MuscleMeat

Ik zoek oefeningen

• Topic Starter Topic Starter
Ik voel me bedreigd door jullie, ik dacht misschien kan ik wat chat vrienden ook vinden maar iedereen doet vijandig:s

Is het btw ook niet zo dat als je je rug niet traint en je borst wel hard traint dat je schouders dan naar binnen gaan draaien?? Je moet gewoon alles trainen, wordt altijd zo gek van al die voetballers die denken dikke benen te krijgen door voetbal..koop de mens health van deze maand en daar zie je Edgar Davids keihard squatten...

Hallo

Ik wil beginnen met krachttraining..maar even een paar dingen: Benen hoefen niet getraind te worden omdat ik 3 keer per week intensiev voetbal en het kan gewoon niet omdat ik met pijnlijke benen niet kan voetballen.
Ik wil ook geen rug trainen ik vind dat echt lelijk zo'n dikke gore rug.
Ik wil wel hele buik, biceps, triceps, onderarmen en borst trainen. ( schouders hoef niet ik heb van nature al wijde schouders)
Weet iemand hier wat arm oefeningen en voor borst en buik? Het liefst waar je snel gespierd van wordt.

liefst nog deze vakantie zeker?

Laat maar eens een oto van je benen zien, dan praten we verder.

Is het btw ook niet zo dat als je je rug niet traint en je borst wel hard traint dat je schouders dan naar binnen gaan draaien?? Je moet gewoon alles trainen, wordt altijd zo gek van al die voetballers die denken dikke benen te krijgen door voetbal..koop de mens health van deze maand en daar zie je Edgar Davids keihard squatten...

Dat heb ik dus ook gehad:D...ik trainde toen nog zonder schema, en alleen borst en voor en zijkant schouders ( af en toe wat biceps)...na 2 maanden ging ik heeeel erg naar voren lopen...toen heb ik bij de gym schema aangevraagd ( mijn eerste schema leek zowaar ergens op:D), en ik kon na dat schema echt merken dat ik rechter ging lopen!

Ik vind dikke rug ook niet mooi maar ik bekijk het zo:

- je wilt breder worden, en als je breder wil worden heb je wijde schouders en een dikke rug nodig.

traps ownen. (punt ALlzZ In EiNdUH DisSsSCusSIezz)

Dit is een kloontje. Ofwel gewoon een dikke fag.

Sommige reacties zijn vrij vanzelfsprekend vind ik. Je bezoekt namelijk een bodybuild site met mensen die deze sport serieus nemen en hier veel tijd en energie insteken. Wanneer mensen breed willen worden zonder er moeite voor te doen zit je hier een beetje verkeerd. Topics als deze worden dan ook vaak weggelachen omdat het al de zoveelste is...

Je kunt onmogelijk breed worden wanneer je niet je benen, rug en schouders traint. Begin gewoon met het trainen van je hele lichaam en stop op het punt waarop jij het goed vind. Je hoeft niet bang te zijn dat je een rug krijgt als UltraX, voor zo'n rug ben je een tijd serieus aan het trainen, wat jou waarschijnlijk niet gaat lukken (no offence).
Mijn tip aan jou: Ga naar een sportschool bij jou in de buurt, vraag een schema en werk die twee of drie keer in de week af. Eet daarbij ook genoeg ;)

Veel succes!

Amen :slotje:

monsterbiceps

:orly:

Ik weiger je eigenlijk te helpen, nee, je hebt geen dikke schouders, nee, je hebt geen traps, nee, een goede rug is niet lelijk, voordat jij zoveel massa hebt dat het lelijk word ben je al een heel eind, en waarschijnlijk zul jij nooit zover komen. Dus gewoon alles trainen, benen ook gewoon trainen mietje, pijnlijke benen vallen heus wel mee, een beetje spierpijn? Ik werk toch ook gewoon als ik bijna niet eens meer kan opstaan na een benendag.

Dus gewoon alles trainen, dit is een bodybuilding forum, bodybuilders hebben ook een dikke rug. Ik kan het je vertellen, geen traps ziet er gewoon scheeft en lelijk uit wanneer je een goede borst etc heb. Zelfde geld voor benen en rug.

het liefst waar je snel gespierd van word, jij hebt de motivatie niet, ik wou ook dat een oefening was waar je binnen een week als ronnie coleman eruit komt te zien.

[Link niet meer beschikbaar]

Vindt jij deze rug al lelijk, er ik tot nu toe nog nooit iemand horen zeggen dat het lelijk is. Ook mensen die niet trainen. Voordat jij die bereik kan hebben ben je al 1-2 jaar verder. Dus gewoon trainen die rug.

Ga jij maar naar een healthcenter toe en vraag hun voor een schematje, daar hebben ze perfecte schematjes voor mensen met jou ideeaal beeld.

Dude, over smaak valt niet te twisten. Wie ben jij om te zeggen wat men wel of niet lelijk zou moeten vinden?
Waarom moet iedereen hier eerst zichzelf een hardcore bodybuilding style aanmeten voordat men serieus genomen wordt. Deze jongen wilt gewoon wat spiertjes kweken hier en daar. Geef hem gewoon advies en je nederige mening, maar ga geen dingen opdringen. Ieder zn ding, pik.

ga gewoon alles trainen jongen zou ik zeggen...je spieren blijven in balans en daardoor zul je de meeste kracht winnen...meer kracht = meer spiermassa..en niet andersom..succes

Het is altijd het beste alles te trainen. Je kan je rug toch ook licht trainen? Dan krijg je geen 'lelijke' rug.

King of the curl-machine.

Terug
Naar boven