XXL Nutrition

In 2012 allochtonen in de meerderheid in Rotterdam!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiZoR

Advanced Bodybuilder
Waardering
19
In 2012 allochtonen in de meerderheid in Rotterdam

media_xl_906882.jpg

Met nog 52 procent van de bevolking geboren met een Nederlands paspoort, nadert de stad Rotterdam het moment dat allochtonen een meerderheid in de stad vormen. Dat blijkt uit cijfers van het Centrum voor Onderzoek en Statistiek (COS) van de gemeente Rotterdam.

2012
Na Nederlanders vormen Surinamers de grootste etnische groep. Daarna komen de Turken en Marokkanen. Antillianen en Marokkanen zijn de snelst groeiende groep. Wanneer de allochtone bevolking de autochtone achterhaalt, durft het COS durft niet te voorspellen. Als de trend doorzet, is het in 2012 zover.

Kinderen
Op 1 april telde Rotterdam 588.398 inwoners. Er wonen 44.000 minder Nederlanders dan tien jaar geleden. Voornamelijk in de leeftijdscategorie 0-14 jaar zet de "verkleuring" snel door: van de kinderen is 38 procent autochtoon.

Trend
"De groei van het aantal allochtonen wordt deels verklaard door immigratie", aldus onderzoeker Marco Hoppesteyn van de gemeente in het AD. "De laatste jaren vestigen zich relatief veel Roemenen, Polen en Chinezen hier. De economische crisis heeft vooralsnog geen invloed op die trend. Maar wat niet is, kan nog komen. Ook het geboortecijfer laat zich moeilijk voorspellen. De kleinkinderen van migranten worden bovendien gedefinieerd als autochtoon. Deze groep groeit de komende jaren." (ad/mvl)

Het gaat de verkeerde kant op! :(

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...ochtonen-in-de-meerderheid-in-Rotterdam.dhtml

multiculturele stad, dat roepen we toch dat we dat als land zijn dus whats the problem?

multiculturele stad, dat roepen we toch dat we dat als land zijn dus whats the problem?

Er is een verschil tussen multiculti en de Marokkaanse, Turkse en Surinaamse cultuur bij elkaar. Dat zijn drie culturen die volgens mij nou net niet duidelijk een stad laten floreren in Nederland...

I:(k ben een uitstervend ras

Kijk, dat onze Marokkaanse Medelanders niet geliefd zijn op dit forum, oke. Daar kan ik deels ook nog wel inkomen. Ook een groep van de Antillianen is niet altijd even lief. Maar met Surinamers en Cabo's zijn toch geen problemen?

ik vraag mij ook af waar het probleem is. er gebeuren nu eenmaal grote verschuivingen van de delen van de wereld die wij gedurende 200 jaar uitgebuit hebben naar het rijke Westen. binnen 50 jaar leven op alle werelddelen alle rassen door elkaar. ik weet al dat ik binnen 10 jaar als ik op pensioen ga, aan de Senegalese kust ga wonen. ik heb er al een stuk grond gekocht. wie wil er nu zijn oude dag slijten in een land waar het altijd grijs is en waar de zon nooit schijnt.

Er is een verschil tussen multiculti en de Marokkaanse, Turkse en Surinaamse cultuur bij elkaar. Dat zijn drie culturen die volgens mij nou net niet duidelijk een stad laten floreren in Nederland...

Wat is er mis met de Surinaamse cultuur?
(woon niet in nederland)

Dan kom ik er ook wonen :p

Kan ik gewoon m'n eigen taaltje praten over straat :D

omg dat is niet best nee

Over enkele jaren ben ik er ook weg.

Wat wil je dan, chinezen, russen en ieren?

zolang iedereen zich aan de wet houd,niet profiteert van sociale zekerheid,belastingen betaald,aanpast en hun religie niet opdringt etc etc heb ik er geen probleem mee!iedereen welkom ik zie niet zo naar kleur van een andere eerder het gedrag,en gooi niet een specifiek ras op dezelfde hoop,elke mens is anders je hebt er slechte en goede tussen ;)

liever 100 allochtonen dan 1rasistische arnoldfan of crawler,het zijn nederlanders waar ik liever niet met word geasocieerd!

Nu zijn het nog Surinamers en dergelijken. Maar over 15 jaar is het de Donau aan de zee! Vol met Hongaren en Roemenen. Brrr wat eng

Volgens mij is dit artikel al gepost een paar dagen geleden en toen zei ik het volgende:
'enige humane wat de autochtonen kunnen doen is flink doorfokken, allemaal aan de 7 kinderen gaan en dan komt het goed. anders gewoon je bek houden'

Dat was allemaal al lang voorspelt en verwacht. Uiteindelijk zal heel het land niet meer van de autochtone Nederlanders zijn. Is ook logisch. Autochtone Nederlander baart gemiddeld 2 kinderen, allochtone Nederlander misschien wel 5. Over lange termijn krijg je dan logischerwijze een overheersing van de allochtonen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven