XXL Nutrition

Ik zit in de cut en zit met wat vragen.

Ach, tot nu toe heb ik nergens last van.
En zie aardig resultaat.
Dus blijf ik vooral zo doorgaan.

Als je zo door blijft gaan dan kom je of in een ziekenhuis of in een kliniek voor eetstoornissen.

Als je doet wat wij zeggen dan heb je een grotere kans op slagen, zodat je groot, sterk, gespierd en laag in vet wordt.

Jouw keuze.

:D

Meest geweldige troll sinds tijden.

Je gaat je hormoonhuishouden helemaal door elkaar gooien. Als je extreem wilt afvallen probeer Fasting. Je moet een hele tijd niet eten volgens mij is het echt iets voor je ;) ben er zelf +-20 kg op 4-5 maanden mee verloren.

• Topic Starter Topic Starter
mwah vorig jaar verloor ik 20kg in 2 maanden maar dat was lijden :P maar nu wil in zo snel mogelijk met zoveel mogelijk kracht behoudend afvallen

^Nee je wilt helemaal niet zoveel mogelijk kracht behouden anders was je deficit wel niet zo enorm groot.

Wat eet je zoal op een dag dan?
Het punt is dat jij hier niet blijvend van af valt, je zegt dat je dit vorige keer 2 maanden volgehouden te hebben. Als jij na die 2 maanden ineens weer rond de 2000 of 2500 kcal gaat zitten zal je in een mum van tijd weer aankomen.

Wat je nu moet doen is je kcal's geleidelijk opbouwen en lekker actief gaan cardio'en na je krachttraning.

Probeer eens een liter of 4 water in te ademen. Geheid nooit honger meer en je valt enorm snel af daarna.

• Topic Starter Topic Starter
Wat eet je zoal op een dag dan?
Het punt is dat jij hier niet blijvend van af valt, je zegt dat je dit vorige keer 2 maanden volgehouden te hebben. Als jij na die 2 maanden ineens weer rond de 2000 of 2500 kcal gaat zitten zal je in een mum van tijd weer aankomen.

Wat je nu moet doen is je kcal's geleidelijk opbouwen en lekker actief gaan cardio'en na je krachttraning.
om eerlijk te zijn ging me 1e cut niet zo goed viel tesnel af en kreeg verkeerde advies.
kreeg te horen dat als je na je cut weer veel (gezond) gaat eten dan weer snel gaat aankomen in spieren en ook omdat je al lichtgewicht bent en dat je lichaam beter gaat reageren.

ik at toen 5000 call na me cut en ging ik steeds hoger naar 5500, 6000 7000call

maarja tot nu toe heb ik vooral veel vet verloren en ga ik binnenkort weer cleanbulken

Serieus? En ik krijg dan op mijn posts bijna geen reacties en dit .. Wat een schijtzooi, zoals onze Nederlandse noorderburen het zouden zeggen.

Serieus? En ik krijg dan op mijn posts bijna geen reacties en dit .. Wat een schijtzooi, zoals onze Nederlandse noorderburen het zouden zeggen.

chill, als ik even je posts bekijken dan zijn het ook drie vragen die zeer dikwijls voorbij komen: hoe moet ik squatten, hoe moet ik cutten, boter/olie meetellen of niet? :)

1) squat: zijn genoeg filmpjes over te vinden: alan thrall (train untaimed) op youtube eens zoeken
2) je squat 50 kg, dus je bent nog niet zo lang aan het trainen denk ik dan. Op dat filmpje lijk je geen 25% bf en er kan nog veel massa bij opgeplakt worden. Dus eet gewoon op je onderhoud en start met iets als stronglifts 5x5 en dan squat je binnen paar maand 100 kg.
3) dat is van weinig tel, zo die hele kleine dingetjes tellen pas als je wedstrijden ofzo zou gaan doen

Laatst bewerkt:
chill, als ik even je posts bekijken dan zijn het ook drie vragen die zeer dikwijls voorbij komen: hoe moet ik squatten, hoe moet ik cutten, boter/olie meetellen of niet? :)

1) squat: zijn genoeg filmpjes over te vinden: alan thrall (train untaimed) op youtube eens zoeken
2) je squat 50 kg, dus je bent nog niet zo lang aan het trainen denk ik dan. Op dat filmpje lijk je geen 25% bf en er kan nog veel massa bij opgeplakt worden. Dus eet gewoon op je onderhoud en start met iets als stronglifts 5x5 en dan squat je binnen paar maand 100 kg.
3) dat is van weinig tel, zo die hele kleine dingetjes tellen pas als je wedstrijden ofzo zou gaan doen
Inderdaad, vragen waar ik onzeker over was, en niet echt een duidelijk antwoord op vond. De ene zegt dit de andere dat.

Edit: Bedankt voor de Alan Thrall tip! Bedankt @DiSTuRBeD!

Laatst bewerkt:
thats life

Dat jullie deze gast serieus nemen snap ik echt niet. Hoogstwaarschijnlijk gewoon een troll. En anders is het iemand met een IQ van een pepernoot die sowieso geen adviezen van andere wilt opvolgen. Spreekt iedereen tegen en denkt het beter te weten maar ondertussen opent hij wel meerdere topics.

En zie aardig resultaat.

Maak alsjeblieft geen post meer aan!

Of je bent een grote clown en je post zijn allemaal nep, of je hoeft geen post meer aan te maken want je doet toch niet met advies van andere. Je maakt jezelf helemaal kapot met een 400 kcal dieet. Je lichaam gaat vanzelf in starvation mode en dan val je zelfs met 400 kcal niet meer af. Dus ga je normaal gedragen en neem advies aan van anderen of hou gewoon je smoel dicht op dit forum.

Tuurlijk is hij een troll, 400 kcals starvationmode, en ervoor 7000kcals voor een knulletje van 1m70 :D
Alleen erg zwak, en niet van de snuggerste, viel meer uit te halen dreamy...

:slotje: en permban voor de winny slikkende fantast.

Echt heel heel sick dit...

En zie aardig resultaat.

Ik ben 15 jaar en ik weet zelfs dat dit heel erg slecht is! Wss als je de hele dag op je kont zit heb je al meer dan 1200kcal nodig maarja nu heb je ws je hele metabolisme verkloot en moet je eerst 36maand reversen voordat t weer 'normaal' is

Terug
Naar boven