XXL Nutrition

Ik wil elke dag trainen, maar is dat wel zo verstandig?

Ach ja,

weet je, jouw reply liet de gedachte opkomen dat je dat wel adviseerde, vanwege : loserschema's - kan wel 5 a 6 dagen trainen pw, enz.

Dus vandaar, maar je bedoelde dat dus niet als advies, okee.

Maar de kans dat alles goed in elkaar steekt, dat echt alles klopt is bijna nihil bij de meeste beginners.
Natuurlijk maak je goede gains bij 5 dagen per week, bij 6 ook nog wel, maar wel minder en per week gaat dan dan snel minder worden. De meesten raken toch overbelast en oververmoeid, dus ovetraind op dat moment. Dan hebben we het nog niet eens over de blessures.

Maar ja, het kostte 4 reply's, maar dan blijkt dat we toch wel op 1 lijn zitten,...zo ongeveer, haha.

groet,
peace.
Martin

Yo no problemo hahaha

Ja het blijft toch internet soms interperteer je dingen al snel anders dan dat ze zijn bedoelt.
En van die loser schemaas bedoel ik meer in de zin dat benen en andere groepen zoals onderarmen kuiten en traps al snel aan de kant worden geschoven want die zijn natuurlijk niet zo belangrijk als borst en biceps kuch kuch loserrrrrs.

Vandaar dus homes hahahaha

Groetjes

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben weer begonnen met creatine.
Ik ben benieuwd of ik weer last krijg van bijwerkingen.
Ik ga gewoon 2 liter water per dag drinken, verdeeld over de hele dag.

Mijn trainingsschema bestaat uit het volgende:

Maandag:

* opwarming: 10 min lopen

* krachttraining fullbody gedurende ongeveer een uur (2 oefeningen borst, 2 rug, 2 schouders, 2 buikspieren (1 voor rechte en 1 voor schuine buikspieren), elke spiergroep benen 1 en biceps 1)

* cardio gedurende ongeveer 40 min (crosstrainer)

Dinsdag:

* cardio gedurende 70 min (30 min lopen en 40 min crosstrainer)

Woensdag:

* krachttraining fullbody gedurende ongeveer een uur (2 oefeningen borst, 2 rug, 2 schouders, 2 buikspieren (1 voor rechte en 1 voor schuine buikspieren), elke spiergroep benen 1 en triceps 1

Donderdag:

* cardio gedurende 70 min (30 min lopen en 40 min crosstrainer)

Vrijdag:

* krachttraining fullbody gedurende ongeveer een uur (2 oefeningen borst, 2 rug, 2 schouders, 2 buikspieren (1 voor rechte en 1 voor schuine buikspieren), elke spiergroep benen 1 en biceps 1)

De week erna begin ik dan maandag met triceps en week erna terug met biceps.

Steeds neem ik Kre-Alkalyn van Performance op de dagen van krachttraining (4 capsules) omdat ik hierbij heb gemerkt dat het mij echt serieus goed vooruit helpt met trainen. Zo ben ik toen ik was gestart met Kre-Alkalyn op 2 weken tijd met het benchen van 40kg 8x naar 60kg 8x gestegen. Nu stijgt het vele trager (ongeveer 2,5kg elke 4x trainen) en zit ik nu op 67,5kg. Ben ook van plan om deze te blijven innemen want het heeft zijn nut bewezen bij mij al neem ik het nog maar een dikke maand.

Dees schema gebruik ik bij het cutten. Bij bulken gebruik ik hetzelfde schema maar laat ik de cardio vallen op woensdag en donderdag.

Wat betreft voedingsschemadat ik heb gebruikt om toen bij te komen is:
7u
50 gr brinta + melk
banaan
Fruitsap

10u30
3 sneden brood + beleg (kipbeleg, pindakaas
0,5 liter (choco) melk

13u30
125 gram rijst + kip (of ei’tje ook lekker)
OF
Ommeletje + 4 sneden brood
OF
Als je zin hebt in een broodje, doe je dat + nog wat boterhammen.
+ 1 liter melk (bij elke keuze maaltijd erbij dus, als je de maaltijd kip en rijst neemt is dit echt een killermeal, je zal aardig vol zitten xD )
+ een stuk fruit als het nog kan
15u30
Zie maaltijd 10u30

18u
Avondmaaltijd, wat de pot schaft

21u
250 tot 500 gram kwark (check de aldi, beetje zure smaak is wennen in het begin)
Appeltje (kan je door je kwark doen om de teringsmaak te verdoezelen)

Ik had ervoor eerst paar maanden split gedaan maar uiteindelijk overgeschakeld naar fullbody omdat fullbody meer effect heeft bij me. Na jaartje trainen ofzo wanneer ik zie dat fullbody veel minder effect begint te hebben ga ik pas terug overschakelen op een split zodat ik elke spiergroep harder kan trainen. Mss ben je iets met dit voedingsschema en/of trainingsschema

Laatst bewerkt:
Ik ben weer begonnen met creatine.
Ik ben benieuwd of ik weer last krijg van bijwerkingen.
Ik ga gewoon 2 liter water per dag drinken, verdeeld over de hele dag.

Hey boxer, ik zag net nog even je nieuwe schemaatje, is prima te doen hoor, is voldoende rust.
Zorg wel voor goede en voldoende voeding en zorg er voor dat je voldoende eiwitten binnen krijgt.

Zodra je wel benen kan trainen gooi je ze er dan in ?
Wel doen he!

succes man.

• Topic Starter Topic Starter
Hey boxer, ik zag net nog even je nieuwe schemaatje, is prima te doen hoor, is voldoende rust.
Zorg wel voor goede en voldoende voeding en zorg er voor dat je voldoende eiwitten binnen krijgt.

Zodra je wel benen kan trainen gooi je ze er dan in ?
Wel doen he!

succes man.

Heej

Ja doe ik zeker.
Ja ik pak bij elke maaltijd minimaal 25 eiwitten.
Totaal kom ik op 150-160 eiwitten per dag, is ruim voldoende voor mijn gewicht lijkt me.

Heej

Ja doe ik zeker.
Ja ik pak bij elke maaltijd minimaal 25 eiwitten.
Totaal kom ik op 150-160 eiwitten per dag, is ruim voldoende voor mijn gewicht lijkt me.

Het is idd voldoende, niet heel erg ruim, maar wel voldoende.
ca 2,5 gram per kilo bw., 2 gram is gemiddeld minimum wat je nodig hebt om te groeien.

Graag een antwoord van mensen met kennis over dit onderwerp.
Anders kan ik het net zo goed vragen aan de buurman ;)

:roflol:

WHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D

Sorry, deze post doet absoluut niets terzake, maar wat een BANGELIJKE afsluiter van die openingspost is me DAT zeg! :D Freaking Hilarious! :D

:roflol:

Terug
Naar boven