MuscleMeat

Ik mis iets..

Volgens mij ben jij geen 19

en dat noem jij "redelijk veel"? ik noem dat heel weinig :rolleyes:
Jij moet gewoon meer gaan eten, neem een bakje kwark voordat je naar bed gaat, in de middag neem jij 1 croissantje, daar kan je tog niet van leven :eek:

mee eens.

zoveel is dat niet.

Als je niet goed aankomt dan ga je volle chocomelk drinken na je training, pak je meteen 120 gram suikers en 35 gram eiwitten. 900kcal volgens mij.

En savonds gooi je anders maar wat ongebrande noten erin, terwijl je kwark eet. pecan noten, walnoten etc.

aahaha je eet niet veel man xD
ga ieder maaltijd 40gr eiwit//60-90kh//10-20gr vet zitten en je komt zeker aan
als je dit x6 doet is het 240gr eiwit (genoeg voor jou), 360-540gr kh's en 60-120gr vet (wat dus goed genoeg is voor wat jij weegt)

• Topic Starter Topic Starter
aahaha je eet niet veel man xD
ga ieder maaltijd 40gr eiwit//60-90kh//10-20gr vet zitten en je komt zeker aan
als je dit x6 doet is het 240gr eiwit (genoeg voor jou), 360-540gr kh's en 60-120gr vet (wat dus goed genoeg is voor wat jij weegt)

Okee dit is wel goed advies, bedankt :D

maar wat is nou een goede maaltijd die ik 6x per dag zou kunnen eten dat je ong 240 gr eiwit hebt, 360-540 gr kh's en 60-120 gr vet??

boterhammen met pindakaas? :o

overigens - ik ben WEL 19 en ik weeg WEL 82/83 wrom gelooft niemand dat ???

Je moet niet van alles hetzelfde nemen dus niet 6x brood met kip, ga naar voeding downlaod iemand zn voedingsschema en doe daar wat informatie van op zorg dat je rond de 3200kcal ofzo gaat zitten

ahh okee, zal daar eens gaan kijken :)
maar hoe weet ik nou hoeveel kcal een broodje met kip bv heeft?
of een appel? of wat dan ook?

jaa dat snap ik, maar is er geen speciale site voor ofzo waarvan 1 van jullie een link heeft??

Met jouw lengte, en met het aantal jaren dat je traint, had je nu al makkelijk 95 kilo kunnen wegen met een redelijk vetpercentage. Dan had je er redelijk buff uit gezien. De reden dat jij op dit punt blijft hangen is omdat je je lichaam niet genoeg voeding geeft. Het kan zijn dat je DENKT dat je veel eet, maar schrijf maar eens op wat je op een dag eet, dan zul je zien dat je nauwelijks aan je ADH komt.

Edit: Die site doe je zoekt is http://www.voedingswaardetabel.nl/ ;)

Laatst bewerkt:
Jup, dat is exact wat hij moet doen als hij 10% spieren en 90% vet wilt bijkomen.

Als hij boven zijn onderhoud zit is dat goed, hem meteen 1000 kcal boven zijn onderhoud laten gaan is weer zo'n typische mong*len advies.

hoe moet jij weten wat zijn onderhoud is?
zijn onderhoud kan goed 4000kcal zijn

Met jouw lengte, en met het aantal jaren dat je traint, had je nu al makkelijk 95 kilo kunnen wegen met een redelijk vetpercentage. Dan had je er redelijk buff uit gezien. De reden dat jij op dit punt blijft hangen is omdat je je lichaam niet genoeg voeding geeft. Het kan zijn dat je DENKT dat je veel eet, maar schrijf maar eens op wat je op een dag eet, dan zul je zien dat je nauwelijks aan je ADH komt.

Edit: Die site doe je zoekt is http://www.voedingswaardetabel.nl/ ;)

om eerlijk te zijn heb ik vrijwel geen behoefte aan een dikke speklaag op m'n buik, wil zeg maar nog wel beetje zo blijven dat je nog redleijk de 'blokjes' als het ware kan zien..

thnx voor de site ;)

om eerlijk te zijn heb ik vrijwel geen behoefte aan een dikke speklaag op m'n buik, wil zeg maar nog wel beetje zo blijven dat je nog redleijk de 'blokjes' als het ware kan zien..

thnx voor de site ;)

Ik zal het duidelijker verwoorden want volgens mij begreep je het niet :P Je had 95 kunnen wegen met blokjes op je buik ;)

jaa? serieus?

maar waarom is dat gewicht zo ontzettend belangrijk dn?
om daar spieren van te kunnen kweken ofzo?

sorry ben niet zo'n held in die dingen :o

jaa? serieus?

maar waarom is dat gewicht zo ontzettend belangrijk dn?
om daar spieren van te kunnen kweken ofzo?

sorry ben niet zo'n held in die dingen :o

waarom lees je je niet eerst eens in voordat je met vragen komt dat lijkt me een stuk makkelijker

hahah.

nee maar ff OT, ik kan dus het beste rond de 3200 kcal gaan zitten, en goed opletten met wat ik eet?

is een mussle/weight gainer niks voor mij dn?

want ik heb nogal problemen met aankomen namelijk.. dus...

3200 is al deftig maar of je erop gaat gainen is nog wat anders. Je bent ook 1.93 he.. Meer lichaamsopp = meer eten om massa bij te komen.

Je mist ook vooral lats en onderrug, goed deadliften en optrekken. Wel goed droog. Dus ga goed eten, plak er 10kg bij, is er van de 10kg, 3kg vet dan valt het nog niet op je vp% is toch laag genoeg. 3500-4000 kcals lijkt me best maar dat is afhankelijk van je onderhoud.

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

weightgainer is brol man, hoe kan je nu weten dat je niet goed aankomt als je nog niet eens veel gegeten hebt.

hahah.

nee maar ff OT, ik kan dus het beste rond de 3200 kcal gaan zitten, en goed opletten met wat ik eet?

is een mussle/weight gainer niks voor mij dn?

want ik heb nogal problemen met aankomen namelijk.. dus...

ga eerst maar eens goed eten en een beetje rond lezen op het forum en kijk dan eens wat je dan zelf het beste lijkt.en laat je niet alles voorkauwen op dit forum en leer zelf eens een beetje verstandig nadenken of wat je moet doen met je eten en ik zou ook een beetje beter gaan trainen want als dit van vier jaar is weet ik niet wat je allemaal gedaan hebt in die tijd

Terug
Naar boven