gehad, (ik was er om half 2 uit), 100 gram ongezouten pinda's, verder heb ik nog avondeten gehad (aardappelen met spinazie), en nog een whey shake anderhalf uur voor het trainen, en na het trainen (uurlang trainen) ook nog. En ik ga dan vanavond nog een halve kilo kwark eten, alleen ik voel me nu al misselijk, laat staan NA de kwark.. is dit normaal??

waarom eet je geen degelijk voedsel in plaats van die supplementen.

Wat dacht je van 150 gr kip en 150 gr vis per dag extra en wat brood

en sta gewoon om 7 uur op ofzo, moet je niet naar school

• Topic Starter Topic Starter
waarom eet je geen degelijk voedsel in plaats van die supplementen.

Wat dacht je van 150 gr kip en 150 gr vis per dag extra en wat brood

en sta gewoon om 7 uur op ofzo, moet je niet naar school

nou, omdat wij niet zomaar 150 gr kip en vis in de koelkast hebben liggen :o en ja ik moet wel naar school, maar maandags ben ik vrij, dus dat scheelt weer ;)

van dinsdag t/m vrijdag sta ik meestal rond 7 uur op ja zodat ik om 8 uur op mn stage ben.. :D

maar komt het miss door de supplementen dat ik zo misselijk ben?

nou, omdat wij niet zomaar 150 gr kip en vis in de koelkast hebben liggen :o en ja ik moet wel naar school, maar maandags ben ik vrij, dus dat scheelt weer ;)

van dinsdag t/m vrijdag sta ik meestal rond 7 uur op ja zodat ik om 8 uur op mn stage ben.. :D

maar komt het miss door de supplementen dat ik zo misselijk ben?

dan koop je toch kip en vis. Doe ik ook, gewoon vragen aan je ouders of ze dat willen kopen en anders zelf betalen.

Zou best kunnen door supplementen, moet je er een paar dagen mee stoppen en kijken of je nog steeds misselijk bent

jaa, maar wat bedoel je met 'vis' en wat voor soort 'kip' bedoel je? kip als beleg ofzo? of kipfilet kopen en dn zelf op bakken? en vis ook, wat voor soort vis?? uit zo'n pot uit 't zuur ofzo of ook zelf opbakken?

ga eerst maar eens goed eten en een beetje rond lezen op het forum en kijk dan eens wat je dan zelf het beste lijkt.en laat je niet alles voorkauwen op dit forum en leer zelf eens een beetje verstandig nadenken of wat je moet doen met je eten en ik zou ook een beetje beter gaan trainen want als dit van vier jaar is weet ik niet wat je allemaal gedaan hebt in die tijd

+1

Probeer ook 1-2l halfvolle melk te drinken op een dag. Dan ben je tussen de 450-900 kcal rijker waarvan 30-70gr eiwitten. Voeding in de ochtend en rondom de training zijn de belangrijkste maaltijden. Verdere info hierover kan je terugvinden in de voeding sector ;)

Nieuwe foto ge-add. :)

Laatst bewerkt:
wat ik zo'n beetje eet per dag...

ontbijt rond 8 uur... 2 boterhammen ham&kaas meestal ligt eraan wat we in de koelkast hebben liggen;
kwart over 10 pauze op school - meestal frikandelbroodje ofzo :$
12 uur - pauze - meestal de stad in en croissantjes hamkaas halen... ligt eraan...
tot 4 uur eet ik dan niks...
als ik thuis kom meestal whey shake... en meestal pak ik dan een gevulde koek ofzo / 2 boterhammen...
rond half 6 meestal avondeten , neem ik meestal 2 tot 3 borden,

als ik ga kickboksen dan ben ik van 7 tot half 9 weg en dan eet ik dus niks, als ik dan thuis kom maak ik meestal weer 2 boterhammen ...
als ik thuis blijf dan pak ik meestal 's avonds een soepje en meestal rond 12 uur ofzo nog 2 boterhammen...

ik ga ook erg laat naar bed al zeg ik het zelf.. (meestal word 't wel half 1 / 1 uur) voordat ik naar bed ga...

Meer eten. En je vind zelf dat je laat naar bed gaat, doe dat dan ook niet ;). En voor het slapen gaan kwark in plaats van boterhammen, boterhammen voor het slapen heb je niet zoveel aan.

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

jaa, maar wat bedoel je met 'vis' en wat voor soort 'kip' bedoel je? kip als beleg ofzo? of kipfilet kopen en dn zelf op bakken? en vis ook, wat voor soort vis?? uit zo'n pot uit 't zuur ofzo of ook zelf opbakken?
maakt niet uit, gewoon kilo's kip en vis eten!

Gek Ventje, hoezo bump je alles? Totaal nutteloos wat je aan het doen bent..

Dude serieus, OP is hopeloos.

Kipfilet kopen, schoonmaken van vieze stukjes, (Snijden dus) Blokjes snijden, rijst koken, kip erdoorheen..
Groente/Extras erbij verzinnen voor afwisseling (Boontjes, doperwten, noten etc..) Er doorheen gooien als een mix en opvreten, hele dag door.

En wat nou 2 boterhammen? Je zegt veel eten? Dan begin je zoiezo met 6 boterhammen, een dikke shake (Neem je geen shakes dan neem je iets anders) Melk kan helpen, een bord brinta bijvoorbeeld is goed etc. etc.
(Op brood is Honing, Pindakaas en Appelstroop erg goed ;) Met name de laatste 2!

2 boterhammen is niets, 1 scheet laten en het is weer verbrand, meer eten dus!
Rijst met kip eet ik zelf bijvoorbeeld de hele dag door elk moment dat ik kan een paar happen.

Dat is eten :D

En de vis? Koop een makreel in de winkel Appie heijn of wat dan ook, ontgraat dat ding en eet de helft op, verdelen over 2 dagen elk de helft.
Tilapia/Pangasius filet en opbakken in de pan en opeten.

Zo simpel is het :)
DOEN! En daarna pas vragen als je geen resultaat hebt..
Zie je over 8 weken!

Note: Neem in overweging dat we nu bij pagina 6 zitten en jij nog steeds vragen stelt. Als je niets probeert en daadwerkelijk vooruitgang boekt probeer je iets anders.. Blijven vragen omdat je iets niet snapt werkt niet, lees wat voeding met jouw lichaam doet, lees over eiwitten, koolhydraten etc. EN ga daar eens iets mee doen! PRoberen en uitvogelen! Bij de een werkt pasta eten heel goed bij de ander rijst met kip (Ik bijvoorbeeld reageer beter op rijst met kip) Jij hebt nergens ervaring mee op dit gebied omdat je niets uit jezelf probeerd! Eet gezond, en eet er veel van en zorg dat je genoeg binnenkrijgt.. JIj moet jouw lichaam kennen, niet wij :)

Laatst bewerkt:
Kipfilet kopen, schoonmaken van vieze stukjes, (Snijden dus) Blokjes snijden, rijst koken, kip erdoorheen..
Groente/Extras erbij verzinnen voor afwisseling (Boontjes, doperwten, noten etc..) Er doorheen gooien als een mix en opvreten, hele dag door.

En wat nou 2 boterhammen? Je zegt veel eten? Dan begin je zoiezo met 6 boterhammen, een dikke shake (Neem je geen shakes dan neem je iets anders) Melk kan helpen, een bord brinta bijvoorbeeld is goed etc. etc.
(Op brood is Honing, Pindakaas en Appelstroop erg goed ;) Met name de laatste 2!

2 boterhammen is niets, 1 scheet laten en het is weer verbrand, meer eten dus!
Rijst met kip eet ik zelf bijvoorbeeld de hele dag door elk moment dat ik kan een paar happen.

Dat is eten :D

En de vis? Koop een makreel in de winkel Appie heijn of wat dan ook, ontgraat dat ding en eet de helft op, verdelen over 2 dagen elk de helft.
Tilapia/Pangasius filet en opbakken in de pan en opeten.

Zo simpel is het :)
DOEN! En daarna pas vragen als je geen resultaat hebt..
Zie je over 8 weken!

Note: Neem in overweging dat we nu bij pagina 6 zitten en jij nog steeds vragen stelt. Als je niets probeert en daadwerkelijk vooruitgang boekt probeer je iets anders.. Blijven vragen omdat je iets niet snapt werkt niet, lees wat voeding met jouw lichaam doet, lees over eiwitten, koolhydraten etc. EN ga daar eens iets mee doen! PRoberen en uitvogelen! Bij de een werkt pasta eten heel goed bij de ander rijst met kip (Ik bijvoorbeeld reageer beter op rijst met kip) Jij hebt nergens ervaring mee op dit gebied omdat je niets uit jezelf probeerd! Eet gezond, en eet er veel van en zorg dat je genoeg binnenkrijgt.. JIj moet jouw lichaam kennen, niet wij :)

+1 Kerel, heel duidelijk :bierbang:

Terug
Naar boven