AndroidHealthClinic

"ik wil opnieuw de sterkste man van belgie zijn"

met jimmy's stats vind ik het niet raar dat er af en toe wel eens een toetsenbord/toets sneuvelt :D

Hey meestal typ ik op men werk (geen tijd om na te kijken, mag eigelijk niet op het internet zitten ;) of op men laptop) en ja als ik post kijk ik niet naar de spellings controle.
Waarom :
"Ik ben meestal zo opgefokt en gepassioneerd dat het er allemaal ineens uit moet."

En soms durf ik inderdaad wat Vlaams typen en wat letters weg laten of woorden vervormen.

Maar sorry voor de hoog begaafde onder jullie die geen leven hebben buiten de spellings fouten en zinsbouw te verbeteren van andere mensen op het forum. "Get a live, most peeps know what i mean!!"
(Peeps wordt veel gebruikt door gamers en dat wil zeggen mensen, of je struikeld daar ook nog over ;) )

En ter info : Nog steeds niks van Florent .... :(

-

Laatst bewerkt:
kun je hem niet zelf bellen?

• Topic Starter Topic Starter
doe geen moeite jimmy,hij durft gewoon de uitdaging niet aan

Hey meestal typ ik op men werk (geen tijd om na te kijken, mag eigelijk niet op het internet zitten ;) of op men laptop) en ja als ik post kijk ik niet naar de spellings controle.
Waarom :
"Ik ben meestal zo opgefokt en gepassioneerd dat het er allemaal ineens uit moet."

En soms durf ik inderdaad wat Vlaams typen en wat letters weg laten of woorden vervormen.

Maar sorry voor de hoog begaafde onder jullie die geen leven hebben buiten de spellings fouten en zinsbouw te verbeteren van andere mensen op het forum. "Get a live, most peeps know what i mean!!"
(Peeps wordt veel gebruikt door gamers en dat wil zeggen mensen, of je struikeld daar ook nog over ;) )

En ter info : Nog steeds niks van Florent .... :(

-

Beste post qua spelling van je ooit Jimmy.

Eensch met Gijs! :D :D

Ik heb de nr van Florent niet meer.

Zo lang ik hem al ken is hij al meer dan 3x van nr veranderd en had ook de nr van zijn Mama en zus, maar zijn blijkbaar ook niet meer in gebruik.
-

ik vond hem trouwens heel goed in die piet piraat film
mss zit daar wel een toekomst in voor hem

Versla Jimmy eerst maar eens voordat je zulke dingen zegt.

Mensen is het nu niet beter om dit onderwerp te sluiten??? Ik vind het al erg dat het in eerste instantie geopend is.

Het feit dat er al over gepraat wordt is al onrespectvol tegenover jimmy...

Dat moet toch niet meer gezegd worden dat Jimmy de sterkste is/was/ zal zijn...

Die grote jongen uit Little Ironville heb ik al dingen zien doen waar kabouter kwebbel alleen kan van dromen. Of was het Samson of Piet Piraat?? Sorry,Studio 100 is zo mijn ding nie...:p

Amen en uit

Mensen is het nu niet beter om dit onderwerp te sluiten??? Ik vind het al erg dat het in eerste instantie geopend is.

Die grote jongen uit Little Ironville heb ik al dingen zien doen waar kabouter kwebbel alleen kan van dromen. Of was het Samson of Piet Piraat?? Sorry,Studio 100 is zo mijn ding nie...:p

Amen en uit

ben het verder met je eens maar om iemand van 2m en 200kg nou een kabouter te noemen...

Bij wijze van spreken hé. Ik weet ook wel dat het geen kabouter is :)

• Topic Starter Topic Starter

Amen en uit
ik heb deze topic geopend didier omdat ik dat eens het vermelden waard vond.

onrespectvol tegenover jimmy??

kerel hij is sterkste man van belgie
hij is de paus niet hé

lol

Terug
Naar boven