Testosteronbom
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 749
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
¿¿ en "wát" vind je er "best"grappig" aan ??
??
¿¿ en "wát" is er dan het "erge" aan ??
??Je hebt wel degelijk iets aan als je een vechtsport beoefend. Hoe vaak zie je wel niet twee personen vechten die eerst allebei 10 keer mis stompen om vervolgens een keer eentje te raken. Incasseringsvermogen bij niet vechters is vaak minder dan bij getrainde vechters. En zo zijn er nog tig voorbeelden waarom ze een voordeel hebben. En ja natuurlijk als je iemand onverwachts een pofferd op zijn bek geeft gaat hij waarschijnlijk wel nokkie ja.
??
??Daar zit wel iets in wat je zegt...............................(we praten wel over "straat"vechten")
Maar wanneer ik met me lengte van 2m19 een klein ukkie van 1m65 is die toch bij voorbaat al kansloos tegen mij.??
Dat verschil is toch veel te veel.??
![]()
Zo'n klein ukkie mag dan wel razend en razend snel zijn maar wat heeft die eraan als die mij nergens goed kan raken.????
Ja want hoe / wat / waar kan zo'n klein ukkie mij dan nog goed en/of doeltreffen raken.????
maak anders nog een derde account aan als je met jezelf in discussie gaat
![]()
fuark wat is dit gay bra
??Ik heb in mijn portiersjaren wel meer bro's van +2m KO gemept. En ik ben 1m 76....Het lijkt wel hoe groter ze zijn hoe sneller het licht uit gaat
??Heel simpel bro. Een keiharde uppercut wanneer je het niet verwacht. Bamn lights out
Iemand die dronken is gaat snel KO naar mijn ervaring. Hoe groot ze ook zijn
jij bent wel de grootste van NL denk ik ofnie dan1) ik heb nooit gedronken en drink niet en zal ook niet gaan gebeuren. (alcoholisch dan)
2) een uppercut is gewoon *BAM* onder de kin of bek o.i.d...........(kan je daar wel bij in mijn geval?)
Jammer voor je, probeer opnieuw.!!
Heel simpel bro. Een keiharde uppercut wanneer je het niet verwacht. Bamn lights out
Iemand die dronken is gaat snel KO naar mijn ervaring. Hoe groot ze ook zijn
?? (niet dus)