XXL Nutrition

In geval van straatvechten heb niks aan een vechtsport.!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
En jawel hoor. Je schermt je linkerkant af terwijl ik juist je rechterkant een opening zie. Ik punch met links! Oja kan ook met een achterwaartse trap op die plek ;)

Zeker vergeten dat ik ook bewegen kan.?? ??? ??

Ik ben gewoon niet te verslaan, door niemand.!!!

Maar ik moet wel zeggen:
je bent in ieder geval niet zo'n laffe hond als Lodie, die dus denkt dat hij me zomaar op me ballen kan gaan rammen, kan hij doen maar dan sloop ik hem natuurlijk wel.!!!

Welkom, wat zijn je stats en doelen?
Heb je de stickies al doorgenomen?

Je zal niet de eerste grote man zijn die zwaar neer gaat door een kleinere vechter.

Lang geleden dat ik dit voorbij zag komen ...

Ga LeonM maar ze ballen kietelen..............
Ga Peanuthead95 maar ze ballen sabbelen...............

Je zal niet de eerste grote man zijn die zwaar neer gaat door een kleinere vechter.

Iemand die royaal een halve meter kleiner is dan mij (zoals Lodie) is bij voorbaat al helemaal kansloos tegen mij
want hoe / wat / waar kan die mij dan nog goed en/of doeltreffend raken.?? ??? ?? (niet dus....)

Kietel jij wel eens je eigen ballen?

Iemand die royaal een halve meter kleiner is dan mij (zoals Lodie) is bij voorbaat al helemaal kansloos tegen mij
want hoe / wat / waar kan die mij dan nog goed en/of doeltreffend raken.?? ??? ?? (niet dus....)
Probeer Mike tyson ff dan is zn goede tijd ofzoiets , die is 3 koppen korter ofzo

Maar ik moet wel zeggen:
je bent in ieder geval niet zo'n laffe hond als Lodie, die dus denkt dat hij me zomaar op me ballen kan gaan rammen,

Yep en bedankt hé.........
Weet je eigenlijk wel wat straatvechten precies is en wat dat inhoud?
Kan je zó vergelijken met "KRAV"MAGA"
Je vijand zo snel mogelijk uitschakelen en hoe dat maakt geen ene reet uit!
Het heeft ook totaal niets maar dan ook niets met een sport te maken!
Je vijand "out"of"order" verder niks!
En door je een snoeiharde rotklap vol op je ballen te geven gaat dat aardig lukken dacht ik zomaar................

Je ballen zijn in jou geval heel makkelijk en heel snel en heel goed en zeer doeltreffend te raken!
Daarom zou ik je gewoon een snoeiharde rotklap precies vol op je ballen geven!
En dan zullen we eens kijken wie er van ons "kansloos" is hahaha

kan hij doen maar dan sloop ik hem natuurlijk wel.!!!

Denk jij nou werkelijk dat je nog tot iets in staat kan zijn nadat een snoeiharde voltreffer in je ballen heb gehad?
Dan ben jij de enige man in de wereld die dát kan IDIOOT!!

Yep en bedankt hé.........
Weet je eigenlijk wel wat straatvechten precies is en wat dat inhoud?
Kan je zó vergelijken met "KRAV"MAGA"
Je vijand zo snel mogelijk uitschakelen en hoe dat maakt geen ene reet uit!
Het heeft ook totaal niets maar dan ook niets met een sport te maken!
Je vijand "out"of"order" verder niks!
En door je een snoeiharde rotklap vol op je ballen te geven gaat dat aardig lukken dacht ik zomaar................

ok dan, straatvechten is geen sport, ok...................

Je ballen zijn in jou geval heel makkelijk en heel snel en heel goed en zeer doeltreffend te raken!
Daarom zou ik je gewoon een snoeiharde rotklap precies vol op je ballen geven!
En dan zullen we eens kijken wie er van ons "kansloos" is hahaha

Mits je me ballen meteen exact weet te vinden en gelijk precies goed weet te raken dan.........

Denk jij nou werkelijk dat je nog tot iets in staat kan zijn nadat een snoeiharde voltreffer in je ballen heb gehad?
Dan ben jij de enige man in de wereld die dát kan IDIOOT!!

Ik ben niet van suiker ofzo dus een paar klappen kan ik best wel hebben en de eerste de beste die mij op me ballen gaat rammen knijp ik wel gelijk z'n strot dicht.!!!

ok dan, straatvechten is geen sport, ok...................

Blij voor je dat je dan eindelijk ziet dat daar verschil in is!

Mits je me ballen meteen exact weet te vinden en gelijk precies goed weet te raken dan.........

GEKKO! Je klokkenspel hangt er als een ideale schietschijf recht voor me neus! Kan niet missen!
Foto-NSUXGBKE0-D.jpg

Ik ben niet van suiker ofzo dus een paar klappen kan ik best wel hebben en de eerste de beste die mij op me ballen gaat rammen knijp ik wel gelijk z'n strot dicht.!!!

Na een snoeiharde rotklap op je ballen ga je gewoon goed als Knock-Out tegen de vlakte meneer!

Blij voor je dat je dan eindelijk ziet dat daar verschil in is!

ok een klein beetje gelijk heb je wel..............

GEKKO! Je klokkenspel hangt er als een ideale schietschijf recht voor me neus! Kan niet missen!
Foto-NSUXGBKE0-D.jpg

Je hebt mijn "edele"delen" wel erg goed bestudeerd.........................maar ok, die hangen bij elke man op dezelfde plaats..............

Na een snoeiharde rotklap op je ballen ga je gewoon goed als Knock-Out tegen de vlakte meneer!

Ik ben niet van suiker en dus kan ik best wel één of twee klappen hebben UKKIE en als jij me op me ballen ramt dan knijp ik dus wel gelijk je strot dicht.!!!

ok een klein beetje gelijk heb je wel..............

God wat ben jij traag van begrip..............................

Je hebt mijn "edele"delen" wel erg goed bestudeerd.........................maar ok, die hangen bij elke man op dezelfde plaats..............

Is toch zó opvallend duidelijk zichtbaar in die broek van je......broek........nee is het niet maar ik weet ook echt niet wat het wél is! (ik zal dat NOOIT aan doen)

Ik ben niet van suiker en dus kan ik best wel één of twee klappen hebben UKKIE en als jij me op me ballen ramt dan knijp ik dus wel gelijk je strot dicht.!!!

Je weet niet wat je zegt!
Ik geef het op, heb alle hoop verloren in je.........................................

Wat dacht je van OVERAL!!
Je bent echt best wel grappig. Ik denk dat jij gewoon een kansloze bent..

Ja tuurlijk en 113kg.............dikke vetz*k.!!!

Zal je niet lukken want al mijn
kwetsbare / gevoelige plekken zijn volledig beschermd zoals je ziet..........(nó 3)>>

Foto-LLOHPPE7-D.jpg
Jammer voor je, probeer opnieuw.!!!

Lever ligt gewoon open, je arm is veel te hoog .

Lever ligt gewoon open, je arm is veel te hoog .

Ik kan mijn armen cq ellenbogen gewoon bewegen en dan kom je er nooit bij SCHELE.!!!

Kijk nog een keer goed aub:

Foto-NUTB7MAI-D.jpg

En hoe / wat / waar kan zo'n klein ukkie als Lodie mij dan nog goed en/of doeltreffend raken.?? ??? ?? (niet dus)

Laatst bewerkt:
Ik kan mijn armen cq ellenbogen gewoon bewegen en dan kom je er nooit bij SCHELE.!!!

Kijk nog een keer goed aub:

Foto-NUTB7MAI-D.jpg

En hoe / wat / waar kan zo'n klein ukkie als Lodie mij dan nog goed en/of doeltreffend raken.?? ??? ?? (niet dus)

¿¿¿ vertel ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven