XXL Nutrition

Illuminati

Status
Niet open voor verdere reacties.
+1 God bestaat.
En heeft ons geschapen,Niets ontstaat uit zichzelf.
En vraag me niet hoe god is ontstaan of what de **** dan ook.

**** dat jullie zijn zooo fuuaarking dom

De aarde is onstaan door de big bang en de big bang is onstaan door stewie en brian griffin..

kijken jullie nooit tv ofso ?

TeamSjonnie,
Stop is even met typen want ik lees allerlei onwaarheden om verwarring te zaaien.
Atheïsme is geen geloof, het is puur een aanduiding voor mensen die niet in een opperwezen geloven.
Dan kom je met een zinnetje dat wij moeten bewijzen dat jou god niet bestaat? Als ik een doos heb, en ik zeg dat er een draak inzit die onzichtbaar is, Je kan hem niet zien niet voelen niet ruiken of op enkele manier toetsen, Je kan er enkel in geloven,
Bewijs jij maar dat hij er niet is,
Dan is hij dus volgens jou theorie waar. En moet ik het tegendeel gaan bewijzen?
Dit is absurd. Dat er meer mensen gelovig zijn dan ongelovig is spijtig, Maar deze quote verklaart dat,

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful.
-Lucius Annaeus Seneca"

Geen zin om verder over jou geloof in discussie te gaan hier, Dan kunnen we het weer lekker over (Chemtrails :roflol:) En de nieuwe wereldorde hebben,
Moest dit alleen even kwijt want heb altijd een beetje een hekel aan dit soort onwaarheden,
Een topic als dit trekt veel zwakke geesten aan en straks trek je er een mee in je fantasiewereld.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
TeamSjonnie,
Stop is even met typen want ik lees allerlei onwaarheden om verwarring te zaaien.
Atheïsme is geen geloof, het is puur een aanduiding voor mensen die niet in een opperwezen geloven.
Dan kom je met een zinnetje dat wij moeten bewijzen dat jou god niet bestaat? Als ik een doos heb, en ik zeg dat er een draak inzit die onzichtbaar is, Je kan hem niet zien niet voelen niet ruiken of op enkele manier toetsen, Je kan er enkel in geloven,
Dan is hij dus volgens jou theorie waar. En moet ik het tegendeel gaan bewijzen?
Dit is absurd. Dat er meer mensen gelovig zijn dan ongelovig is spijtig, Maar deze quote verklaart dat,

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful.
-Lucius Annaeus Seneca"

Geen zin om verder over jou geloof in discussie te gaan hier, Dan kunnen we het weer lekker over (Chemtrails :roflol:) En de nieuwe wereldorde hebben,
Moest dit alleen even kwijt want heb altijd een beetje een hekel aan dit soort onwaarheden,
Een topic als dit trekt veel zwakke geesten aan en straks trek je er een mee in je fantasiewereld.

Misschien ben jij de zwakke geest, en misschien ben jij toch diegene die niet oog in oog met de waarheid durft te komen...

Als je een hekel hebt aan de waarheid, slaap dan verder in je fantasiewereld kindje...

Misschien ben jij de zwakke geest, en misschien ben jij toch diegene die niet oog in oog met de waarheid durft te komen...

Als je een hekel hebt aan de waarheid, slaap dan verder in je fantasiewereld kindje...

Wat ben jij voor een zielig mannetje.... blijf jij maar lekker in je droomwereld leven. Wetenschap is waarschijnlijk te eng voor je :) Blijf maar lekker in een oud sprookjesverhaal geloven

1299315199373.jpg

Iemand cliffs van het topic?

TeamSjonnie,

-Lucius Annaeus Seneca"

Ik krijg nooit inhoudelijke discussies.

Alleen dat gelovigen r**ards zijn. Kom eens met argumenten ipv rare citaten. Ik kan ook een boel mensen citeren maar wat bewijs je daar mee, niks.

De Bijbel is trouwens best verkochte boek op de wereld.

Alleen dat gelovigen r**ards zijn. Kom eens met argumenten ipv rare citaten. Ik kan ook een boel mensen citeren maar wat bewijs je daar mee, niks.

angelus zegt het

En dat is 10000 jaren geleden openbaar gemaakt in de Kuran.
En nee kuran is niet net als de bijbel 10000x verandert.
Dat is ook de reden dat na de bijbel de islam kwam we geloven in elke profeten die zijn gekomen tot deze tijd. Dus geen probleem christen broeders.

Broeder, ga geen onwaarheden verkondigen, de koran is niet 10.000 jaar geleden openbaar gemaakt.. laten we het houden op een grove 1400 jaar geleden.

lol, kijk dat plaatje in die spoiler van pokerladron eens door

lol, kijk dat plaatje in die spoiler van pokerladron eens door

Waarom zou ik, ik lees in het groot christfags onderaan, dan houdt het voor mij meteen op. Er zijn ook zat van zulke plaatjes over atheisten, en dat zij het mis hebben, maar ik ga niet onbeleefd doen.

Jongens niet haten! Laat iedereen in zijn waarden zonder te beledigen?

Hoe moet ik discussiëren over een mythische onzichtbaar ontastbaar onbereikbaar opperwezen. De beste argumenten die in me opkomen is dat het absurd is, En de bijbel een eeuwen oud politiek middel is om de burger in haar greep te houden, Een mooi stukje hersenspoeling. Dit voelt voor jou als gelovige weer als aanval, Daarom komen we er nooit uit.
Dat de bijbel het meest is verkocht is, is weer zo een waardeloos argument. Ik adviseer je ook eens de kant van de ongelovigen te gaan bestuderen, Daarna nog een keer de bijbel te lezen en dan je eigen conclusies te trekken. Als je dan nog steeds gelooft hoor ik graag van je zonder hocus spokus waarom je nog steeds gelooft.

Laatst bewerkt:
Hoe moet ik discussiëren over een mythische onzichtbaar ontastbaar onbereikbaar opperwezen. De beste argumenten die in me opkomen is dat het absurd is, En de bijbel een eeuwen oud politiek middel is om de burger in haar greep te houden, Een mooi stukje hersenspoeling. Dit voelt voor jou als gelovige weer als aanval, Daarom komen we er nooit uit.
Dat de bijbel het meest is verkocht is, is weer zo een waardeloos argument. Ik adviseer je ook eens de kant van de ongeloviogen te gaan bestuderen, Daarna nog een keer de bijbel te lezen en dan je eigen conclusies te trekken. Als je dan nog steeds gelooft hoor ik graag van je zonder hocus spokus waarom je nog steeds gelooft.

teamsjonnie is een van de meest legendarische trolls die dbb ooit gekend heeft, en jij gaat er serieus op in:roflol:

Kan het gewoon niet laten.

Wat ben jij voor een zielig mannetje.... blijf jij maar lekker in je droomwereld leven. Wetenschap is waarschijnlijk te eng voor je :) Blijf maar lekker in een oud sprookjesverhaal geloven

Wetenschap? Blijf jij nog maar in je droomwereldje dude.
Ga maar effe gewichte hijsen daar werkt je hersens alleen voor denk ik.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 23:02 ----------

Zonde van de tijd. Niet dat ik er overigens geen tijd in heb gestoken maar heb weinig tot niks steekhoudends gevonden in de argumenten van complot theoristen.

Kan er een slotje op eric? Tis weer een nietus wellus topic geworden waar iedereen elkaar basht om religie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven