AndroidHealthClinic

Ik zoek oefeningen

soccerboy

Novice
Waardering
0
Hallo

Ik wil beginnen met krachttraining..maar even een paar dingen: Benen hoefen niet getraind te worden omdat ik 3 keer per week intensiev voetbal en het kan gewoon niet omdat ik met pijnlijke benen niet kan voetballen.
Ik wil ook geen rug trainen ik vind dat echt lelijk zo'n dikke gore rug.
Ik wil wel hele buik, biceps, triceps, onderarmen en borst trainen. ( schouders hoef niet ik heb van nature al wijde schouders)
Weet iemand hier wat arm oefeningen en voor borst en buik? Het liefst waar je snel gespierd van wordt.

Ik weiger je eigenlijk te helpen, nee, je hebt geen dikke schouders, nee, je hebt geen traps, nee, een goede rug is niet lelijk, voordat jij zoveel massa hebt dat het lelijk word ben je al een heel eind, en waarschijnlijk zul jij nooit zover komen. Dus gewoon alles trainen, benen ook gewoon trainen mietje, pijnlijke benen vallen heus wel mee, een beetje spierpijn? Ik werk toch ook gewoon als ik bijna niet eens meer kan opstaan na een benendag.

Dus gewoon alles trainen, dit is een bodybuilding forum, bodybuilders hebben ook een dikke rug. Ik kan het je vertellen, geen traps ziet er gewoon scheeft en lelijk uit wanneer je een goede borst etc heb. Zelfde geld voor benen en rug.

het liefst waar je snel gespierd van word, jij hebt de motivatie niet, ik wou ook dat een oefening was waar je binnen een week als ronnie coleman eruit komt te zien.

[Link niet meer beschikbaar]

Vindt jij deze rug al lelijk, er ik tot nu toe nog nooit iemand horen zeggen dat het lelijk is. Ook mensen die niet trainen. Voordat jij die bereik kan hebben ben je al 1-2 jaar verder. Dus gewoon trainen die rug.

Ga jij maar naar een healthcenter toe en vraag hun voor een schematje, daar hebben ze perfecte schematjes voor mensen met jou ideeaal beeld.

• Topic Starter Topic Starter