TheDeen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 9
pathetic
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben er volgens de geleerde toch niet om jouw te beoordelen, alleen allah kan dat.
"But we have not been given license to judge salvation. That is again his domain."
Een mens KAN en MAG niet bepalen wat goed is voor een ander. Leefregels zoals de koran dat voorschrijft is GEEN garantie voor de hemel, dat haalt het voorbeeld dat jouw geleerde zelfs nog aan.
Leuk trouwens dat je niet kan vertellen waar mijn fout zit, mag je ook best toegeven maatjeIk ben er volgens de geleerde toch niet om jouw te beoordelen, alleen allah kan dat.
je weet niks niet gelijk claims maken.
Hemel staat niet gelijk aan goed idem met hel en slecht.
Wij mogen niet bepalen wie naar hemel of hel gaat. Wij mogen wel bepalen wat goed en slecht is.
http://www.youtube.com/watch?v=Ci6zsNOHqRA
http://www.youtube.com/watch?v=J8XofuRDR3w
Doe eerst wat kennis op voordat je claims maakt

slechte beard aesthetics, ik vertrouw deze kafir niet.![]()
En het maakt geen fl**ker uit wat men vindt wat goed of slecht is, only allah(swt) knows wie naar de hemel gaat![]()
Werkt altijd.En het maakt geen fl**ker uit wat men vindt wat goed of slecht is, only allah(swt) knows wie naar de hemel gaat![]()
Jawel lees de koran.
En je leest zelf wat voor mensen naar de hemel gaan en welke mensen naar hel gaan.
Op individuele basis kunnen wij geen garantie geven, omdat wij zelf niet in jouw hart kunnen kijken en kunnen beoordelen of jij een goed persoon bent of slecht. (alleen allah kan dat)
Als je willens en wetens slecht bezig bent heb je een probleem. (willens en wetends de koran afkeurt en het goede)
Alleen Allah weet of die afkeuring slechtis. Dat kan jij niet weten, alleen Allah weet alles. Allah knows best (swt).
Jawel lees de koran.
En je leest zelf wat voor mensen naar de hemel gaan en welke mensen naar hel gaan.
Op individuele basis kunnen wij geen garantie geven, omdat wij zelf niet in jouw hart kunnen kijken en kunnen beoordelen of jij een goed persoon bent of slecht. (alleen allah kan dat)
Als je willens en wetens slecht bezig bent heb je een probleem. (willens en wetends de koran afkeurt en het goede)

Alleen Allah weet of die afkeuring slecht is. Dat kan jij niet weten, alleen Allah weet alles. Allah knows best (swt).
Ook kan alleen Allah de Koran juist interpreteren. Wie anders zegt gaat naar de hel.
Hij denkt beter te weten dan Allah(swt), haha hellevuurtje wacht op hem.
Ik heb ogen en kan zien. Ik heb de koran en kan lezen. Ik heb hersens en kan denken.
Ik kan weten wat goed is en slecht!
Wat ik niet kan is in jouw hart kijken en 100% zeker weten.
Wat ik niet kan is zeggen of jij naar de hemel of hel gaat.

Ik heb ogen en kan zien. Ik heb de koran en kan lezen. Ik heb hersens en kan denken.
Ik kan weten wat goed is en slecht!
Wat ik niet kan is in jouw hart kijken en 100% zeker weten.
Wat ik niet kan is zeggen of jij naar de hemel of hel gaat.
Dat is wat iedereen denkt, alleen allah(swt) weet wie er uiteindelijk gelijk heeft![]()
Precies, dus als een persoon willens en wetens de koran afkeurt omdat hij dat een keuze vindt die hem dichter bij het goede dan bij het slechte brengt, dan is dat dus een goede keus, want hij "weet niet beter" en is onwetend. Die onwetendheid wordt niet bestraft, je weet namelijk niet beter en denkt dat je goed bezig bent. Dat is wat de geleerde zegt.
Alleen allah kan het weten, niet jij, niet de geleerde, ik ook niet![]()