AndroidHealthClinic

Ik mis iets..

• Topic Starter Topic Starter
ga eerst maar eens goed eten en een beetje rond lezen op het forum en kijk dan eens wat je dan zelf het beste lijkt.en laat je niet alles voorkauwen op dit forum en leer zelf eens een beetje verstandig nadenken of wat je moet doen met je eten en ik zou ook een beetje beter gaan trainen want als dit van vier jaar is weet ik niet wat je allemaal gedaan hebt in die tijd

heb al paar x gepost dat ik de eerste paar jaren gewoon heb zitten kloten en pas laatste jaar ongeveer beetje op ben gaan letten, en nu wil 'k echt zeg maar beter mn best ervoor doen nu ik er eindelijk tijd voor heb ;)

Jup, dat is exact wat hij moet doen als hij 10% spieren en 90% vet wilt bijkomen.

Als hij boven zijn onderhoud zit is dat goed, hem meteen 1000 kcal boven zijn onderhoud laten gaan is weer zo'n typische mong*len advies.

Ik zit ook op ~4000 en ben droger dan 90% van dbb :cool:
Hij moet zelf maar uitzoeken hoe hoog hij kan gaan zonder al teveel vet te gainen en dat is voor iedereen anders.

close topic please.
topicstarter is een vieze homo.

aangezien je al geen moeite wilt doen om te googlen voor een voedingswaardetabel, het lezen van wat artikelen of stickies, hoe kan het dan in GODS NAAM zo zijn dat je wél moeite doet in de sportschool?

Je wilt dat we alles voor je uitkauwen, ga je ons volgende week ook nog opbellen om voor jou setjes te bankdrukken of te squaten?

blokjesbuikhomofiel.

Alles moet veranderen.
Distantieer jezelf van je klas genoten/vrienden en neem bakjes eten mee.
Laat die ****ing croissants liggen evenals die 2 boterhammetjes met ham/kaas of wat we in de koelkast hebben liggen.
Goede voeding hoeft niet duur te zijn, je moet het alleen wel ervoor over willen hebben want je mist niet iets, je mist heel veel.
Juist omdat je BF al zo belachelijk laag is en kickboxen veel calorieen vergt, val je dus alleen maar meer af met dat voedingsschema'tje.
Koop een paar dozen eieren bij een turkse winkel (bij ons kost dat globaal zo'n 3,20 per 30 stuks), hou een aanbieding van een winkel in de gaten wat kipfilet of vis betreft. Haal een grootverpakking rijst bij de lidl en bakjes naturel kwark van de AH zijn 65ct. Bevatten ruim 8gr eiwitten per 100gr. Niet te vreten, maar fl**ker er een heel klein snufje kaneel doorheen en een ruime hand rozijnen en dan gaat het prima.

Met het schema van jou is het onmogelijk om te groeien of om iets aan te komen.
Dus eten:
Ongezouten noten
kip/vis/eiwitrijk en mager vlees
eieren
kwark
eiwit shakes van xxl, is gewoon lekker en goedkoop want ik denk niet dat je 1000,- zakgeld krijgt.

Laten:
die 2 boterhammetjes met iets wat er toevallig in de koelkast ligt.
Neem 4 volkoren boterhammen met dik belegde pindakaas en gooi een pakje kipbeleg van 100gr naar binnen. Meer carbs, meer eiwitten.

frikadelbroodjes.
Neem als tussendoortje op school een mix van bijvoorbeeld 2 gebakken eieren, 100gr kip(beleg) en 75gr pinda's. Ff eieren en kip fijn snijden, kneepje ketchup erdoorheen en eten maar.

Croissantje, nope! Echt niet! Al mag je aan de andere kant wel wat dikker worden, dus neem er lekker 2 en neem 125gr kip/vis of ander vlees erbij of gooi 4 gekookte eieren achter over.

Avond eten gewoon nemen, maar niet ineens 2/3 borden, maar gewoon een goede portie waar bijvoorbeeld als 'toetje' 500gr kwark bij kan.

Voor het slapen een dikke shake met melk en je schema is al beter dan wat het nu is.

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Jup, dat is exact wat hij moet doen als hij 10% spieren en 90% vet wilt bijkomen.

Als hij boven zijn onderhoud zit is dat goed, hem meteen 1000 kcal boven zijn onderhoud laten gaan is weer zo'n typische mong*len advies.

Totaal mee oneens, die gozer komt rechtstreeks uit een strafkamp met zijn BF.
Met vechtsporten die (uit eigen ervaring) zeer intensief kunnen zijn red hij het totaal niet met net boven onderhoud. DAT is een typisch mong*len advies.

Aankomen is 10x moeilijker dan afvallen, dus laat hem eerst maar eens een stevige fundering aanvreten!

hoe moet jij weten wat zijn onderhoud is?
zijn onderhoud kan goed 4000kcal zijn

KAN. Je zegt het zelf al, meer moet ik daar niet aan toevoegen.

Ik zit ook op ~4000 en ben droger dan 90% van dbb :cool:
Hij moet zelf maar uitzoeken hoe hoog hij kan gaan zonder al teveel vet te gainen en dat is voor iedereen anders.

Ik bulkte op 85 kg lichaamsgewicht op 2700 kcal en kwam bij in vet als een os, toch at ik clean. Ligt bij iedereen anders, en is gewoon compleet belachelijk om iemand meteen op 4000 kcal te doen zitten. Als hij begint op 2800 en dan kijkt wat dat geeft kan hij nog verhogen en verhogen tot hij goed zit.

Traint bij mij in de gym ook een bodybuilder die al sinds zijn 19de wedstrijden draait, is nu 42 of 43. Hij heeft nooit meer dan 3500 kcal gegeten maar is toch een beest. Is totaal belachelijk om jezelf te vergelijken met andere, iedereen heeft een ander lichaam.

Kan perfect zijn dat JIJ op 4000 kcal nog vrij veel massa kunt pakken en de fatgains kunt beperken, maar als ik dat moet doen kom in zonder twijfel meer dan 2% vet in een maand bij. Zelfs 3000 kcal is al veel te veel voor mij.

Totaal mee oneens, die gozer komt rechtstreeks uit een strafkamp met zijn BF.
Met vechtsporten die (uit eigen ervaring) zeer intensief kunnen zijn red hij het totaal niet met net boven onderhoud. DAT is een typisch mong*len advies.

Aankomen is 10x moeilijker dan afvallen, dus laat hem eerst maar eens een stevige fundering aanvreten!

wat ben jij slim zeg. misschien de definitie van onderhoud eens leren en dan terugkomen om de wijsneus uit te hangen ;) Als hij vechtsporten doet horen deze ook in zijn onderhoud berekend te worden.... Dus met een 400 kcal boven onderhoud heeft hij 400 kcal MEER dan hij op de ganse dag verbruikt, INCLUSIEF cardio, training, vechtsport, nken, whatever... Als je je zo stoer voordoet dacht ik dat je dat tenminste wel zou weten. Maarja, dan ben ik de mong**l :roflol:

Als de fatgains dan beperkt blijven kan hij altijd hoger gaan. Het enige probleem dat dan overblijft is zijn onderhoud vinden, en dat is iets waar hij zich mee moet bezighouden, geen enkele formule kan dat voor hem berekenen, hoewel ze wel een indicatie kunnen geven.

Laatst bewerkt:
KAN. Je zegt het zelf al, meer moet ik daar niet aan toevoegen.

Ik bulkte op 85 kg lichaamsgewicht op 2700 kcal en kwam bij in vet als een os, toch at ik clean. Ligt bij iedereen anders, en is gewoon compleet belachelijk om iemand meteen op 4000 kcal te doen zitten. Als hij begint op 2800 en dan kijkt wat dat geeft kan hij nog verhogen en verhogen tot hij goed zit.

Traint bij mij in de gym ook een bodybuilder die al sinds zijn 19de wedstrijden draait, is nu 42 of 43. Hij heeft nooit meer dan 3500 kcal gegeten maar is toch een beest. Is totaal belachelijk om jezelf te vergelijken met andere, iedereen heeft een ander lichaam.

Kan perfect zijn dat JIJ op 4000 kcal nog vrij veel massa kunt pakken en de fatgains kunt beperken, maar als ik dat moet doen kom in zonder twijfel meer dan 2% vet in een maand bij. Zelfs 3000 kcal is al veel te veel voor mij.

wat ben jij slim zeg. misschien de definitie van onderhoud eens leren en dan terugkomen om de wijsneus uit te hangen ;) Als hij vechtsporten doet horen deze ook in zijn onderhoud berekent te worden.... Dus met een 200-400 kcal boven onderhoud heeft hij 200-400 kcal MEER dan hij op de ganse dag verbruikt, INCLUSIEF cardio, training, vechtsport, nken, whatever... Als je je dan zo stoer wilt voordoen dacht ik dat je dat tenminste wel zou weten.

Als de fatgains dan beperkt blijven kan hij altijd hoger gaan. Het enige probleem dat dan overblijft is zijn onderhoud vinden, en dat is iets waar hij zich mee moet bezighouden, geen enkele formule kan dat voor hem berekenen, hoewel ze wel een indicatie kunnen geven.

Hahahahahahahahahahahahahaha.

Pff laat die kerel vreten man. Gewoon flink boven onderhoud. Laat hem dat eerst maar eens leren. Hij verbrand gewoon veels te veel en als dit zijn resultaat na 4 jaar is en elke dag wel een portie slechte vetten binnenkrijgt ligt zijn verbranding al hardstikke hoog.
Niet ouwehoeren, nix boven onderhoud, gewoon vreten. Hij krijgt GENOEG beweging om vet aan te komen.

Lijkt wel alsof die gastjes van tegenwoordig gewoon niet meer kunnen aankomen. Als je die foto's en zogenaamde progressie pics ziet, slaat nergens meer op.
En dat jij zo aankomt met een cleanbulk heb ik ook. Ik hoef maar naar meer carbs te kijken en het begint al.
Bij hem blijkbaar niet, dus ff dimmen pikkie.

Als ik zijn schema nu bekijk en hij zelf zegt dat hij zich daar niet altijd aan houd zit hij nu amper op 2500-3000 kcal. Daar meteen 1000 bijdoen? Als zijn onderhoud nu 3000 kcal is en hij er maar 2900 eet is het normaal dat hij niet bijkomt in massa. Als hij daar 500 kcal bijgooit (en wat meer eiwitten, want met voordurend boterhammen zal hij er niet komen...) Zit hij 400 kcal boven onderhoud, wat meer dan voldoende is om massa bij te komen.

Als hij dan nog niet groeit kan hij nog met stapjes van 200 kcal kijken wat voor hem het beste werkt.

Laatst bewerkt:
Hahahahaha en dan karma geven met 'kuur nog wat meer jongen' aaach zielig figuurtje :D
Weer zo'n zielig kneusje dat denkt dat alle gains van alleen het spuiten komen. Ik ga me niet eens meer druk maken hahahaha. Dat zegt tegen mij volwassen.
Mazzel 77kg wegend sukkeltje van 19!

Hahahahaha en dan karma geven met 'kuur nog wat meer jongen' aaach zielig figuurtje :D
Weer zo'n zielig kneusje dat denkt dat alle gains van alleen het spuiten komen. Ik ga me niet eens meer druk maken hahahaha. Dat zegt tegen mij volwassen.
Mazzel 77kg wegend sukkeltje van 19!

Erg zielig om dan over iemand zijn stats (die al een jaar niet geupdate zijn) te beginnen.
Nouja, natuurlijk, als vast lid van de AAS sectie lijk je te denken dat je hoeveelheid massa gelijk staat aan verstand...waar heb ik trouwens gezegd dat ik beweer dat je als je kuurt meteen groeit? Alleen kun je moeilijk beweren dat het niets doet :roflol:

Inderdaad zeg ik "volwassen" tegen jou. Ik ben hier niet de 26 jarige die zich als iemand van de helft van zijn leeftijd gedraagd. Ik probeer deze jongen te helpen omdat hij, mogelijk, dezelfde fout als mij gaat maken, door naar mong*len te luisteren die zeggen dat je maar meteen 4000kcal op een dag moet eten. Door dat zelf te doen (op aanraden van alle stoere jongens zoals jij hier) kwam ik met volledig cleane voeding 7% in amper 3 maanden bij. En ja, dat met cleane voeding. Kipfilet, tonijn, rijst...Amper snelle carbs en slechte vetten.

Het is een belachelijk advies zonder meer over hem te weten dan dit.

Trouwens, erg apart wat jij 'heel veel vechtsport noemt'.

hij zegt zelf: "kickboksen 2x in de week en dan 1 keer fitness en de week daarop 2x fitness en 1x kickboksen enz.."

3x per week sport, INCLUSIEF zijn workouts. En dan weet je nog niets over de intensiteit ervan.
Als je dan een onderhoud hebt waar je 4000 kcal per dag moet je al heel intensief werk doen daarnaast.

Wat mij weer bij de discussie brengt over het eten:

iedereen zegt hier dat hij 4000kcal moet eten, terwijl hij amper 3x op TWEE weken traint. Denken jullie niet dat er een andere redenen dan zijn voeding is dat hij dan niet goed groeit...als hij niet goed traint zal hij zeker niet groeien, hoe veel hij ook eet (nouja, toch niet groeien in spiermassa).

Zijn er werkelijk 93 reacties nodig om hem heel simpelweg zijn probleem te vertellen: hij traint veel te weinig.

Ook zijn trainingmateriaal: (dumbbells en een trainingsmatje) is niet echt voldoende. Hij kan daarmee wel groeien, maar niet als hij 3x per TWEE weken traint.

edit:
Apart trouwens, hoe je wel stoer kunt praten en mij kunt uitlachen, maar verder niets kunt inbrengen tegen wat ik zeg.

Laatst bewerkt:
heb al paar x gepost dat ik de eerste paar jaren gewoon heb zitten kloten en pas laatste jaar ongeveer beetje op ben gaan letten, en nu wil 'k echt zeg maar beter mn best ervoor doen nu ik er eindelijk tijd voor heb ;)

Vind je zelf dat je 3x per TWEE weken serieus trainen kunt noemen?

Ik heb zelf bijna 5 jaar gekickbokst en een aantal wedstrijden gedaan. Ik ben ook begonnen met 'fitness' omdat ik wat sterker wou worden voor het kickboksen, maar al snel merk je dat je OF veel discipline moet hebben om beide sporten te combineren OF één van de twee moet laten vallen OF iets doen wat jij nu doet, één van de twee sporten minder aandacht geven (je traint te weinig en eet niet goed). Zelf ben ik gestopt met kickboksen omdat ik bezig ben met een opleiding burgerlijk ingenieur en het voor mij onmogelijk is om beide sporten te combineren.

In ieder geval ga je een keuze moeten maken. Als je gewoon een beetje met gewichten wilt trainen om een beetje sterker te worden zal het wel oké zijn zo, maar als je beide sporten wilt combineren en serieus nemen ga je flink wat discipline mogen tonen.

Dit is echt een stomme bitchfight waar de ts niet meer mee gebaat is maar wat vooral gaat om jullie twee. Jullie kunnen hem allebei beter helpen dan ik, maar niet door zo te kibbelen:o.

Erg zielig om dan over iemand zijn stats (die al een jaar niet geupdate zijn) te beginnen.
Nouja, natuurlijk, als vast lid van de AAS sectie lijk je te denken dat je hoeveelheid massa gelijk staat aan verstand...waar heb ik trouwens gezegd dat ik beweer dat je als je kuurt meteen groeit? Alleen kun je moeilijk beweren dat het niets doet :roflol:

Inderdaad zeg ik "volwassen" tegen jou. Ik ben hier niet de 26 jarige die zich als iemand van de helft van zijn leeftijd gedraagd. Ik probeer deze jongen te helpen omdat hij, mogelijk, dezelfde fout als mij gaat maken, door naar mong*len te luisteren die zeggen dat je maar meteen 4000kcal op een dag moet eten. Door dat zelf te doen (op aanraden van alle stoere jongens zoals jij hier) kwam ik met volledig cleane voeding 7% in amper 3 maanden bij. En ja, dat met cleane voeding. Kipfilet, tonijn, rijst...Amper snelle carbs en slechte vetten.

Het is een belachelijk advies zonder meer over hem te weten dan dit.

Trouwens, erg apart wat jij 'heel veel vechtsport noemt'.

hij zegt zelf: "kickboksen 2x in de week en dan 1 keer fitness en de week daarop 2x fitness en 1x kickboksen enz.."

3x per week sport, INCLUSIEF zijn workouts. En dan weet je nog niets over de intensiteit ervan.
Als je dan een onderhoud hebt waar je 4000 kcal per dag moet je al heel intensief werk doen daarnaast.

Wat mij weer bij de discussie brengt over het eten:

iedereen zegt hier dat hij 4000kcal moet eten, terwijl hij amper 3x op TWEE weken traint. Denken jullie niet dat er een andere redenen dan zijn voeding is dat hij dan niet goed groeit...als hij niet goed traint zal hij zeker niet groeien, hoe veel hij ook eet (nouja, toch niet groeien in spiermassa).

Zijn er werkelijk 93 reacties nodig om hem heel simpelweg zijn probleem te vertellen: hij traint veel te weinig.

Ook zijn trainingmateriaal: (dumbbells en een trainingsmatje) is niet echt voldoende. Hij kan daarmee wel groeien, maar niet als hij 3x per TWEE weken traint.

edit:
Apart trouwens, hoe je wel stoer kunt praten en mij kunt uitlachen, maar verder niets kunt inbrengen tegen wat ik zeg.

Ik sluit me hier bij aan, ik heb dezelfde fout gemaakt, hoewel ik zelf wat minder spijt heb omdat ik in die tijd enorm veel kracht had gewonennen in korte tijd. Zat zelf ook nog wel een stapje hoger dan 4000 en gainde heel snel vet. Voor de meeste mensen is het niet weggelegd om zoveel te eten, training lijkt inderdaad een veel groter probleem hier.

Ik sluit me hier bij aan, ik heb dezelfde fout gemaakt, hoewel ik zelf wat minder spijt heb omdat ik in die tijd enorm veel kracht had gewonennen in korte tijd. Zat zelf ook nog wel een stapje hoger dan 4000 en gainde heel snel vet. Voor de meeste mensen is het niet weggelegd om zoveel te eten, training lijkt inderdaad een veel groter probleem hier.

Denk dat je gelijk hebt ja, ook al heb ik een sterk vermoeden dat ecto's het beste een heel eind boven hun onderhoud kunnen gaan zitten voor optimale gains, en ts valt waarschijnlijk onder de noemer 'ecto'.

Helaas dat ik geen wetenschappelijke bronnen kan vinden die het effect van aanleg (ecto/endo) goed beschrijven op de voedingsstrategie voor optimale gains, zo'n onderzoekje zou ik wel graag in handen willen hebben :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Okee, vandaag heb ik dus ongezouten pinda's op gehaald (2 zakjes van 250 gram), en 4 bakjes kwark (van de AH, 65 cent).

Vandaag heb ik als ontbijt 2 boterhammen met pindakaas gehad, (ik was er om half 2 uit), 100 gram ongezouten pinda's, verder heb ik nog avondeten gehad (aardappelen met spinazie), en nog een whey shake anderhalf uur voor het trainen, en na het trainen (uurlang trainen) ook nog. En ik ga dan vanavond nog een halve kilo kwark eten, alleen ik voel me nu al misselijk, laat staan NA de kwark.. is dit normaal??

Terug
Naar boven