TeamSjonnie,
Stop is even met typen want ik lees allerlei onwaarheden om verwarring te zaaien.
Atheïsme is geen geloof, het is puur een aanduiding voor mensen die niet in een opperwezen geloven.
Dan kom je met een zinnetje dat wij moeten bewijzen dat jou god niet bestaat? Als ik een doos heb, en ik zeg dat er een draak inzit die onzichtbaar is, Je kan hem niet zien niet voelen niet ruiken of op enkele manier toetsen, Je kan er enkel in geloven,
Bewijs jij maar dat hij er niet is,
Dan is hij dus volgens jou theorie waar. En moet ik het tegendeel gaan bewijzen?
Dit is absurd. Dat er meer mensen gelovig zijn dan ongelovig is spijtig, Maar deze quote verklaart dat,
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful.
-Lucius Annaeus Seneca"
Geen zin om verder over jou geloof in discussie te gaan hier, Dan kunnen we het weer lekker over (Chemtrails

) En de nieuwe wereldorde hebben,
Moest dit alleen even kwijt want heb altijd een beetje een hekel aan dit soort onwaarheden,
Een topic als dit trekt veel zwakke geesten aan en straks trek je er een mee in je fantasiewereld.