Fitness Seller

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
waarom is dat relevant.

of iets bewijs is of niet is niet afhangkelijk van de mening of het geloof van een persoon.

Ik kan bewijzen dat de koran de complete ware woord van god (swt). (een revelatie)

ofwel je moet eerst begrijpen weten dat er een god, maker bestaat (dit kan ik ook doen middels de koran).

Maar ik wil het een voor een doen. (op een goed en gecontroleerde manier)

sterf aub snel.

inshallah

Ik kan bewijzen dat de koran de complete ware woord van god (swt). (een revelatie)

ofwel je moet eerst begrijpen weten dat er een god, maker bestaat (dit kan ik ook doen middels de koran).

Maar ik wil het een voor een doen. (op een goed en gecontroleerde manier)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als jij daadwerkelijk kan bewijzen dat er een god is heb je wereldnieuws.

net als dat als mensen daadwerkelijk kunnen bewijzen dat er geen god is je wereldnieuws hebt.

Heb ik het goed als het filmpje dus zegt dat iedereen het volgens god goed heeft qua geloof, omdat iedereen volgens het vers het recht heeft te geloven / niet te geloven?

Waarom zou een meerderheid het dan perse "meer goed" hebben dan de rest?

Deze sloeg je even over

NIET WEGRENNEN

not srs, "wegrennen" is een debiele uitspraak

P%2526R.jpg

In short:

Alleen god weet wie naar hemel en hel gaat.

Heb geen zin om helemaal opnieuw hierop in te gaan (check maar een van mijn eerdere reacties hierover).

Kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat je dit filmpje eerder gepost hebt, heb je een quote naar die reactie?

En als alleen god weet wie er naar de hemel en hel gaat, hoe kan de mens dan de richtlijnen voorschrijven als zij het niet kunnen weten?

Kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat je dit filmpje eerder gepost hebt, heb je een quote naar die reactie?

En als alleen god weet wie er naar de hemel en hel gaat, hoe kan de mens dan de richtlijnen voorschrijven als zij het niet kunnen weten?

Profeet Muhammed(vzmh) heeft contact gehad met God(swt) en vervolgens de instructie om de hemel te bereiken opgeschreven.

Leven is een mmorpg en wie genoeg xp heeft verdient komt in de hemel, de regels staan beschreven in de Koran.

/True stary

profeet muhammed had teveel truffels gegeten.

Het leven.

Voordat ik antwoord geef wil ik eerst weten of jij in een god/maker/hogere kracht gelooft.

Ja ik geloof in een hogere kracht. En nee ik geloof niet in simpele onzin wat mensen neerschrijven om een verklaring te zoeken naar iets wat ze niet begrijpen.

Het leven is het slechtste bewijs voor het bewijs van de bewijzen in de Koran. Kan je het beter als brandhout gebruiken.

• #1.158
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3b/Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.jpg

als jij daadwerkelijk kan bewijzen dat er een god is heb je wereldnieuws.

net als dat als mensen daadwerkelijk kunnen bewijzen dat er geen god is je wereldnieuws hebt.

Gast je bent kennelijk erg blind.

Hoeveel mensen in deze wereld geloven in een God?

Wordt wakker.

Zoek het maar op in mijn Islam Q&A topic.

Ja ik geloof in een hogere kracht. En nee ik geloof niet in simpele onzin wat mensen neerschrijven om een verklaring te zoeken naar iets wat ze niet begrijpen.

Het leven is het slechtste bewijs voor het bewijs van de bewijzen in de Koran. Kan je het beter als brandhout gebruiken.

Oke dus je gelooft in een hogere kracht/god/maker.

Mag ik van jouw weten waarom je de koran afkeurt? (Heb je het gelezen/bestudeerd? Waar heb jij deze keuze op gebaseerd?)

(PS Mijn reactie: "Het leven" Is misschien wat te diep voor je je begrijpt het niet echt dus je kan het negeren.)

Gast je bent kennelijk erg blind.

Hoeveel mensen in deze wereld geloven in een God?

Wordt wakker.

hoeveel mensen dachten in 1000 dat de wereld rond was?
hoeveel mensen dachten in 1930 dat roken goed voor je was?
hoeveel mensen dachten in 100 dat de zon om de aarde draaide?
hoeveel mensen dachten in 1750 dat een god de mensen had gemaakt?
hoeveel mensen dachten in 1800 dat vrouwen minder dan mannen waren?
hoeveel mensen dachten in 1700 dat n*gers minder waren dan blanken?
hoeveel mensen denken in 2015 dat vrouwen van krachttraining huge en mannelijk worden?

moet ik door gaan of snap je het?

• #1.160
hoeveel mensen dachten in 1000 dat de wereld rond was?
hoeveel mensen dachten in 1930 dat roken goed voor je was?
hoeveel mensen dachten in 100 dat de zon om de aarde draaide?
hoeveel mensen dachten in 1750 dat een god de mensen had gemaakt?
hoeveel mensen dachten in 1800 dat vrouwen minder dan mannen waren?
hoeveel mensen dachten in 1700 dat n*gers minder waren dan blanken?
hoeveel mensen denken in 2015 dat vrouwen van krachttraining huge en mannelijk worden?

moet ik door gaan of snap je het?

Ik zeg ga door!!

Hoeveel mensen denken in 2015 dat god niet bestaat?

Het is mij opgevallen dat jullie op dit forum geen waarde hechten aan bewijs. Jullie geloven blind in ongefundeerde claims welke weer grotendeels o.b.v. meningen zijn gevormd.

Dit is onverstandig, onlogisch en irrationeel.

Kortom jullie claims zijn waardeloos.

Terug
Naar boven