- Waardering
- 2.314
- Lengte
- 1m85
http://tinyurl.com/okkjrj8 lol, hij is nog op een aantal andere plekken bezig 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb een tijd gekickbokst en ram alle kinderen uit de buurt tegen de vlakte!
/badassmodus engaged
Bekijk dat zelf nog maar eens goed, door je kleren heen kijken kan ik niet maar die broek van je laat meer dan genoeg doorschemeren dat het duidelijk zichtbaar is dat je geen toque draag!
Ik zou je goed in de problemen kunnen brengen wanneer wij elkaar treffen in een straatgevecht, ik ben razend snel!
ja, dom is die gast zeker!

Hahaha iki moet nog zien of je ook tegen MIJ op kan hahaha
Nee, mijn tegenstanders zijn tussen de 30 en 50 kilo (8-14 jaar oud) jouw 85 is net een maatje te groot voor mijn 110
Ik met mijn 182cm vouw je gewoon dubbel PUNT! 1 Leverstoot heb ik er voor nodig!
Want in elke ring van een sportschool moet en gaat alles volgens spelregels etc...
en tref je altijd een gelijkwaardige tegenstander van vergelijkbare grootte etc...etc...
Op straat heeft er nog nooit iemand van spelregels gehoord en is het maat net wie je tegenkomt.
Nou hoef ik me nergens zorgen om te maken want ik ben 2m19 lang en kan ik dus iedereen aan.!!
Ja tuurlijk en 113kg.............dikke vetz*k.!!!
Zal je niet lukken want al mijn
kwetsbare / gevoelige plekken zijn volledig beschermd zoals je ziet..........(nó 3)>>
Jammer voor je, probeer opnieuw.!!!![]()
Haha ben je werkelijk echt zó dom?
Je hebt dus NIET al je kwetsbare en gevoelige plekken volledig beschermd!
Ik met me 1m65 kan je pakken op de aller gevoeligste plek van een man want daar kan ik heel makkelijk bij en ik ben razend snel haha!
Dat zou denk ik iedereen doen omdat jij duidelijk zichtbaar GEEN toque draagt, dat wordt gewoon pijn in je ballen hahaha
Volgens mij toch niet hoor......."in geval van straatvechten zei je toch?
Waarom draag je dan geen toque?
Haha ben je werkelijk echt zó dom?
Je hebt dus NIET al je kwetsbare en gevoelige plekken volledig beschermd!
Ik met me 1m65 kan je pakken op de aller gevoeligste plek van een man want daar kan ik heel makkelijk bij en ik ben razend snel haha!
Dat zou denk ik iedereen doen omdat jij duidelijk zichtbaar GEEN toque draagt, dat wordt gewoon pijn in je ballen hahaha
)He, ben je hommel ofzo? gelijk naar zn ballen graaien :S:S
Is maar net wat jij de aller gevoeligste plek van een man noemt en nogmaals: hoe kan jij dan zien of ik wel of geen toque draag.??
(en wat hebben mijn ballen met vechten te maken.)
Nee niks naar ze ballen graaien maar gewoon één snoeiharde rotklap erop is genoeg om hem kansloos tegen de vlakte te laten jodelen hahaha
Één van de aller gevoeligste plekken van een man zijn wel de zaadballen.
Straatvechten is niks anders dan je vijand zo snel mogelijk uit te schakelen en hoe maakt geen donder uit, niks geen regels etc.............!
Gewoon één snoeiharde rotklap op je ballen en je gaat kansloos te de vlakte liggen jodelen meneer.
Dát hebben in jou geval je ballen met straatvechten te maken want je hebt geen schijn van kans om een klap op je ballen uit de weg te gaan
en je hebt ook totaal geen bescherming of iets dergelijks om je ballen nog enige bescherming te bieden!
![]()
Met jou gevechtshouding tegenover mij maak je van je "klokkenspel" wel een ideale schietschijf voor me hahahaha
Jij hebt volgens mij nog nooit een klap op je ballen gehad want anders zou je die mogelijk nooit zo erg makkelijk en voor de hand liggend maken DOMME SUKKEL!!
Nee niks naar ze ballen graaien maar gewoon één snoeiharde rotklap erop is genoeg om hem kansloos tegen de vlakte te laten jodelen hahaha
Één van de aller gevoeligste plekken van een man zijn wel de zaadballen.
Straatvechten is niks anders dan je vijand zo snel mogelijk uit te schakelen en hoe maakt geen donder uit, niks geen regels etc.............!
Gewoon één snoeiharde rotklap op je ballen en je gaat kansloos te de vlakte liggen jodelen meneer.
Dát hebben in jou geval je ballen met straatvechten te maken want je hebt geen schijn van kans om een klap op je ballen uit de weg te gaan
en je hebt ook totaal geen bescherming of iets dergelijks om je ballen nog enige bescherming te bieden!
niks
Met jou gevechtshouding tegenover mij maak je van je "klokkenspel" wel een ideale schietschijf voor me hahahaha
Jij hebt volgens mij nog nooit een klap op je ballen gehad want anders zou je die mogelijk nooit zo erg makkelijk en voor de hand liggend maken DOMME SUKKEL!!
En jawel hoor. Je schermt je linkerkant af terwijl ik juist je rechterkant een opening zie. Ik punch met links! Oja kan ook met een achterwaartse trap op die plekJa tuurlijk en 113kg.............dikke vetz*k.!!!
Zal je niet lukken want al mijn
kwetsbare / gevoelige plekken zijn volledig beschermd zoals je ziet..........(nó 3)>>
Jammer voor je, probeer opnieuw.!!!![]()

En jawel hoor. Je schermt je linkerkant af terwijl ik juist je rechterkant een opening zie. Ik punch met links! Oja kan ook met een achterwaartse trap op die plek![]()
??