XXL Nutrition

In geval van straatvechten heb niks aan een vechtsport.!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dit weer een gefrustreerd homoseksueel minder-capabel persoon die niet aan zn trekken komt? Vaak zijn zulke personen kenmerkend aan hun agressieve gedrag en het compleet wegvallen van normaal Nederlands(e) taal(gebruik) en interpunctie.
Aftrekkende op de feed die ze krijgen op hun, door henzelf als grappig geïnterpreteerde, opmerkingen.

Je hebt wel degelijk iets aan als je een vechtsport beoefend. Hoe vaak zie je wel niet twee personen vechten die eerst allebei 10 keer mis stompen om vervolgens een keer eentje te raken. Incasseringsvermogen bij niet vechters is vaak minder dan bij getrainde vechters. En zo zijn er nog tig voorbeelden waarom ze een voordeel hebben. En ja natuurlijk als je iemand onverwachts een pofferd op zijn bek geeft gaat hij waarschijnlijk wel nokkie ja.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt wel degelijk iets aan als je een vechtsport beoefend. Hoe vaak zie je wel niet twee personen vechten die eerst allebei 10 keer mis stompen om vervolgens een keer eentje te raken. Incasseringsvermogen bij niet vechters is vaak minder dan bij getrainde vechters. En zo zijn er nog tig voorbeelden waarom ze een voordeel hebben. En ja natuurlijk als je iemand onverwachts een pofferd op zijn bek geeft gaat hij waarschijnlijk wel nokkie ja.

Daar zit wel iets in wat je zegt...............................(we praten wel over "straat"vechten")
Maar wanneer ik met me lengte van 2m19 een klein ukkie van 1m65 is die toch bij voorbaat al kansloos tegen mij.??
Dat verschil is toch veel te veel.??

Foto-UNX7FLPJ-D.jpg

Zo'n klein ukkie mag dan wel razend en razend snel zijn maar wat heeft die eraan als die mij nergens goed kan raken.?? ??? ??
Ja want hoe / wat / waar kan zo'n klein ukkie mij dan nog goed en/of doeltreffen raken.?? ??? ??

Mighty mo vs hong man choi

Geen idee wie dat zijn maar ik houd het er wel op dat iemand van méér dan ½ meter kleiner dan mij geen kans maakt.!!!

Daar zit wel iets in wat je zegt...............................(we praten wel over "straat"vechten")
Maar wanneer ik met me lengte van 2m19 een klein ukkie van 1m65 is die toch bij voorbaat al kansloos tegen mij.??
Dat verschil is toch veel te veel.??

Foto-UNX7FLPJ-D.jpg

Zo'n klein ukkie mag dan wel razend en razend snel zijn maar wat heeft die eraan als die mij nergens goed kan raken.?? ??? ??
Ja want hoe / wat / waar kan zo'n klein ukkie mij dan nog goed en/of doeltreffen raken.?? ??? ??

maak anders nog een derde account aan als je met jezelf in discussie gaat

Foto-NSUXGBKE-D.jpg

fuark wat is dit gay bra

maak anders nog een derde account aan als je met jezelf in discussie gaat

Foto-NSUXGBKE-D.jpg

fuark wat is dit gay bra

Dit ene account vSlo
J.C. van Sloten
vind ik wel genoeg dus waarom niet eerst een tweede.?? (wat ik ook niet ga doen)
En ik vraag me af waarom je dat plaatje (spoiler) hierbij plakte...............vind je het zo ontzettend mooi of-zo.?? ??? ??

Ik heb in mijn portiersjaren wel meer bro's van +2m KO gemept. En ik ben 1m 76....Het lijkt wel hoe groter ze zijn hoe sneller het licht uit gaat

Ik heb in mijn portiersjaren wel meer bro's van +2m KO gemept. En ik ben 1m 76....Het lijkt wel hoe groter ze zijn hoe sneller het licht uit gaat

Klinkt erg stoer allemaal alleen hoe denk je mij dan "K"O" te meppen wanneer ik dan royaal ½ meter groter dan jij recht voor je sta.?? ??? ??

Heel simpel bro. Een keiharde uppercut wanneer je het niet verwacht. Bamn lights out
Iemand die dronken is gaat snel KO naar mijn ervaring. Hoe groot ze ook zijn

17t7wu3lneaq6jpg.jpg

wat wil je tegen mij beginnen dan?

Heel simpel bro. Een keiharde uppercut wanneer je het niet verwacht. Bamn lights out

1) ik heb nooit gedronken en drink niet en zal ook niet gaan gebeuren. (alcoholisch dan)
2) een uppercut is gewoon *BAM* onder de kin of bek o.i.d...........(kan je daar wel bij in mijn geval?)

Jammer voor je, probeer opnieuw.!!

1) ik heb nooit gedronken en drink niet en zal ook niet gaan gebeuren. (alcoholisch dan)
2) een uppercut is gewoon *BAM* onder de kin of bek o.i.d...........(kan je daar wel bij in mijn geval?)

Jammer voor je, probeer opnieuw.!!
jij bent wel de grootste van NL denk ik ofnie dan

jij bent wel de grootste van NL denk ik ofnie dan

Jullie reacties zijn (bijna) vergelijkbaar als die van "Lodie" die dus eerder in dit topic liep te blaffen en denkt dat hij "kans" heeft tegen mij hahaha
Ik ben dus 2m19 en "Lodie" is slechts 1m65 en zie hier het effect hahaha

Foto-UNX7FLPJ-D.jpg

Ja hoe / wat / waar kan je mij dan nog goed en/of doeltreffend raken.?? ??? ?? (niet dus)

nee je hebt gelijk denk ik idd

topic kan wel dicht

in 4 pics van vSlo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven