MuscleMeat

I'll find a way to turn me into a MONSTER!

• Topic Starter Topic Starter
Nu je motorrijbewijs halen en dan komt alles goed, 18 jaar ftw

Over Whey+Oats, ik pak smorgens na m'n stack te hebben geslikt 1.5 schep whey met 2 schepjes oats(whey schep, 60g). Heb dan al vit d, omega 3,6,9, zinq, magnesium+calcium 4 pillen, krijg ze moeilijk weg dus minstens halve liter water er al in. Dan agmatine,beta-ala,citrul,crea stack weer 300ml, hierna krijg ik sowieso niet veel meer weg en dan maar in de ochtend zo'n shake met 2 schepjes oats voor wat kh. is niet veel maar beter dan niets. Voor/na de training altijd 30g oats erbij, het wordt echt als 'supplement' gebruikt bij mij.

huh, hoeveel slik jij dan wel niet ?
vit d, omega 3,6,9,, zink, magnesium en calcium 4 pillen ?
agmatine, beta-ala,citrul,crea slik je dit allemaal of want je schrijft het beetje raar vind ik

over maandje heb ik mijn rijbewijs ja

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 10:05 ----------

Tis zeker gelukt man !
Maak er een leuke dag van!
thanks mannen !

Dikke pull-ups!!! Doe ik je niet na man.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
dankje :)

Nice training... gefeliciteerd.. word ook over een paar maanden 18 :( wil gewoon lekker 16/17 blijven.
ik zou echt geen 17 meer willen zijn, of wil je gwn 17 zijn en dan buff zijn zodat mensen zeggen is wel goed voor je leeftijd :P

nahh, nu hoef ik mijn broers id niet meer te lenen voor als ik naar 18+ dingen ging haha en over maandje auto rijden :eyebrow:

ik zou echt geen 17 meer willen zijn, of wil je gwn 17 zijn en dan buff zijn zodat mensen zeggen is wel goed voor je leeftijd :P

nahh, nu hoef ik mijn broers id niet meer te lenen voor als ik naar 18+ dingen ging haha en over maandje auto rijden :eyebrow:

buff gaat nog wel even duren, voel me gewoon nog totaal niet volwassen aan de ene kant maargoed :o

Ja zijn poedertjes beta-alanine(2x/dag/2.5g), citruline malate(2x/dag/2.5g), agmatine(1cap ochtend, 2 caps voor training), creapure(5g/dag), mijn home made pre-workout.

Die vitamines zijn in totaal 4 pillen, die krijg ik moeilijk weg dus drink er veel water bij, daarom heb ik moeite nog veel te eten in de ochtend omdat ik al vol zit met water. Hoop dat ie zo wat duidelijker is, is inderdaad een warboel :P

Laatst bewerkt:
haha dan zal ik maar niet zeggen wat ik allemaal aan supps weg werk bro....

Ja zijn poedertjes beta-alanine(2x/dag/2.5g), citruline malate(2x/dag/2.5g), agmatine(1cap ochtend, 2 caps voor training), creapure(5g/dag), mijn home made pre-workout.

Die vitamines zijn in totaal 4 pillen, die krijg ik moeilijk weg dus drink er veel water bij, daarom heb ik moeite nog veel te eten in de ochtend omdat ik al vol zit met water. Hoop dat ie zo wat duidelijker is, is inderdaad een warboel :P
ohh haha is wel k*t dat je dan niet kan eten meer :o

haha dan zal ik maar niet zeggen wat ik allemaal aan supps weg werk bro....
haha jaa maar ik dacht dat hij niet zoveel aan supps deed ofzo :P
kijk jou gewicht eens, is toch wat anders he

Morgen m'n eerste week erop met deze 4 crea, beta etc.
Vitamines heb ik al 2maanden zoiets en whey 2 weken na het begin ;-)

Morgen m'n eerste week erop met deze 4 crea, beta etc.
Vitamines heb ik al 2maanden zoiets en whey 2 weken na het begin ;-)

en helpt het ook denk je ?

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 13:34 ----------

borst biceps gedaan

bankdruk was ff bezet dus beetje liggen opwarmen met dumbels

DB BENCH PRESS
12 x 17,5kg
12 x 22,5kg
10 x 22,5kg
10 x 32,5kg

BENCH PRESS WIDE
12 x 60kg
12 x 60kg
10 x 60kg
10 x 60kg
10 x 50kg
lekker gepompt, slow reps

DECLINE BENCH PRESS WIDE
12 x 50kg
12 x 50kg
12 x 50kg
12 x 50kg + 2 spots
slow reps, 1 & last rep 1 seconden op borst laten liggen.

FLAT FLY'S
12 x 12,5kg
12 x 12,5kg
12 x 12,5kg

CHIN UPS
12 x BW
10 x BW
8 x BW
6 x BW
echt precies per 2 steeds minder haha

CABLE FLY'S
12 x 15kg

DB CURLS
8 x 12,5kg
8 x 17,5kg
8 x 17,5kg

EZ BAR CURLS
8 x 27,5kg
8 x 27,5kg
8 x 27,5kg
slow, stop onder en boven:
8 x 17,5kg
8 x 17,5kg
8 x 17,5kg
flinke pomp al erin, moest eigelijk stoppen hierna maar had nog 1 gedaan:

CABLE BICEPS POSE
12 x 15kg
12 x 15kg
12 x 15kg

geen buik vandaag, geen zin in. Naar huis en lekker rijst met kip gegeten met een sausje :)

Ik vind het nog wel sterk eigenlijk, die dumbbell press!

Ja ik snap niet waarom je gewone bench dan zo laag licht want 32,5 kg is best wel wat.

Ik vind het nog wel sterk eigenlijk, die dumbbell press!
Jaa die was ook lekker moet ik toegeven, wou bench press lekker wijd pakken zodat ik betere pomp had en met lichter gewicht en slow reps.

Ja ik snap niet waarom je gewone bench dan zo laag licht want 32,5 kg is best wel wat.

Omdat ik herhalingen wou maken, me pr is 85kg op bench hoor

Variatie is the key, hoef niet altijd zwaar te tillen , denk volgende keer de 70kg reps opmaken en dan weeer eens lekker zwaar

Ooh tis dan beetje uit verhouding vind ik dan maar dat maakt t al wat beter.

Overall- kracht/uithouding is verhoogd vind ik, zelfde als dat je creatine alleen zou nemen, misschien dat dit net die 2/3% extra is, voel me er in ieder geval goed bij en kan weer wat maanden verder. Echte resultaten weet ik nu nog niet, gekke is wel dat ik sinds deze week van elke training wel spierpijn heb gehad, normaal heb ik dat niet, misschien harder getraind? Ik houd het nooit bij welke gewichten e.d.

Ooh tis dan beetje uit verhouding vind ik dan maar dat maakt t al wat beter.

tis helemaal niet uit verhouding want het is dezelfde oefening :roflol:
alleen dan met dumbbells en vergeet niet dat ik de bench press slow reps deed he wat nog meer kracht vereist dan dat je ze normaal iets sneller doet.

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 19:49 ----------

Overall- kracht/uithouding is verhoogd vind ik, zelfde als dat je creatine alleen zou nemen, misschien dat dit net die 2/3% extra is, voel me er in ieder geval goed bij en kan weer wat maanden verder. Echte resultaten weet ik nu nog niet, gekke is wel dat ik sinds deze week van elke training wel spierpijn heb gehad, normaal heb ik dat niet, misschien harder getraind? Ik houd het nooit bij welke gewichten e.d.
ja oke, maar ik zou het niet handig vinden dat je zoveel water moet drinken dat je geen honger meer hebt in de morgen. Dan eet ik toch liever 600kcal extra na binnen.

tyy

ja oke, maar ik zou het niet handig vinden dat je zoveel water moet drinken dat je geen honger meer hebt in de morgen. Dan eet ik toch liever 600kcal extra na binnen.

Klopt. Zal eens bijhouden wat ik eet binnenkort, eet bij lange na geen 3k kcal op een dag(wat mijn onderhoud zou moeten zijn) denk ik. Maar merk wel als ik 'iets' meer eet gelijk ook in vet aankom.. Heb er sowieso aanleg voor, moet ook geen taartjes o.i.d. gaan eten voor de lol, zie het meteen daarna.

Oke naja dat verklaard ook een hoop nee hier een trainer die kan maar met 30kg aan dumbbells terwijl die gewoon volledige rom makkelijk 3x 5 x 90kg drukt met bp

Oke naja dat verklaard ook een hoop nee hier een trainer die kan maar met 30kg aan dumbbells terwijl die gewoon volledige rom makkelijk 3x 5 x 90kg drukt met bp

mmh dat is wel echt raar, als je dat gewicht makkelijk duwt en maar 30kg dumbbells doet. Dan is zijn gewicht op dumbbells gewoon veel te laag ofzo i dont know

who cares? ben blij met me bench als je vorige log deed volgen :)
had altijd moeite om hoger dan de 60kg te komen of zelfs te bereiken en nu duw ik die met gemak en zelfs de 70kg ook wel.

als je 3 x 5 x 90kg duwt moet je toch wel 37,5kg of tegen de 40kg aan kunnen db benchen neem ik aan.

Ja kan miss ook met evenwicht ofzo te maken hebben van je pols heb geen idee.
Nee heb hem niet gevolgd maar das wel nice ik zit nu ook op plateau met bp wat heb je daar tegen gedaan ?

Ja kan miss ook met evenwicht ofzo te maken hebben van je pols heb geen idee.
Nee heb hem niet gevolgd maar das wel nice ik zit nu ook op plateau met bp wat heb je daar tegen gedaan ?

eigelijk steeds 5x5 gedaan en erna toen ik de 60kg had gehaald gewoon weer met 10-12 reps. Heb ook jack3d 1x gehad wat ik zeker zou aanraden nu het nog te koop is (gaat van de markt af) en misschien dat dat me ook goed heeft geholpen om met alle kracht stats te stijgen.

en je triceps goed trainen, echt goed en goed eten steeds.

toennet gewogen.
BW: 73,9KG
ben ik wel blij mee dat betekent dat ik de 74kg in zou gaan, morgen nog eens wegen voor de zekerheid want die weegschalen kloppen niet altijd. Dat betekent dat ik 4 weken terug 72kg weegde en dus 2kg zou zijn aangekomen :)

Terug
Naar boven