- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
dan zal het wel vlaams zijn ofzo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

no offence, maar typ je nou zo snel ofzo? het is tof dat je hier post, maar ik ben altijd een uur bezig met je post te ontcijferen![]()
met jimmy's stats vind ik het niet raar dat er af en toe wel eens een toetsenbord/toets sneuvelt![]()
of op men laptop) en ja als ik post kijk ik niet naar de spellings controle.
)
Hey meestal typ ik op men werk (geen tijd om na te kijken, mag eigelijk niet op het internet zittenof op men laptop) en ja als ik post kijk ik niet naar de spellings controle.
Waarom :
"Ik ben meestal zo opgefokt en gepassioneerd dat het er allemaal ineens uit moet."
En soms durf ik inderdaad wat Vlaams typen en wat letters weg laten of woorden vervormen.
Maar sorry voor de hoog begaafde onder jullie die geen leven hebben buiten de spellings fouten en zinsbouw te verbeteren van andere mensen op het forum. "Get a live, most peeps know what i mean!!"
(Peeps wordt veel gebruikt door gamers en dat wil zeggen mensen, of je struikeld daar ook nog over)
En ter info : Nog steeds niks van Florent ....
-

Ik heb de nr van Florent niet meer.
Zo lang ik hem al ken is hij al meer dan 3x van nr veranderd en had ook de nr van zijn Mama en zus, maar zijn blijkbaar ook niet meer in gebruik.
-

Ik vind het al erg dat het in eerste instantie geopend is.
Mensen is het nu niet beter om dit onderwerp te sluitenIk vind het al erg dat het in eerste instantie geopend is.
Het feit dat er al over gepraat wordt is al onrespectvol tegenover jimmy...
Dat moet toch niet meer gezegd worden dat Jimmy de sterkste is/was/ zal zijn...
Die grote jongen uit Little Ironville heb ik al dingen zien doen waar kabouter kwebbel alleen kan van dromen. Of was het Samson of Piet Piraat?? Sorry,Studio 100 is zo mijn ding nie...
Amen en uit
ik heb deze topic geopend didier omdat ik dat eens het vermelden waard vond.Mensen is het nu niet beter om dit onderwerp te sluitenIk vind het al erg dat het in eerste instantie geopend is.
Het feit dat er al over gepraat wordt is al onrespectvol tegenover jimmy...
Dat moet toch niet meer gezegd worden dat Jimmy de sterkste is/was/ zal zijn...
Die grote jongen uit Little Ironville heb ik al dingen zien doen waar kabouter kwebbel alleen kan van dromen. Of was het Samson of Piet Piraat?? Sorry,Studio 100 is zo mijn ding nie...
Amen en uit