XXL Nutrition

Imago moslims schuld van... moslims!

• Topic Starter Topic Starter
Ik noem je zwak omdat je inhoudelijk niks waard bent in een debat.
Je foutje was meer dan een foutje he. Het was een bewuste aanval om iemand in diskrediet te brengen. En je bent ontmaskerd.

Gast... zal ik eens over jouw spelfouten gaan beginnen?

Gast... zal ik eens over jouw spelfouten gaan beginnen?

Er is een ondescheid tussen typfouten en schrijffouten door een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal.
Ik maak vaak typfouten omdat ik snel moet reageren op de vele domme opmerkingen. Ik schrijf dan bijvoorbeeld :" ik shcrijf",... wat op een typfout wijst. Als je zaken als "jij probeerdt " schrijft dan wijst dat op een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal.
Dat kan me geen reet schelen. Voor mijn part schrijft iedereen zijn zinnen vol fouten en ik zal de laatste zijn om daarover te klagen. Maar als het komt van mensen die constant lopen te zeiken dat de allochtonen onze taal niet kennen, dan stoort me dat wel degelijk.

Je foutje was meer dan een foutje he. Het was een bewuste aanval om iemand in diskrediet te brengen. En je bent ontmaskerd.

Ontmaskerd:roflol: :roflol:

Je bent nog gekker als ik al dacht.

Jammer dat je nu niet ncrv kan zien.
Gaat over integratie. Al die moderne marokanen schijten zelf op andere marokanen omdat ze er te weinig aan doen. Rondom 10. Is nu bezig.

Er is een ondescheid tussen typfouten en schrijffouten door een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal.
Ik maak vaak typfouten omdat ik snel moet reageren op de vele domme opmerkingen. Ik schrijf dan bijvoorbeeld :" ik shcrijf",... wat op een typfout wijst. Als je zaken als "jij probeerdt " schrijft dan wijst dat op een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal.Dat kan me geen reet schelen. Voor mijn part schrijft iedereen zijn zinnen vol fouten en ik zal de laatste zijn om daarover te klagen. Maar als het komt van mensen die constant lopen te zeiken dat de allochtonen onze taal niet kennen, dan stoort me dat wel degelijk.

En dit hjeb je ook niet eerder gezegd.
Je valt in herhaling :roflol: :roflol:

En waar sprak ik over spelfouten?

Volgens mij in die regel die je na 1 minuut weer weghaalde.
waarin je RichardV verbeterde ,.........

onder deze post stond ie origineel weet je nog :D :D

En dit hjeb je ook niet eerder gezegd.
Je valt in herhaling :roflol: :roflol:

Bij mensen zoals jij is herhaling noodzakelijk! Net zoals in de kleuterklas en op school? Of was je daar nooit? Dat zou veel verklaren.

Zoals me via pm door velen werd aangeraden zal ik in deze twee meest recente topics niet meer reageren tenzij anderen terug on topic gaan.

Bij mensen zoals jij is herhaling noodzakelijk! Net zoals in de kleuterklas en op school? Of was je daar nooit? Dat zou veel verklaren.

Zoals me via pm door velen werd aangeraden zal ik in deze twee meest recente topics niet meer reageren tenzij anderen terug on topic gaan.

Ries was helaas al snel te breed om het schoolgebouw binnen te komen, kan hij natuurlijk ook niets aan doen! :D

Mensen zoals mij? Wie zijn dat dan? Over wat voor soort mensen praat je dan?
Hehe heb 18 jaar opleiding genoten. Dus je gedachte is niet correct.
Wat interesseerd mij het nu wat anderen jou via PM zeggen.
Laat die personen dan zelf reageren.
Kerel probeer eens te leven man.
Jij bent echt niet gelukkig. Dat kan gewoon niet.

Volgens mij in die regel die je na 1 minuut weer weghaalde.
waarin je RichardV verbeterde ,.........

onder deze post stond ie origineel weet je nog :D :D

was hier toen je poste drukte op "verversen" en pleite was die regel !!
Hmmm had die regel zeker niet mogen zien ,...krijg geeneens reactie :( :(

:roflol: :roflol:

Ik maak vaak typfouten omdat ik snel moet reageren op de vele domme opmerkingen. Ik schrijf dan bijvoorbeeld :" ik shcrijf",... wat op een typfout wijst. Als je zaken als "jij probeerdt " schrijft dan wijst dat op een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal.
Dat kan me geen reet schelen. Voor mijn part schrijft iedereen zijn zinnen vol fouten en ik zal de laatste zijn om daarover te klagen. Maar als het komt van mensen die constant lopen te zeiken dat de allochtonen onze taal niet kennen, dan stoort me dat wel degelijk.

Helumal mee eenz
Ut gaad erum dat wu ut begripen en nie of ut wel goet is gesgreven !!!!:D

Terug
Naar boven