MuscleMeat

I'll find a way to turn me into a MONSTER!

toennet gewogen.
BW: 73,9KG
ben ik wel blij mee dat betekent dat ik de 74kg in zou gaan, morgen nog eens wegen voor de zekerheid want die weegschalen kloppen niet altijd. Dat betekent dat ik 4 weken terug 72kg weegde en dus 2kg zou zijn aangekomen :)
Dat klinkt goed! Je staat ook nog goed droog, dus niks te klagen lijkt mij! Probeer die progressie zo door te zetten!:thumbs:

Goede training trouwens!:D Zou me overigens niet blindstaren op al die supps. Crea en whey zijn een beetje de basis, de rest is 'leuk' als je budget het toelaat. Al moet ik wel zeggen dat ik in de 'donkere dagen' afgelopen jaar wel baad heb gehad bij het slikken van Vitamine D. :D

• Topic Starter Topic Starter
Dat klinkt goed! Je staat ook nog goed droog, dus niks te klagen lijkt mij! Probeer die progressie zo door te zetten!:thumbs:

Goede training trouwens!:D Zou me overigens niet blindstaren op al die supps. Crea en whey zijn een beetje de basis, de rest is 'leuk' als je budget het toelaat. Al moet ik wel zeggen dat ik in de 'donkere dagen' afgelopen jaar wel baad heb gehad bij het slikken van Vitamine D. :D

jaa het enigste wat ik echt gebruik is lean gain van b&f, zodat ik ook wat extra carbs binnen krijg inplaats van alleen eiwitten. Amino zuren voor na de training en voor en soms pre workout :) maar heb nu nog allemaal samples dus eerst die opmaken.

Ik zit vast eigenlijk op 2 supps, met preworkout erbij zijn het er 3. Meer heb ik ook niet nodig.

Train je nog man?

idd zie nu pas dat het al een tijdje geleden is

gone with the wind?

Long time ago, dacht zal eens kijken of er weer wat leven in is gekomen, blijkbaar niet

jaa mar me laptop is naar de klote man moet eens een nieuwe kopen.
ja ik train nog en ben net terug van weer een training.

kan nu ook al 1x90kg duwen met de bench press, net rug triceps getraind en had 4 x 10 x 80kg gepakt maar het was ook t*ring warm.

wil richting de 100kg gaan bij bankdrukken, 90kg bij squatten in setjes (kan het wel al PR'en doe meestal setjes van 80kg) en deadliften doe ik gewoon niet super zwaar maar wel gewoon zwaar.

gister pumping iron gekeken en me motivatie steeg weer ff met 100% haha

goeie progressie dude

goed bezig dan :eek:

Goeie progressie man sick

Niet meer loggen dan of wat?

uhu haha,
ben wel nog aan het trainen 4x per week en na mijn laatste festival dit jaar ga ik beginnen aan mijn nieuw voeding schema wat weer een stuk verbeterd is vooral als ik op school ben. Verder ben ik niet echt bij gekomen omdat ik gewoon even aan het onderhouden ben en als school begint ga ik weer bulken :)

Ik hoop dan toch wel richting de 80kg te schieten, zit er toch al kort tegen aan.
Schommel tussen de 74-75kg en maandag begint mijn trainings weekje weer heb nu even weekend dus lekker rusten.

chest triceps tonight !

Dus je gaat weer loggen?

Goed bezig man je gaat harder als mij.

Ook keihard aan het eten? Op hoeveel kcals zit je?

valt me wel op dat je hoge gewichten hebt vergeleken met je gewicht ;) sta je laag vp%?

Dus je gaat weer loggen?

Goed bezig man je gaat harder als mij.

Ook keihard aan het eten? Op hoeveel kcals zit je?
momenteel heb ik niet een vast voeding schema, ik eet wel gewoon goed maar junk nu af en toe wel eens wat maar probeer het te beperken. Denk dat ik vanaf 20 Augustus weer strak op een schema ga eten want dan heb ik mijn laatste festival gehad namelijk en dan wil ik nog 1x helemaal gek gaan voor school begint of ik begin volgende week al en dan dat weekend ff pauze omdat ik dan op festival ben

hard ga ik ook weer niet, me BW gaat niet echt vooruit maar komt omdat ik eigelijk toch wel weinig eet atm door de vakantie maar dat fix ik wel met school als die begint

valt me wel op dat je hoge gewichten hebt vergeleken met je gewicht ;) sta je laag vp%?
mensen schatten mij op 7-8% maar ik heb nog nooit gemeten.

workout;
chest
DB BENCH PRESS
10 x 17,5kg
8 x 22,5kg
8 x 27,5kg
8 x 32,5kg
4 x 37,5kg

INCLINE DB BENCH PRESS
8 x 22,5kg
8 x 27,5kg
6 x 27,5kg
8 x 22,5kg

DB FLY'S
10 x 12,5kg
8 x 17,5kg
8 x 17,5kg
8 x 17,5kg

DB PULL OVERS
8 x 27,5kg
10 x 27,5kg
10 x 27,5kg
10 x 27,5kg

triceps
DIPS slow reps
12 x BW
11 x BW
10 x BW

EZ BAR SKULL CRUSHERS
10 x 17,5kg
10 x 22,5kg
10 x 22,5kg
10 x 22,5kg

CGBP
12 x 40kg
8 x 50kg
6 x 50kg
6 x 50kg

lekker getrained, ben alleen aan het overstappen naar 6-8 reps en ben altijd gewent om 10-12 te maken dus soms heb ik de neiging om meer reps te pakken. Omdat ik binnen paar weken weer ga bulken ga ik 6-8 reps hanteren met zwaar gewicht.

was wel ff blij dat ik weer een zware training had gepakt.

update pic
213ezy1.jpg

Ziet er goed hard uit! Mooie bicep piek ook!

Wat is je doel eigenlijk?

Ziet er goed hard uit! Mooie bicep piek ook!

Wat is je doel eigenlijk?

naar 85kg te gainen met een VP van rond de 8-10%
afgetraind worden en beetje atletisch zoals zyzz maar zo ver zal ik het niet snel schoppen zonder te kuren

maar ik denk toch dat als ik de 85kg heb bereikt ik toch weer meer wil, is altijd zo he haha. ik zie wel wat mij brengt, voorlopig zie ik nog niet waarom ik zou moeten stoppen met gainen van gewicht dus lekker doorknallen :D

+ ik hoop dit jaar of einde van dit jaar 100kg te kunnen bankdrukken

En kerel, log je nu helemaal niet meer?

Terug
Naar boven