MuscleMeat

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Ik geloof niet in regels door anderen opgelegd in vrij denken. Ook is het een stom boek vind ik. Gaat helemaal de essentie voorbij van dit leven en daarbuiten.

Misschien begrijp jij niet dat jezelf binden aan een bepaalde denkwijze de mogelijkheid van het inzien van de waarheid beperkt?

Je maakt hier claims over de Islam en de Koran.

Kan je deze claims substantieren met bewijs svp? Ik kijk namelijk alleen naar het bewijs.

Laat zien waarom het is (zoals jij dat zegt).

Ik zie aan jouw berichten dat je de koran niet heb gelezen of heb bestudeerd.

In short: Je weet niet waar je over praat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.183
Leven zoals jou geleerd is om goed te leven is geen garantie om naar de hemel te gaan, want alleen god gaat daar over.

Dus hetgeen wat de koran vertelt over hoe je moet leven, maakt voor allah geen drol uit.

Jawel.

Niet gelijk claims maken.

Je begrijpt het niet. Lees en bestudeer de Islam en de koran is mijn advies voor jouw.

Jawel.

Niet gelijk claims maken.

Je begrijpt het niet. Lees en bestudeer de islam en de koran is mijn advies voor jouw.

Je spreekt nu je eigen filmpje tegen, dat is precies wat de islamgeleerde zegt. Wie ben jij om de islamgeleerde tegen te spreken?

Heb geen zin om het op te zoeken.

Hier een filmpje die er deels op ingaat.

http://www.youtube.com/watch?v=fE50azsAgis

(islam laat zien wat goed en slecht is.)

''Allah does not intend wrong for his slaves.''

tumblr_n4asdoYfpx1tzpkfuo1_400.gif

Je spreekt nu je eigen filmpje tegen, dat is precies wat de islamgeleerde zegt. Wie ben jij om de islamgeleerde tegen te spreken?

Je begrijpt het gewoon niet Steensteen. TheDeen is van een ander IQ-niveau, de sub-80

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Hij vertelt het alleen als je goed luistert ;) (lees aanneemt zonder zelf te denken)

maar wie definieert nou wat de definitie van definitie is?:trollface:

only allah (jwz) knows.

als je gelooft kan TheDeen bewijzen dat zijn bewijs voor bewijs in de koran bewijs is dat alleen allah(jwz) weet wat de definitie van definitie is, en dat TheDeen's versie van bewijs echt bewijs is.

TheDeem gaat jullie allemaal bekeren stelletje ongelovige ketters :mad:

TheDeen, zijn wij slaven van Allah zoals die dude zegt in dat filmpje van je?

Eat a d*ck ThePenis.

Terug
Naar boven