AndroidHealthClinic

Illuminati

Status
Niet open voor verdere reacties.
lol @ alle kneusjes die overal een complot in zien :roflol:

Dacht ik een paar jaar geleden ook , tot je je naïviteit en ego aan de kant zet en luistert naar beide verhalen. En met mensen namen noemen toon je alleen maar hoe 'sterk' je argumenten en intelligentie zijn/is.

Ja en daarna ga ik ook nog eens uitleggen waarom religie bullshit is en angelus de trollaccount van Big-T is.

Mijn Oom zit bij de Illuminati, dus ik kan het weten.

Ik kan gewoon vrijuit praten, omdat niemand me toch gelooft, is weer een voordeel.

Maar jeetje, wat hebben ze veel macht zeg, mijn oom neemt wel eens souvenirs mee, laatst nam hij een haarlokje mee van Bin Laden. Ik raakte het aan, hij zei:"Dat is zijn schaamhaar." Ik dus mijn handen meteen wassen lol.

Mijn Oom zit bij de Illuminati, dus ik kan het weten.

Ik kan gewoon vrijuit praten, omdat niemand me toch gelooft, is weer een voordeel.

Maar jeetje, wat hebben ze veel macht zeg, mijn oom neemt wel eens souvenirs mee, laatst nam hij een haarlokje mee van Bin Laden. Ik raakte het aan, hij zei:"Dat is zijn schaamhaar." Ik dus mijn handen meteen wassen lol.
:roflol:

Vrijmetselaar guildes bestaan trouwens gewoon.

Ik dacht dat dit gewoon een lulztopic was maar realiseer me nu pas dat sommige mensen echt srs zijn?
???:o:eek::rolleyes::roflol:

Ik geloof wel degelijk dat er een paar elitaire mensen aan de touwtjes trekken in de wereld, die bepalen wat er gebeurd.
Deze mensen produceren geld d.m.v zoveel dingen denk bijvoorbeeld aan speculatie, daar wordt kapitalen mee verdiend want als de ene zegt het raakt op :O dan is het ineens stuk meer waard en wie profiteert daarvan? dezelfde gozer die zo hard roept dat het op raakt...

Ik geloof wel degelijk dat er een paar elitaire mensen aan de touwtjes trekken in de wereld, die bepalen wat er gebeurd.
Deze mensen produceren geld d.m.v zoveel dingen denk bijvoorbeeld aan speculatie, daar wordt kapitalen mee verdiend want als de ene zegt het raakt op :O dan is het ineens stuk meer waard en wie profiteert daarvan? dezelfde gozer die zo hard roept dat het op raakt...

Helemaal mee eens, kijk daar hebben we wat aan, eindelijk intelligente input.

Was laatst bij de Mediamarkt, kzocht naar een nieuwe harde schijf voor in mijn PC. Mijn blik doorliep de harddisk rek, zoekend naar de beste optie, ineens ging mijn oog over een man... Een of ander klotesukkel stond voor de producten! Bleek het een van de vele mediamarktverkopers te zijn, de arrogantie.
Ik zei:"Hey sukkel, je verpest mijn uitzicht."
Hij zei:"Houd je bek man, koop nu anders wordt het duurder, en denk maar niet dat ik mijn woord niet houd."
Ik zei:"Sure, zoveel macht heb je nou ook weer niet om de harddiskprijzen wereldwijd omhoog te krijgen zodat ook de Mediamarkt (de goedkoopste van de wereld, ik ben toch niet gek) hier in mee moet gaan???"
Hij gaf me alleen maar een vieze glimlach en liep weg, ik keek hem na, lekker kontje dacht ik.

Had mijn salaris nog niet binnen dus dacht ik, ik stel de koop nog een maand uit.

En ja hoor, wtf gebeurd er, aardbeving in Thailand, harddisk prijzen gingen omhoog, TUURLIJK, doe maar, net toen ik weer geld had voor een harde schijf.

Hij was dus blijkbaar een van die vieze elites die de prijzen omhoog drijft, vieze profiteur.

Helemaal mee eens, kijk daar hebben we wat aan, eindelijk intelligente input.

Was laatst bij de Mediamarkt, kzocht naar een nieuwe harde schijf voor in mijn PC. Mijn blik doorliep de harddisk rek, zoekend naar de beste optie, ineens ging mijn oog over een man... Een of ander klotesukkel stond voor de producten! Bleek het een van de vele mediamarktverkopers te zijn, de arrogantie.
Ik zei:"Hey sukkel, je verpest mijn uitzicht."
Hij zei:"Houd je bek man, koop nu anders wordt het duurder, en denk maar niet dat ik mijn woord niet houd."
Ik zei:"Sure, zoveel macht heb je nou ook weer niet om de harddiskprijzen wereldwijd omhoog te krijgen zodat ook de Mediamarkt (de goedkoopste van de wereld, ik ben toch niet gek) hier in mee moet gaan???"
Hij gaf me alleen maar een vieze glimlach en liep weg, ik keek hem na, lekker kontje dacht ik.

Had mijn salaris nog niet binnen dus dacht ik, ik stel de koop nog een maand uit.

En ja hoor, wtf gebeurd er, aardbeving in Thailand, harddisk prijzen gingen omhoog, TUURLIJK, doe maar, net toen ik weer geld had voor een harde schijf.

Hij was dus blijkbaar een van die vieze elites die de prijzen omhoog drijft, vieze profiteur.
Mwah matig bro, die van osama's schaamhaar was beter

Leuke café praat die illuminati en zeitgeist toestanden :)

mijn oom zit bij de illuminati, dus ik kan het weten.

Maar jeetje, wat hebben ze veel macht zeg, mijn oom neemt wel eens souvenirs mee, laatst nam hij een haarlokje mee van bin laden. Ik raakte het aan, hij zei:"dat is zijn schaamhaar." ik dus mijn handen meteen wassen lol.

8,5/10

helemaal mee eens, kijk daar hebben we wat aan, eindelijk intelligente input.

Was laatst bij de mediamarkt, kzocht naar een nieuwe harde schijf voor in mijn pc. Mijn blik doorliep de harddisk rek, zoekend naar de beste optie, ineens ging mijn oog over een man... Een of ander klotesukkel stond voor de producten! Bleek het een van de vele mediamarktverkopers te zijn, de arrogantie.
Ik zei:"hey sukkel, je verpest mijn uitzicht."
hij zei:"houd je bek man, koop nu anders wordt het duurder, en denk maar niet dat ik mijn woord niet houd."
ik zei:"sure, zoveel macht heb je nou ook weer niet om de harddiskprijzen wereldwijd omhoog te krijgen zodat ook de mediamarkt (de goedkoopste van de wereld, ik ben toch niet gek) hier in mee moet gaan???"
hij gaf me alleen maar een vieze glimlach en liep weg, ik keek hem na, lekker kontje dacht ik.

En ja hoor, wtf gebeurd er, aardbeving in thailand, harddisk prijzen gingen omhoog, tuurlijk, doe maar, net toen ik weer geld had voor een harde schijf.

6,7/10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven