Erg zielig om dan over iemand zijn stats (die al een jaar niet geupdate zijn) te beginnen.
Nouja, natuurlijk, als vast lid van de AAS sectie lijk je te denken dat je hoeveelheid massa gelijk staat aan verstand...waar heb ik trouwens gezegd dat ik beweer dat je als je kuurt meteen groeit? Alleen kun je moeilijk beweren dat het niets doet
Inderdaad zeg ik "volwassen" tegen jou. Ik ben hier niet de 26 jarige die zich als iemand van de helft van zijn leeftijd gedraagd. Ik probeer deze jongen te helpen omdat hij, mogelijk, dezelfde fout als mij gaat maken, door naar mong*len te luisteren die zeggen dat je maar meteen 4000kcal op een dag moet eten. Door dat zelf te doen (op aanraden van alle stoere jongens zoals jij hier) kwam ik met volledig cleane voeding 7% in amper 3 maanden bij. En ja, dat met cleane voeding. Kipfilet, tonijn, rijst...Amper snelle carbs en slechte vetten.
Het is een belachelijk advies zonder meer over hem te weten dan dit.
Trouwens, erg apart wat jij 'heel veel vechtsport noemt'.
hij zegt zelf: "kickboksen 2x in de week en dan 1 keer fitness en de week daarop 2x fitness en 1x kickboksen enz.."
3x per week sport, INCLUSIEF zijn workouts. En dan weet je nog niets over de intensiteit ervan.
Als je dan een onderhoud hebt waar je 4000 kcal per dag moet je al heel intensief werk doen daarnaast.
Wat mij weer bij de discussie brengt over het eten:
iedereen zegt hier dat hij 4000kcal moet eten, terwijl hij amper 3x op TWEE weken traint. Denken jullie niet dat er een andere redenen dan zijn voeding is dat hij dan niet goed groeit...als hij niet goed traint zal hij zeker niet groeien, hoe veel hij ook eet (nouja, toch niet groeien in spiermassa).
Zijn er werkelijk 93 reacties nodig om hem heel simpelweg zijn probleem te vertellen: hij traint veel te weinig.
Ook zijn trainingmateriaal: (dumbbells en een trainingsmatje) is niet echt voldoende. Hij kan daarmee wel groeien, maar niet als hij 3x per TWEE weken traint.
edit:
Apart trouwens, hoe je wel stoer kunt praten en mij kunt uitlachen, maar verder niets kunt inbrengen tegen wat ik zeg.