Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, tot nu toe heb ik nergens last van.
En zie aardig resultaat.
Dus blijf ik vooral zo doorgaan.
Getroll of serieus; Beide stromen over van onzekerheid, 't is maar wat je geweldig vindt.
om eerlijk te zijn ging me 1e cut niet zo goed viel tesnel af en kreeg verkeerde advies.Wat eet je zoal op een dag dan?
Het punt is dat jij hier niet blijvend van af valt, je zegt dat je dit vorige keer 2 maanden volgehouden te hebben. Als jij na die 2 maanden ineens weer rond de 2000 of 2500 kcal gaat zitten zal je in een mum van tijd weer aankomen.
Wat je nu moet doen is je kcal's geleidelijk opbouwen en lekker actief gaan cardio'en na je krachttraning.
Serieus? En ik krijg dan op mijn posts bijna geen reacties en dit .. Wat een schijtzooi, zoals onze Nederlandse noorderburen het zouden zeggen.

Inderdaad, vragen waar ik onzeker over was, en niet echt een duidelijk antwoord op vond. De ene zegt dit de andere dat.chill, als ik even je posts bekijken dan zijn het ook drie vragen die zeer dikwijls voorbij komen: hoe moet ik squatten, hoe moet ik cutten, boter/olie meetellen of niet?
1) squat: zijn genoeg filmpjes over te vinden: alan thrall (train untaimed) op youtube eens zoeken
2) je squat 50 kg, dus je bent nog niet zo lang aan het trainen denk ik dan. Op dat filmpje lijk je geen 25% bf en er kan nog veel massa bij opgeplakt worden. Dus eet gewoon op je onderhoud en start met iets als stronglifts 5x5 en dan squat je binnen paar maand 100 kg.
3) dat is van weinig tel, zo die hele kleine dingetjes tellen pas als je wedstrijden ofzo zou gaan doen
En zie aardig resultaat.
En zie aardig resultaat.