Fitness Seller

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Allah weet hoe jij reageert op mijn berichten. Waarom gedraag je je willens en wetens zo? Jij weet ook dat dit een voorbeeld van slecht gedrag is.

Alles goed verder thuis Thedeen? :(

Ik meen wat ik zeg.

Je ziet dingen die er niet zijn.

Ik maak me zorgen om je psychologische gesteldheid.

Ik meen wat ik zeg.

Je ziet dingen die er niet zijn.

thedeen ik wil graag wat tegen je zeggen.

je ziet dingen die er niet zijn.

Dat is jouw mening. En die is niet gebaseerd op bewijs. We kunnen namelijk wel weten dat de Koran van god is. Allah (swt) weet ook of je willens en wetens geen moeite doet om de koran te bestuderen en te luisteren naar de waarheid. Mijn woorden zijn dat de mens alleen in hoofdlijnen wel weet wat goed en slecht is (moorden, stelen, etc.). Voor overige zaken waar twijfel is hebben we de Koran. Jij bent geen Tarzan. Jij hebt een pc en heb toegang tot informatie over de Koran en islam. En bent ook nog eens benaderd en geinformeerd door een moslim hierover. Allah (swt) weet hoe jij bent omgegaan met mijn berichten. Of je oprecht bent of niet. Alleen Allah (swt) knows.
Ja, en wij hebben toegang tot een bijna eindeloze santenkraam aan religies en spirituele interpretatieverschillen. Allah heeft het wel heel moeilijk gemaakt voor een mens om de juiste weg te kunnen bewandelen.

• #1.245
Ja, en wij hebben toegang tot een bijna eindeloze santenkraam aan religies en spirituele interpretatieverschillen. Allah heeft het wel heel moeilijk gemaakt voor een mens om de juiste weg te kunnen bewandelen.

Dat is jouw mening.

Jij bent degen die het complex maakt.

Het is simpel.

Lees en bestudeer de koran zelf. Luister naar de overgrote meerderheid van de geleerden. (mocht je na verloop van tijd voldoende kennis hebben opgedaan. Kan je de verzen zelf interperteren)

En bid tot allah (swt) dat hij je op de juiste weg helpt.

(waar zit je fout als je dit met een oprecht hart doet?)

Hebben we tenminste nog iets gemeen, we hebben allebei denkbeeldige vrienden :trollface:

oshittt

571a82b7c6f50840399a49965bb7594f.gif

Lees en bestudeer de koran zelf. Luister naar de overgrote meerderheid van de geleerden. (mocht je na verloop van tijd voldoende kennis hebben opgedaan. Kan je de verzen zelf interperteren)

Goed argument, de meerderheid heeft altijd gelijk

Er zijn meer mensen niet-moslim dan moslim, dus de niet-moslims hebben gelijk

• #1.248
Goed argument, de meerderheid heeft altijd gelijk

Er zijn meer mensen niet-moslim dan moslim, dus de niet-moslims hebben gelijk

De mening/opvattingen die de meerderheid van de wetenschappers hebben is toch beter om te volgen dan de mening van een enkele wetenschapper?

Idem bij onderzoeken over supplementen.

De mening/opvattingen die de meerderheid van de wetenschappers hebben is toch beter om te volgen dan de mening van een enkele wetenschapper?

brb negatieve correlatie tussen IQ en godsdienstigheid
brb meer wetenschappers die niet in god geloven dan wel in god geloven

jammer maatje, hier sla je weer de plank mis :(

• #1.250
brb negatieve correlatie tussen IQ en godsdienstigheid
brb meer wetenschappers die niet in god geloven dan wel in god geloven

jammer maatje, hier sla je weer de plank mis :(

meer wetenschappers die niet in god geloven dan wel in god geloven???

bewijs??

Hoeveelheid onderzoek of experts vergelijken met hoeveelheid mensen die lukraak in het wilde weg random shit geloven zonder na te (kunnen) denken

ahahahaha

HAHAHA

van de mensen die op de een of andere manier hebben aangetoond enigszins te kunnen nadenken is het merendeel niet islamistisch trouwens

omdat hij een idioot is daarom.

meer wetenschappers die niet in god geloven dan wel in god geloven???

bewijs??

Scientists-and-Belief-1.gif

Die hebben we al gehad, beetje vergeetachtig TheDeen?

Even een korte uitleg, de vorige keer had je ook al een beetje moeite met de bron:

33% gelooft wel in een god
41% gelooft niet in een god én ook niet in universele geest of hogere macht
18% gelooft niet in een god, wel in een universele geest of hogere macht

En niets te zeggen over de negatieve correlatie tussen IQ en godsdienstigheid? Ren niet weg man :haha:

Allah (swt) kan alleen oordelen over hemel of hel.

Moslim kunnen oordelen over goed en slecht.

Allah (swt) knows best.

Nee, alleen Allah kan hier over oordelen. Ga je mond met zeep uitwassen met die Allahlasterting.

---------- Toegevoegd 23 February 2015 om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst 22 February 2015 om 23:59 ----------

Even een korte uitleg, de vorige keer had je ook al een beetje moeite met de bron:

En niets te zeggen over de negatieve correlatie tussen IQ en godsdienstigheid? Ren niet weg man :haha:

Niet wegrennen TheDeen.

• #1.256

Klopt en wat kunnen we zien?

Gebruik je ogen en beoordeel het bewijs (wat overigens slechts een onderzoekje is)

33% gelooft in een god (= als jij net als mij het onderzoek leest dan weet je dat hiermee de abrahamitische god wordt bedoeld)
18% gelooft in een andere opperwezen.

Inshort de meerderheid 33 + 18 = 51% gelooft in god of een andere hogere macht

Hahaha dit is een feit waar je niet weg van kunt rennen

Dat is jouw mening. Jij bent degen die het complex maakt. Het is simpel. Lees en bestudeer de koran zelf. Luister naar de overgrote meerderheid van de geleerden. (mocht je na verloop van tijd voldoende kennis hebben opgedaan. Kan je de verzen zelf interperteren) En bid tot allah (swt) dat hij je op de juiste weg helpt. (waar zit je fout als je dit met een oprecht hart doet?)
Ik ben al oprecht in mijn spiritualiteit. Ik denk er soms over om me bij een spirituele gemeenschap aan te sluiten louter om het spirituele broederschap. Maar ik zie mezelf al zingen in een kerk en allerlei rare dogma's, heilige boeken en spirituele concepten te volgen waar ik niet eens in geloof, dus ik blijf bij mijn eigen interpretatie.

Not this shit again

Klopt en wat kunnen we zien?

Gebruik je ogen en beoordeel het bewijs (wat overigens slechts een onderzoekje is)

33% gelooft in een god (= als jij net als mij het onderzoek leest dan weet je dat hiermee de abrahamitische god wordt bedoeld)
18% gelooft in een andere opperwezen.

Inshort de meerderheid 33 + 18 = 51% gelooft in god of een andere hogere macht

Hahaha dit is een feit waar je niet weg van kunt rennen

Allemachtig

De bron zegt expliciet dat 41+18 =59% niet in een god geloofd

Meer dan dat heb ik er niet over te zeggen, als jij de feiten niet wil zien dan houdt het hier op.

thou shalt not contradict nosje infidels.

Terug
Naar boven