AndroidHealthClinic

Ik zoek oefeningen

soccerboy

Novice
Waardering
0
Hallo

Ik wil beginnen met krachttraining..maar even een paar dingen: Benen hoefen niet getraind te worden omdat ik 3 keer per week intensiev voetbal en het kan gewoon niet omdat ik met pijnlijke benen niet kan voetballen.
Ik wil ook geen rug trainen ik vind dat echt lelijk zo'n dikke gore rug.
Ik wil wel hele buik, biceps, triceps, onderarmen en borst trainen. ( schouders hoef niet ik heb van nature al wijde schouders)
Weet iemand hier wat arm oefeningen en voor borst en buik? Het liefst waar je snel gespierd van wordt.

Ik weiger je eigenlijk te helpen, nee, je hebt geen dikke schouders, nee, je hebt geen traps, nee, een goede rug is niet lelijk, voordat jij zoveel massa hebt dat het lelijk word ben je al een heel eind, en waarschijnlijk zul jij nooit zover komen. Dus gewoon alles trainen, benen ook gewoon trainen mietje, pijnlijke benen vallen heus wel mee, een beetje spierpijn? Ik werk toch ook gewoon als ik bijna niet eens meer kan opstaan na een benendag.

Dus gewoon alles trainen, dit is een bodybuilding forum, bodybuilders hebben ook een dikke rug. Ik kan het je vertellen, geen traps ziet er gewoon scheeft en lelijk uit wanneer je een goede borst etc heb. Zelfde geld voor benen en rug.

het liefst waar je snel gespierd van word, jij hebt de motivatie niet, ik wou ook dat een oefening was waar je binnen een week als ronnie coleman eruit komt te zien.

[Link niet meer beschikbaar]

Vindt jij deze rug al lelijk, er ik tot nu toe nog nooit iemand horen zeggen dat het lelijk is. Ook mensen die niet trainen. Voordat jij die bereik kan hebben ben je al 1-2 jaar verder. Dus gewoon trainen die rug.

Ga jij maar naar een healthcenter toe en vraag hun voor een schematje, daar hebben ze perfecte schematjes voor mensen met jou ideeaal beeld.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet waar die vijandigheid vandaan komt maar ja dat vind ik geen mooie rug zo'n opgezwollen dikke rug is toch niet mooi ??:s
En ik zei dat ik weide schouders heb niet dikke.
En ja jij werkt, maar ik voetbaal op hoog niveau dat is toch heel wat anders>
MIjn benen zijn gewoon al heel gespierd, gespierder dan de meeste bodybuilders hier

Hallo

Ik wil beginnen met krachttraining..maar even een paar dingen: Benen hoefen niet getraind te worden omdat ik 3 keer per week intensiev voetbal en het kan gewoon niet omdat ik met pijnlijke benen niet kan voetballen.
Ik wil wel hele buik, biceps, triceps, onderarmen en borst trainen. ( schouders hoef niet ik heb van nature al wijde schouders)
Weet iemand hier wat arm oefeningen en voor borst en buik? Het liefst waar je snel gespierd van wordt.

Ik weet niet waar die vijandigheid vandaan komt maar ja dat vind ik geen mooie rug zo'n opgezwollen dikke rug is toch niet mooi ??:s
MIjn benen zijn gewoon al heel gespierd, gespierder dan de meeste bodybuilders hier

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

orly-750116.jpg

ultrax heeft je fatsoenlijk geholpen; dus volg zijn raad nou maar op.
andere antwoorden hoef je eigenlijk niet meer te verwachten, wil je beentjes wel 's zien dan ;) foto?

Best grappig. De dingen die ik zelf het belangrijkst vind die wil jij juist totaal niet trainen.:o

CLONE :eek:

o really :p

Er komen hier continu vragen die jij hebt, niemand wil benen trainen, niemand wil een rug en ga zo maar door. Heel toevallig zijn ook 90% van die mensen die hun benen niet trainen mensen die voetballen. Jij wou je schouders niet trainen, omdat je ze al breed genoeg vindt, breed heeft niks te maken met grote schouders, mijne zijn ook niet echt breeder dan iemand die niet train maar wel een stuk dikker en voller en 2-3 keer zo sterk. Je schouders zien er niet uit als ze niet vol zijn wanneer je je borst wel traint. Ik zou ook niet snel zeggen dat jou benen gespierder zijn dan die van de meeste hier, want dat leg je af:P

Orealy betekent gewoon, echt waar? in sarcasme.

Ik wil je wel verder helpen met een fullbody schema, je pak je benen er goed aan en niet te zwaar en je zult vrijwel nooit echt zwaar last van je benen hebben, dus waarom pak je ze er dan niet extra bij?

Hallo

benen niet trainen ? schouders niet en rug niet ?je benen worden niet veel dikker van voetballen hoor.en pijn valt ook wel mee.als je een gespierde rug niet mooi vind denk ik dat je hier verkeerd zit.weet je wel dat je ook moet eten om breed te worden?

Ik voetbal ook, op hoog niveau.. Wil dit zeggen dat je benen dan sterk zijn echt niet. Want de eerste keer dat ik squaten ging ik dood van de pijn. Anale ontmaagding :P, Maarja post je beentjes hier en we kijken verder.

Het stinkt hier, en wel naar ****ing eigendunk:D! damn:D?
En ik ben ook heeeeeel erg benieuwd naar jou 'wheels' .......FOTO PLZ!:D

Kloon.

En een slechte.

Zeker geen krachtsport gaan doen, krijg je een dikke rug van, gatsie!!!
Blijf lekker voetballen!!!
Succes met je voetbal carriere!

Terug
Naar boven